KTM 690 Enduro (/R)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Juu, oma syylari sattui sopivasti kantoon ja kävi juuri kuvatulla tavalla. Uuden syylarin hinta marmoritiskillä on 550€
Tuossa kyseinen modi kuvan kera >> http://690enduror.blogspot.fi/2014/10/t ... e-mod.html
Tuossa itse osumasta kuva >> http://690enduror.blogspot.fi/2014/09/f ... -drop.html
ja vielä syylarinsuoja + hitsaamalla korjattu revennyt kohta >> http://690enduror.blogspot.fi/2014/10/k ... ector.html
Tuossa kyseinen modi kuvan kera >> http://690enduror.blogspot.fi/2014/10/t ... e-mod.html
Tuossa itse osumasta kuva >> http://690enduror.blogspot.fi/2014/09/f ... -drop.html
ja vielä syylarinsuoja + hitsaamalla korjattu revennyt kohta >> http://690enduror.blogspot.fi/2014/10/k ... ector.html
Ei se välttämättä matkailua lopeta tuo syylärin puhkoma, riippuu mitä miljoonapussista sattuu löytymään.
Hiukkasen tuo on haastava paikka ujutella ruuvia reikään + roiskeläpästä puuttuu palanen operaation jälkeen.
Huomattavasti helpompi tehdä tuo nippariviritys.
Hiukkasen tuo on haastava paikka ujutella ruuvia reikään + roiskeläpästä puuttuu palanen operaation jälkeen.
Huomattavasti helpompi tehdä tuo nippariviritys.
"Roads? Where we're going, we don't need roads..." Dr. Emmett Lathrop "Doc" Brown
-
jhe
- Pyörä: 701 E -18
Mitäpä luokkaa oli rahan tarve 690:n rekkulaan?Jänkhä kirjoitti:Tulipa tilattua sitten Motokeitaalta pari kipaletta Reklusea, täytyy sanoa että palvelu siinä firmassa on todella hyvää.
Saapa nähdä kuinka tuo asentuu, ainakin videon perusteella kohtuu yksinkertanen.
750€/kpl jäi hintaa.jhe kirjoitti:Mitäpä luokkaa oli rahan tarve 690:n rekkulaan?Jänkhä kirjoitti:Tulipa tilattua sitten Motokeitaalta pari kipaletta Reklusea, täytyy sanoa että palvelu siinä firmassa on todella hyvää.
Saapa nähdä kuinka tuo asentuu, ainakin videon perusteella kohtuu yksinkertanen.
Ompa pirun hyvän asennusvideon tehneet tuosta, jopa meikäläinenkin saa asennettua sen avulla.
-
jhe
- Pyörä: 701 E -18
Kiitoksia ylläolevaan foorumilla ja yv:llä apua antaneille. Luulenpa, että pintasilaus 690 ER:n suppeammasta oppimäärästä on suoritettu.jhe kirjoitti:Tervehdys 690 R:n nykyiset tai entiset omistajat.
Jonkinlaisessa harkinnassa olisi uusi tai vähän käytetty 690 Enduro R.
Tässä ketjussa näyttää juttua pyörästä piisanneen, koska sivuja kertynyt yli 400!
Millään ei tsemppi riitä kahlaamaan koko pakettia läpi, joten kysynpä sen sijaan.
Sanokaas, millaisiin lisävarusteluihin tai muutostöihin on syytä originaalikuntoisen pyörän kanssa varautua? Onko tyyppiongelmia? Kuinka pitkälle vakioalustalla pääsee?
Kaikenlaisia vinkkejä otetaan koko ajan vastaan.
- krs6
- Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
- Viesti:
Täs vielä mun '13 pyörän modit: http://therollinghobo.com/adventurizing ... 0-enduro-rjhe kirjoitti: Kaikenlaisia vinkkejä otetaan koko ajan vastaan.
Ei pysty elään ilman mitään noista
"Non Serviam."
The Rolling Hobo
The Rolling Hobo
-
arska
- Pyörä: Ktm 690 2013, Suzuki dr 650se -99 +muut
Kannattaa vaihtaa sulakkeet ainakin 13 mallissa. Mulla on ollut ongelmia alkuperäisten lattasulakkeiden kanssa, kaksi on mennyt tärinästä rikki (hiusmurtuma) ei palanut. Tosin ajan sillä paljon enskaa ja crossia. Eka meni talvirallireissulla n.16000 km kohilla, toinen nyt ennen joulua 37000 km kohdalla crossihallissa. Näyttävät huonolaatuiselta, sulakkeiden tapit heiluvat.
