XT 660 R/X rakentelu
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: XT 660 R/X rakentelu
Mistä vakioita hiukan leveämmät ja karkeammat jalkatapit ?
( Bolt-on )
( Bolt-on )
-
MikkoK
- Pyörä: XT660R, WR250F
off-the-road.de/en/XT-660R-X/OTR-steel-footpegs-XT-660.html?listtype=search&searchparam=foot pegs
Kannattaa vakavasti harkita myös tuolta saatavia pivot pegzejä, oon tykänny.
Kannattaa vakavasti harkita myös tuolta saatavia pivot pegzejä, oon tykänny.
http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmo ... =172271218
Siinä olis kans yksi vaihtoehto. Tekis mieli laittaa omaan noi, kun on tommonen levee malli.
Siinä olis kans yksi vaihtoehto. Tekis mieli laittaa omaan noi, kun on tommonen levee malli.
Mulla myös pivot pegzit ja tyytyväinen olen ollut. En vaihtaisi muihin
Sent from my Lumina using Tapatalk
Sent from my Lumina using Tapatalk
-Janne
Mikä noista pivot pegzeistä tekee eritysen hyvät verrattuna muihin vastaaviin jalkatappeihin?
-
MikkoK
Pivot pegz tapit helpottavat vaihteen ja jarrun käyttöä eritoten jäykällä crossikengällä ajettaessa. Tuntuvat liikeratansa vuoksi ensi alkuun oudoilta. Kun tottuu, niin ainakaan minä en vaihtaisi pois. Muita vastaavanlaisia keinuvia en tosin ole kokeillut.
No juu.. Löytyhän OTR:n sivulta lopulta noi pivot pegzit. Ei tosin pyörän mallilla osunu, mutta sanahaulla onnistu. Tommosiin ennen törmännykkään missään.
Menee kyllä harkintaan itelläkin..
Menee kyllä harkintaan itelläkin..
Minusta nuo OTR:n tapit on kyllä aika hinnakkaat...
( Pitäisiköhän lopettaa viimein € muuntaminen markoiksi... )
Ei nuo toisen linkin tapit ole kyllä sen edullisemmat.
Jos 2-1 uuden pakoputkiston saa vaimentimen kanssa hiuka yli 300€:lla niin tuntuu aika isolta summalta maksaa jalkatapeista 100-150€.... tää nyt oli vaan minun mielipide....
( Pitäisiköhän lopettaa viimein € muuntaminen markoiksi... )
Ei nuo toisen linkin tapit ole kyllä sen edullisemmat.
Jos 2-1 uuden pakoputkiston saa vaimentimen kanssa hiuka yli 300€:lla niin tuntuu aika isolta summalta maksaa jalkatapeista 100-150€.... tää nyt oli vaan minun mielipide....
-
MikkoK
Minulla olis tarvis uudelle 2-1 putkistolle. Mitä merkkiä ja mistä
saa noin halvalla?
saa noin halvalla?
viewtopic.php?f=6&t=30814&hilit=creptusMikkoK kirjoitti:Minulla olis tarvis uudelle 2-1 putkistolle. Mitä merkkiä ja mistä
saa noin halvalla?
-
MikkoK
Onko tuo Creptus miten äänekäs? Itellä nyt kiinni Metal Mulen 2-1 ja luulen että tulee virkavallalta sanomista, kun muutettiin hiekkateiden keskeltä taajaman :/
Äänistä en osaa sanoa muuta kuin, että rauhallisesti ajellen ei herätä huomiota...MikkoK kirjoitti:Onko tuo Creptus miten äänekäs? Itellä nyt kiinni Metal Mulen 2-1 ja luulen että tulee virkavallalta sanomista, kun muutettiin hiekkateiden keskeltä taajaman :/
Eli ei vertailu pohjaa Metal Mulen putkistoon... vakio putkistoon verrattuna reilusti kumeampi ja voimakkaampi ääni.
Ei minusta ole paha, jos vertaa esim. Johonkin katupyörään jossa Akrapovic vaimennin....
Kävin korkkaamassa ajokauden ja kyllähän siinä on ihan kumeat äänet, jos tuppi nurin paahtaa...piällikkö kirjoitti:Äänistä en osaa sanoa muuta kuin, että rauhallisesti ajellen ei herätä huomiota...MikkoK kirjoitti:Onko tuo Creptus miten äänekäs? Itellä nyt kiinni Metal Mulen 2-1 ja luulen että tulee virkavallalta sanomista, kun muutettiin hiekkateiden keskeltä taajaman :/![]()
Eli ei vertailu pohjaa Metal Mulen putkistoon... vakio putkistoon verrattuna reilusti kumeampi ja voimakkaampi ääni.
Ei minusta ole paha, jos vertaa esim. Johonkin katupyörään jossa Akrapovic vaimennin....
Tosin minulla on kyllä tuossa vaimentimessa viralliset E yms. Merkinnät....
-
jmm89
- Pyörä: Yamaha Tenere 700
Kumminpäin JT:n valmistama eturatas pitää olla? Kohouma sisään vai ulospäin?