Norjan GS- meeting syyskuussa 2015
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- SS
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
Norjan GS- meeting syyskuussa 2015
Liekö "team Finland" tai muita menossa tuonne syyskuussa?
Lomat vielä pitämättä ja tuli mieleen jos säästäis tuonne muutaman päivän...
SS
Lomat vielä pitämättä ja tuli mieleen jos säästäis tuonne muutaman päivän...
SS
Re: Norjan GS- meeting syyskuussa 2015
Homma kiinnostaa kyllä.
Pekka

Pekka
Kyllä ollaan menossa. Suunnitelma: lähtö 8.9 Naantalista yölaivalla.Leiriydymme Dragonmoeniin 9.9 ja 10.9 käymme Drammenissa, sitten ainakin yksi ajopäivä järjestäjän reitillä. Takaisin 13.9 yölaivalla Naantaliin (14.9).Paikalle tulee paljon porukkaa 10.9 ja leiri on ilmeisesti aika täynnä. 
Viimeksi muokannut suke62, Su Heinä 12, 2015 4:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Kiinnostais kyllä, mutta syyskivetty 
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
No mukavaa että ainakin aamiaispöydässä näkee tuttuja, mutku portti auki kilahtaa sinne
ne ajokaveritkin vilahtaa.
Kovat on kiireet teltalle, itse tuskin merkin saan noudettua. Ellen juutu putkaan niinkuin noi hätäsemmät
välillä,(usein) joutuu.
Tapaamiisiin pmv-miähet.
ne ajokaveritkin vilahtaa.
Kovat on kiireet teltalle, itse tuskin merkin saan noudettua. Ellen juutu putkaan niinkuin noi hätäsemmät
välillä,(usein) joutuu.
Tapaamiisiin pmv-miähet.
Onko suunnitelmat tiivistyneet tämän rallin suhteen? Lähinnä että mikä porukka ja mahtuuko mukaan? Ajankohta sopisi ja kohde on entuudestaan tuntematon mutta ihan kiinnostavan oloinen.
Tämä kiinostaisi kyllä jos vain saa töistä vapaata, lähteä pitäis kyllä Helsingin lautalla. Kaippa siellä on samaantapaan helppoja tai haastavia ryhmiä kuin Suomen meetingissä? Ei huvittais mennä mihinkään suo tai vuoristoratareitille näillä taidoilla.
Mitäs muuten tuolla Drammenissa on Suke?
Ps
Ajettiin alkukesästä reitillä Tukholma- Vesterås- tie 66 -tie 245- tie246 jne Torsbyhyn Norjan rajalle. Ajattelin että hyppätään tuolta E18 tieltä pois tosiaan Vesteråsin kohdalla että saadaan vähän ajella mukavia mutkateitä Hienoissa Ruotsalaismaisemissa.
Kyllä oli tylsä pätkä se, mettän keskellä aikas suoraa baanaa ja osassa tietä vielä giljotiinivaijerit keskiviivalla, en suosittele tuota reittiä jos haluaa fiilistellä. Tiedä sitten löytyykö tuolta mielenkiintoisempaa reittiä.
Torsby- dragonmoen (E16) onkin sitten vallan mukavaa tietä ja rajan ylityksen jälkeen on tienpinta kuin hiottua Norjan puolella, taitavat tehdä piruuttaan Ruottalaisten harmiksi rajanpintaan extrahyvää pintaa. Meneehän tuolla varmaankin hyviä hiekkapätkiä tuolle legille.
Mitäs muuten tuolla Drammenissa on Suke?
Ps
Ajettiin alkukesästä reitillä Tukholma- Vesterås- tie 66 -tie 245- tie246 jne Torsbyhyn Norjan rajalle. Ajattelin että hyppätään tuolta E18 tieltä pois tosiaan Vesteråsin kohdalla että saadaan vähän ajella mukavia mutkateitä Hienoissa Ruotsalaismaisemissa.
Kyllä oli tylsä pätkä se, mettän keskellä aikas suoraa baanaa ja osassa tietä vielä giljotiinivaijerit keskiviivalla, en suosittele tuota reittiä jos haluaa fiilistellä. Tiedä sitten löytyykö tuolta mielenkiintoisempaa reittiä.
Torsby- dragonmoen (E16) onkin sitten vallan mukavaa tietä ja rajan ylityksen jälkeen on tienpinta kuin hiottua Norjan puolella, taitavat tehdä piruuttaan Ruottalaisten harmiksi rajanpintaan extrahyvää pintaa. Meneehän tuolla varmaankin hyviä hiekkapätkiä tuolle legille.
Taas lähti mopo käsistä
Itse lähden (siis jos matka nyt toteutuu) Jyväskylästä, joten Turku ja Helsinki on "samalla suunnalla".
On se ruotsin puolella pelkkää siirtymää n. 500km, puuduttavaa. Norja alkaakin jo heti
mäkeen ja ne eivät lopu.
Olin Jotunhaimissa ja niillä on motarissa vain kaksi vaihdetta
Ykkösellä ylöspäin ja vapaalla alas.
No. meetingillä ei ole mitään tekemistä niissä maisemissa, kerroin vain
Helpot reitit siellä on kun tuntemani kyypparikin on siellä käynyt, varmaan suurin vaikeus on ollut
puhalluskoe ruotsissa
Mutta jos siitä seviää niin sitten loppu on helppoa.
mäkeen ja ne eivät lopu.
Olin Jotunhaimissa ja niillä on motarissa vain kaksi vaihdetta
No. meetingillä ei ole mitään tekemistä niissä maisemissa, kerroin vain
Helpot reitit siellä on kun tuntemani kyypparikin on siellä käynyt, varmaan suurin vaikeus on ollut
puhalluskoe ruotsissa
Mutta jos siitä seviää niin sitten loppu on helppoa.
Valmistautumista
Tosi lähtijät yv:llä tavoittaa
8.9 klo 2245 Naantalista
13.9 klo 2145 Kapelskäristä takaisin
Halukkaille annan reitit joista autonavigoijilla on vain unelma

