eiku ajamaan

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

eiku ajamaan

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Vieläkö joku ajelee täält turun suunnast???
Mä rupeen nytt urakalla viimeiset päivät ajaa ku mitä luultavammin pääsen vihdoin ja viimein "puukon alle" parin vikon sisällä 8)
Eli ajelen minkä työkiireitten takia ehtii!!!
Leikkauksen jälkeen kuulema muutamien kuukauden tauko ennen kuin voi edes haaveilla ajamisest kuulemma :evil:
Jarno
Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Re: eiku ajamaan

Viesti Kirjoittaja Jarno »

jonkko kirjoitti:Vieläkö joku ajelee täält turun suunnast???
Mä rupeen nytt urakalla viimeiset päivät ajaa ku mitä luultavammin pääsen vihdoin ja viimein "puukon alle" parin vikon sisällä 8)
Eli ajelen minkä työkiireitten takia ehtii!!!
Leikkauksen jälkeen kuulema muutamien kuukauden tauko ennen kuin voi edes haaveilla ajamisest kuulemma :evil:
Viikonloppuna voisi löytyä aikaa...
Akilleus
Pyörä: KTM 1290 SAR

Viesti Kirjoittaja Akilleus »

Moi!!
Ajella vois jos vain olis millä ajelis :cry: Ei tunnu Erkka ehtivän millään palauttamaan mun Kotkaa, vaikka sen on ollut kunnossa jo yli kaksi viikkoa... :shock: :? Luulis haluavan kaikki ylimääräiset mopot pois nurkista tilaa viemästä....
terv. Tapsa ja Kotka950
jonkko

No nytt sitten mulla menee tää viikonloppu etten ehdi ajelee :evil:
Tuli yhtäkkiä muita suunitelmia,no kai siin vois ehkä sunnuntaina ehtiä saa kattoo :?: mutt muuten meinasin kyll viikolla mennä jonnekin heti kunhan töist on kotiutunut.
Jönssi

Viesti Kirjoittaja Jönssi »

Ja eiku ajeleen. Nyt on tiet täällä Raahen seudullakin sulia, mutta märkiä.
Pärjää kesäkumeillakin. Täytyy käydä ainakin Revonlahden nesteellä tankkaamassa Twini ja juomassa kahvit.
jonkko

No niin :evil:
Nyt sitten sain tänään se puhelin soitto tyksin ortopeedisest osastost et se lääkäri mille oli tullut pari perutettuja leikkauksia ei sitten uskaltanut leikata mun jalkani :evil: :evil: :evil:
Ei kuulema ollut niin monta semmoisia toimenpiteitä tehnyt mitä mun jalkani vaatis,eli nytt sitten saa taas odottaa joss nytt ei sattumoisin jollekin toiselle kirurgil sattuis tulla peruntumisia et sinne pääsis :roll:
Tän hetken tietojen mukaan leikataan vasta 8.3-07 :evil:
Eli sinne tais mennä se "suuniteltu" laatokan ympäriajo,toivottavasti ei sentään kesäloman norjan reissu sen takia perunnu :evil:
No 2 hyvää asiaa sentään täsäkin,viel ehtii ajaa tän kauden ja toiseks niin oli se rehtiä sanoo minkä takia en päässyt aikaisemmin leikattavaks,ja hyvä niin joss ei se kirurgi ihan luottanut et olis saannut nilkkani kuntoon,eli nostan kyllä hatta kirurgillekin.
Ei kai täsä muuta ku shellin kautta jonnekin "agressioita" purkaa :twisted:

Se on moro 8)
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Jönssi kirjoitti:Ja eiku ajeleen. Nyt on tiet täällä Raahen seudullakin sulia, mutta märkiä.
Pärjää kesäkumeillakin. Täytyy käydä ainakin Revonlahden nesteellä tankkaamassa Twini ja juomassa kahvit.
No eiköhän lähdetä viikonloppuna joku lenkki heittämään, jos kelit pysyy sulina.
Kun ei ole vielä nastoja alla.

Soittele vaikka 050 5768 480
Tai laita tonne Raahen ajoihin esitys mistä lähdetään ja koska.
viewtopic.php?t=2848

Pekka
:shock: :shock: :shock:
jonkko

Joo,eiköhän semmoinen onnistu,soitan myöhemmin viikol ku tiedän paremmin ajankohdasta.
jonkko

Voi kato olla et jopa minä olen sinnepäin menos vahingos,saa kattoo 8)
Vastaa Viestiin