-
Tikkaoja
- Pyörä: Canyon ja Cube
Tarttis öljyt ja suodattimet vaihtaa tohon -08 malliseen 690 enduroon.
Nettisurffailujen perusteella suodattimet ovat
Champion X320 / 335
Hi-Flo HF155 / HF157
Onko oikein?
Championeja on ainakin saanut edullisesti paikallisesta autotarvikeliikkeestä, joten niillä varmaan mennään. Onko jollain ollut oikeasti tarvetta vaihtaa niitä kahta sihtiputkiloa, vai riittääkö niiden puhdistaminen? Nuo kaikkihan tulee kotarin alkuperäisessä sutipaketissa. Edellisestä (edellisen omistajan tekemästä) öljynvaihdosta on 2000 km, vaihtovälistähän on monta eri koulukuntaa. Edellinen on vaihtanut 500km välein, kirjat sanoo 5000, itse ajattelin pitää välinä tuon 2000km ja kokeilla Castrol 10-50 öljyä.
-petteri
Champion X320 / 335
Hi-Flo HF155 / HF157
Onko oikein?
Championeja on ainakin saanut edullisesti paikallisesta autotarvikeliikkeestä, joten niillä varmaan mennään. Onko jollain ollut oikeasti tarvetta vaihtaa niitä kahta sihtiputkiloa, vai riittääkö niiden puhdistaminen? Nuo kaikkihan tulee kotarin alkuperäisessä sutipaketissa. Edellisestä (edellisen omistajan tekemästä) öljynvaihdosta on 2000 km, vaihtovälistähän on monta eri koulukuntaa. Edellinen on vaihtanut 500km välein, kirjat sanoo 5000, itse ajattelin pitää välinä tuon 2000km ja kokeilla Castrol 10-50 öljyä.
-petteri
- Maarala
- Pyörä: Polle Haukansilmä...
Noi Hi-Flo / K&N numerot näyttäs tutuilta. Kerran erehyin motonetistä ostaan Championit ja niistä toinen oli vääränlainen. En muista oliko numerot noi samat, mutta varaosatiskiltä myyjä ne katsoi merkin ja mallin perusteella. Eli championien kanssa kannttaa olla tarkkana, jotta saa oikeanlaiset. Melko tiuhaan on öljyt vaihdettu, jos 500 km välein. Tuo 2,5 tkm on täällä foorumilla ollu varmaan se yleisin.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Ei niitä sihtejä kannata vaihtaa, puhdistaa ja takaisin paikalleen. Öljynvaihtoväli oli mulla 2000-2500km, ja taitaa olla yleisin vaihtoväli porukoilla.
Kylätason kurapyöräilijä.
Mulla olis nuita K&N suotimia ainakin neljä molempia tuolla jossain nurkissa, lähettivät mulle vääriä niin mulle turhia jos kiinnostaa niin laita viestiä.Tikkaoja kirjoitti:Tarttis öljyt ja suodattimet vaihtaa tohon -08 malliseen 690 enduroon.
Champion X320 / 335
Hi-Flo HF155 / HF157
Onko oikein?
-petteri
Vihdoinkin sai jatkettua tuota Reklusen asentamista, niin löytyipä syy kytkimen ajoittaiseen takerteluun.
Onkos muilla käyny samoin että murtuu tuo lukkorengasta pitävä huullos?

Onkos muilla käyny samoin että murtuu tuo lukkorengasta pitävä huullos?

Lähtisin etsimään syytä sille, että mäntä on noussut niin ylös että puskee sokan irti. Onko se tanko joka menee kykäakselin läpi, ehjä? Eikös siinä jonkunlainen painelaakerikin ole? Onko se ehjä ja paikallaan?
-
ankara
- Pyörä: Hupsvarma&LadyDomina
Vastaavan mallisen sylinterin saa rikottua tuolla tavalla myös kun puristelee kunnolla kytkinkahvasta sillon kun sylinteri on irrallaan... 

Tanko ja se laakerihässäkkä oli aivan ehjiä, ja ei mitään silminnähtävää kulumistakaan.
No toisaalta tuotahan ei enää tarvi kun tuli reklusessa oma tommonen mukana.
No toisaalta tuotahan ei enää tarvi kun tuli reklusessa oma tommonen mukana.