Ei kannattanut alkaa vaihtaa kehiä, navoissa laakerit alkaa olla lopuillaan ja helpommalla pääsee kun laittaa uudet kiekot. Vanteet läti Rosesta tilaukseen kun löytyi sopiva
hinnat alkaen setti , ne onkin keulan ohella ainoat osat mitä ei ole vielä päivitetty vuosien varrella.
Nyt odotellaan vanteita ja sitten pitäisi keksiä jotkut renkaat mitä toimii/kestää kuntolenkillä pikitiellä ja pääsisi kiertämään purtsin polkuja konttaamatta.
Samalla tein kokeeksi geometria muutoksen keulaan ja se tuntui ekan lenkin jälkeen toimivalta. Mulla oli aikaisemmin stemmin alla 30mm korotusholkki. Siirsin holkin ala laakerin alapuolelle ja sain keulakulmaa vähän loivemmaksi, rauhoitti pyörän käytöstä toivottuun suuntaan.
Käyttääkö kukaan nykyään enään satulan joustotolppaa, vai oonko mä pyöräni ja kamppeiden kanssa jäänyt viime vuosituhannelle? Mä olen jotenkin tykästynyt siihen enkä osaa luopua siitä vaikka välillä tulee kuittailua "1900 luvun ghetto täysjouskasta"
Vähän on kyllä alkanut himottaa pikasäädöllä oleva tolppa mutta pitää nyt katsoa kumpaan mun ajot tulee suuntautumaan, sora/pikiteille vai maastoon.
Aika järjettömältä tuntuu ajaminen tällä kelillä, eilen 38km lenkki pyöräteitä pitkin ja tänään riitti puoli tuntia metässä niin olin valmis luovuttamaan. Paska kunto yhdistettynä +29 helteeseen syö suurinta intoa ajamisesta, mutta hauskaa oli niin kauan kun jaksoi

Kylätason kurapyöräilijä.