Tosi lähtijät yv:llä tavoittaa
8.9 klo 2245 Naantalista
Halukkaille annan reitit joista autonavigoijilla on vain unelma
No, laivalla sitten törmäillään. Laittaisit ne reitit julkiseksi jos semmoiset on?
Highwaytä koko matka?
Highwaytä koko matka?
WEST kirjoitti:No, laivalla sitten törmäillään. Laittaisit ne reitit julkiseksi jos semmoiset on?
Highwaytä koko matka?
Yv:n jälkeen käsitän tekstin uhkauksena
Painoeromme on edukseni -50kg. siis -50kg.
Reitit saa "järkevä" ryhmässämme ajava henkilö ja tamä ei koske kaikkia palstalla kirjoittavia
Tosin herra WESTend ei taatusti ilmesty Naantaliin ko. päivänä
Pyysit Yv,llä anomaan reittiä, kuten tein.suke62 kirjoitti:Valmistautumista![]()
Tosi lähtijät yv:llä tavoittaa![]()
8.9 klo 2245 Naantalista
Halukkaille annan reitit joista autonavigoijilla on vain unelma![]()
![]()
Voit surutta julkaista anomukseni jonka Sinulle lähetin! Kyllä sinne laivalle mahtuu muutkin kuin TEAM FINLAND
Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa jos menetit yöunet , muttei Norjan team ole osallistumistani
mitenkään kummeksunut, vain Sinä.
Rakastan Sinua, sinulla on luonnetta, pikkuinen
PS, kysyt mikä vie järjenvalon, siihen olet itse paras vastaamaan.
Jokainen voi kaunistella tekemisiään, minun ei tarvitse asiat aikajanaan niin...
Vittuilemalla ei porukkaan pääse eikä vaimolleni soittamalla
Ja tervetuloa Norjan GS- meetingiin mutta ei samassa ryhmässä
Lopetan paskanjauhamisen tähän, onneksi on niitäkin jotka eivät pidä minua idioottina
Vai onko

Vittuilemalla ei porukkaan pääse eikä vaimolleni soittamalla
Ja tervetuloa Norjan GS- meetingiin mutta ei samassa ryhmässä
Lopetan paskanjauhamisen tähän, onneksi on niitäkin jotka eivät pidä minua idioottina
Vai onko
Epäiletkö?suke62 kirjoitti:Jokainen voi kaunistella tekemisiään, minun ei tarvitse asiat aikajanaan niin...
Vittuilemalla ei porukkaan pääse eikä vaimolleni soittamalla![]()
Ja tervetuloa Norjan GS- meetingiin mutta ei samassa ryhmässä![]()
Lopetan paskanjauhamisen tähän, onneksi on niitäkin jotka eivät pidä minua idioottina![]()
![]()
![]()
Vai onko![]()
Kai samaan laivaan saa tulla vai pitääkö yhtiöltä kysyä lupa?
Ellen kelpaa Team Finlandiin, päätätkö Sinä siitä? Oletko Teamin johtaja
PS. Kiva vaimo, sulla, oliko se Ulla!
voit vastata Yv,nä pikkuinen.