Onkos kellään käytössä näitä hanoja laukuissa ? Minkämoinen käytettävyys/täytettävyys mahtanee olla... Tulipa noita joskus harkittua Itä-euroopan reissulle, mutta jäi tuumailun tasolle.
Olisi kiva kuulla käyttökokemuksia
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Moi, minulla on käytössä. Täyttöreikä on pieni (n. 1cm), ja siinä kumitulppa suojana. Ja sitten kun haluaa laskea paljon vettä on se tulppa otettava auki, että alipaineesta pääsee. Coreca tabs kuulemma käy pesuhommissa. Muutama sisään ja vettä perään. Ja onhan noita juomareppujen pesusysteemejäkin olemassa. (Täytyypä muistaa putsata). Olen tykännyt käytettävyydestä ja huolettomuudesta. Saa tarpeeksi vettä helposti mukaan juomista ja ruoanlaittoa varten. Ruotsalaisen taitettavan muovikuksan kun laittaa vielä taskuun niin helpottaa. Punaviiniä suosittelivat ulkomaisilla forumeilla laittamaan tuonne Se vielä testaamatta, mutta leiriin saapuessa olisi tyylikäs ratkaisu
No ainakin kaunis vaahto olisi tiedossa hanasta laskettuna. Noihin laukkuihin kannattaa hankkia esimerkiksi Off-the-roadista lisäkiinnityspalikat. Eli sellainen tuki rautojen puolelle ja ja kiristysrullat laukun sisään. Tässä Teneren vastaavat http://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/L ... niers.html
Erämiehenä olen tottunut kantamaan mukana vain kustannustehokkaita kamppeita joissa on mahdollisimman suuri hyöty painoon nähden. Siispä mä lorottelisin varmaan purkit täyteen votkaa tai jallua
Tollaiset lisäraudat vois vaikka värkätä itsekkin. Niihin sais kiinni jotain hyödyllistä työkaluputkilon tai jotain...
Uskomattoman hyvin noi laukut on kyllä kestänyt rymyämistä ja kaatuiluakin
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Koheltaja kirjoitti:
Erämiehenä olen tottunut kantamaan mukana vain kustannustehokkaita kamppeita joissa on mahdollisimman suuri hyöty painoon nähden. Siispä mä lorottelisin varmaan purkit täyteen votkaa tai jallua
No nyt kun päästiin sivuraiteelle teho-/painosuhteeltaan optimaalisten eräetanolien pariin niin kas: vapaassa lännessä on sillä rintamalla tapahtunut aktiivista tuotekehitystä.
Ja tuplakuorirakenteen ansiosta laukut toimivat hyvin kylmälaukkuna. Jallua hanoista ja kaljat ja kylmäkallet laukun sisään Vakavasti puhuen tuo, tuo lisärautojen hyödyntäminen työkaluputkilon kiinnityksessä on erinomainen ajatus. Negatiivista tuossa Gobin laukussa on se, että lukko on murtomielessä täysin turha, koska saranana toimiva kumi on helppo leikata sekunnissa poikki ja nostaa kansi lukosta huolimatta ylös. Tätä ei kuitenkaan kannata kertoa ääneen
monote kirjoitti:Coreca tabs kuulemma käy pesuhommissa. Muutama sisään ja vettä perään. Ja onhan noita juomareppujen pesusysteemejäkin olemassa. (Täytyypä muistaa putsata).
Ruokasoodaa käyttävät myös. Itsekin juomarepun pesaisen tuolla heti käytön jälkeen ja ennen käyttöönottoa. Useamman päivän käytön jälkeen annan vaikuttaa pussissa ja letkussa n. tunnin ja sen jälkeen huuhtelu. Käyttöön ottaessa vain huuhtaisen soodalla ja sen jälkeen pari kertaa vedellä. Ruokasooda on siinä mielessä hyvä ja turvallinen aine, että sitä käytetään myös ruuanvalmistuksessa.
Itse oon paiskannu 3 litran juomasäkkiin ruokalusikallisen ja täyttänyt pussin vähää vaille täyteen. Ohjeita annosteluun tosin löytyy netistä aikas paljon.
Muilta osin on todettava, että erittäin hyvää ja analyyttistä keskustelua aiheeseen liittyen
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Koheltaja kirjoitti:
No nyt kun päästiin sivuraiteelle teho-/painosuhteeltaan optimaalisten eräetanolien pariin niin kas: vapaassa lännessä on sillä rintamalla tapahtunut aktiivista tuotekehitystä.
teppogarde kirjoitti:Kuningasidea Bonk Business Inc:lle: vesitiivistetabletti? "Lisää vain vesi"
Eikös tuo ole helppo homma kun laittaa kaksi vetytablettia ja yhden happitabletin? Varmasti jostain Ebaystä, Amazonista tai vähintäänkin kiinannettikaupasta noita löytyy...
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää