Kotelo & tanko kiinnitys Samsungin galaxy S malleihin?

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

uiop
Pyörä: KTM 450 EXC

Kotelo & tanko kiinnitys Samsungin galaxy S malleihin?

Viesti Kirjoittaja uiop »

Moro,

Ajattelin mielipiteitä & Ideoita kysyä.

Itellä on Galaxy s4 Active ja olishan tuo kiva saada pikku surautuksille (akku ei riitä kovin pitkille) tankoon törröttämään.

Oletteko löytäneet semmosta järkihintaista kiinnitystä ja kotelointia joka varmasti pysyy kiinni kovemmassakin rynkytyksessä tämän tyyppisiin laitteisiin?

Tapatalked from Galaxy S4 Active
{]o.O[}
Eemo
Pyörä: BMW R1200GSA / KTM 690 Enduro R

Re: Kotelo & tanko kiinnitys Samsungin galaxy S malleihin?

Viesti Kirjoittaja Eemo »

Noi RAMit on ollu ainakin tukevia.
http://www.rammount.com/SearchResults/t ... fault.aspx
Sivulta kymmenen alkaen löytyy kotelolla tankokiinnitykseen. Se että kuka noita myy suomessa joku asiasta enemmän tietävä voi kertoa.
Varmaan on hyvä päästä paikanpäälle testaamaan ettei tule turhaa hankintaa jos tollaseen päätyy.
I'm not afraid to go fast... It's crashing & burning that sucks!

´R1200GSA / KTM 690 Enduro R / KTM 350 Freeride
Pate05
Pyörä: Felt

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

http://www.yepnet.fi/epages/Kaupat.sf/f ... OL-AQ7-2CU
Mulle on tuollainen tulossa, on vaan loppu varastosta ja olen odotellut 2½ viikkoa että saisivat lisää :evil:
Mun luuri on XCover 2 jonka pitäisi mahtua tuohon, 4:n on paljon isompi joten tuohon ei taida mahtua ??
an13
Pyörä: 690

Viesti Kirjoittaja an13 »

Jos ei tarvitse vedenpitävää koteloa niin RAM X-Grip:iä saa Clasun hyllystä ja kestää kyllä luuri kyydissä:
http://www.clasohlson.com/fi/Monitoimip ... am/38-5992
http://www.clasohlson.com/fi/Kaarikiinn ... am/38-5995
makke71
Pyörä: V-strom 650 2019

Viesti Kirjoittaja makke71 »

Kiitos an13 vinkistä. Laitoin Ram-hilppeet tilaukseen ja Mobilefunistä tilasin Sony Z2 puhelimeen magneettikiinnitteisen laturin. Puhelin on vesitiivis ja magneettijohdolla vesitiiviys säilyy myös ladattaessa. Mutta pitäisikö puhelimesta vielä äänet saada potan sisään.....

Jos ostan kypäräpuhelimen ja naitan sen Sonyn puhelimen kanssa, toimiiko kaikki puhelimen äänet? Eli navigointi ja puhe??

Kokemuksia android navigoinnista. Jos lähden Norjaan, pelittääkö navigointi hyvin ilman mobiilidataa? Kun ei rajan takana uskalla dataa pitää päällä...
uiop
Pyörä: KTM 450 EXC

Viesti Kirjoittaja uiop »

Omalla puhelimella kans voisi vaikka sukeltaa, vaan en ole uskaltanu kokeilla. Pitääpä laittaa Clasun kamat tilaukseen ja testata. Kiitos an13.

Makke. Suosittelisin lataamaan jonkun muun lisänavin offline kartoilla guugel mapsin tueksi. Jotenki nuo offline mapsit on ainakin omassa kokemuksessa ollut vähän niin ja näin, kun datayhteyttä ei ole ollut käytettävissä.

Tapatalked from Galaxy S4 Active
{]o.O[}
Timo Tasakaasu
Pyörä: 1190Adv, 660SMC

Viesti Kirjoittaja Timo Tasakaasu »

Mulla on Winukkaluurissa Copilot GPS, minkä voi ostaa droidille myös. Noin 50€ maksoi koko Euroopan kartoilla ja suomenkielisellä opastuksella. Konfiguroitavuus on jopa parempi kuin Tomtomissa. Olen ihan sujuvasti käyttänyt tuota ulkomailla oikein datasiirto pois päältä kytkettynä. Tosin ihan kaikkia ominaisuuksia ei voi ilman datayhteyttä käyttää, kuten ruuhkatietoja tai säätietoja, mutta navigointi menee ihan normaalisti.

Mulla on Schuberthissa sen oma radiokauluri BT:llä Lumiaan liitettynä ja hienosti tulee kaikki kypärään. Eikös tuo ole sama laite Scala Rider G4:n kanssa. Nettiradio soi taustalla koko ajan ja Copilotti huutaa ohjeita sekaan. Jopa laturin kytkemisen merkkiääni tulee pottaan. Jos joku soittaa tai rouva huutaa takapenkiltä, niin muut vaimenee. Tuo kypäräpuhelin myös lisää volumea, kun vauhti ja meteli kasvaa. Teho riittää korvatulppienkin läpi. Ainakin kellon ympäri olen kuunnellut poppia yhdellä latauksella.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Vastaa Viestiin