No en kovin perusteellisesti sitä testannut, mutta kokeilin "lc4 öljyt" löytyi googlella asiallisempia tuloksia. Sitten "ketjun rasvaus", google osasi ottaa huomioon taivutusmuodot ("ketjujen rasvaus") mutta ei löytänyt kuin yhden sivun. phpBB:llä löytyi hirveä määrä kaikkea turhaa, mutta kyllä siellä järkeviä ketjujakin löytyi seasta.
Mutta ei siitä hausta nyt tarvitse stressiä ottaa. Varusteet-alue olisi minunkin mielestä hyvä lisä.
EDIT: Ei taas osunut silmiin. Kerkesit jo lisäämään sen.
Mä en ole vielä koskaan onnistunut uppimaan ainootakaan kuvaa tonne galleriaan. Coppermineä oon kyllä ennen käyttänyt eli tuttu on, mutta jumahtaa mulla aina siihen upload.php -sivulle. Operalla, IE:llä ja Avant Browserilla kokeiltu.
karmolis kirjoitti:Mä en ole vielä koskaan onnistunut uppimaan ainootakaan kuvaa tonne galleriaan.
Mulla oli sama vika, kunnes älysin pienentää kuvien kokoa reilusti. Nyt onnistuu ihan ok.
Katos Viirua.
Onnistuipa itelläkin. Mitkä on sitten raja-arvot kuvan koossa? Jotainhan se herjaa että alle 1000KB pitäis olla, no sellaisia on aiemmatkin olleet. Pikselimäärä on ollut vaan isompi, jotain 1600x1200 vähän päälle.
Nyt kun on foorumia ja wikiä, niin olisiko kurapyörä kalenteri hyvä?
Siis sellainen johon käyttäjät saisi lisäillä näitä suurempia ja miksei pienempiäkin ajeluita ympäri suomea.
Lisäksi ja avuksi tuolle Kokoontumiset osiolle?
Jarno kirjoitti:Nyt kun on foorumia ja wikiä, niin olisiko kurapyörä kalenteri hyvä?
Siis sellainen johon käyttäjät saisi lisäillä näitä suurempia ja miksei pienempiäkin ajeluita ympäri suomea.
Jarno kirjoitti:Nyt kun on foorumia ja wikiä, niin olisiko kurapyörä kalenteri hyvä?
Ei yhtään hullumpi idea
Kalenterista tuli mieleen että miksei seinäkalenterikin? Siinä taannoisessa kurapyöräkuvakisassa oli mun mielestä hyvinkin 12 kipaletta julkaisukelpoisia kuvia...
Seinäkalenteri ei olekaan tullut mieleen, kiitos vinkistä!
Täytyypäs alkaa kyselemään...
Tapahtumakalenteri on ollut pitkään mielessä, jotain kalenterisoftia
kokeilinkin vaan en saanu toimimaan.
Mutta joo, tarpeen se olisi. Lupaan pitää korvan takana!