Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Onkos eteläkallaveen jäätilanteesta tietoo? Vieläkö uskaltas käydä ajamassa?
-
Tee__Vee
- Pyörä: Honda CRF 1100D
Itse luovutin jo jääajelut tältä erää. Sulia paikkoja alkaa olla liikaa ja kustannuksia tulee, jos mopotin sukeltaa pohjaan.DRPete kirjoitti:Onkos eteläkallaveen jäätilanteesta tietoo? Vieläkö uskaltas käydä ajamassa?
Huomasin tuossa motarilla KYS:in kohdilla lauantaina noin klo 1430 Kotarikuskin (SE??) niska kyyryssä kohti etelää. Se peukkua näyttävä kuski siinä vanhassa ruoska-seatissa olin minä. Ajeltiin peräkkäin Petoselle. Oliko kukaan tätä palstaa seuraavista? 
Pitäisikö yrittää suunnitella jotakin porukka ajelua Kuopion ympäristöön? Esimerkiksi 2 tai 3 viikon päähän, jotta keli ehtii vielä hieman lämmetä. Jos joku enemmän paikallisia reittejä kiertänyt lähtisi vetämään porukkaa? Onko typerä ehdotus?
-
Tee__Vee
Oliko kuljettajalla harmaa takki?Juunass kirjoitti:Huomasin tuossa motarilla KYS:in kohdilla lauantaina noin klo 1430 Kotarikuskin (SE??) niska kyyryssä kohti etelää. Se peukkua näyttävä kuski siinä vanhassa ruoska-seatissa olin minä. Ajeltiin peräkkäin Petoselle. Oliko kukaan tätä palstaa seuraavista?
En siis ollut minä.
-
Tee__Vee
Ei ole ollenkaan huono ajatus. Kesänahkat on olleet alla jo pari viikkoa, joten ajoa kaipaisi.-Epe- kirjoitti:Pitäisikö yrittää suunnitella jotakin porukka ajelua Kuopion ympäristöön? Esimerkiksi 2 tai 3 viikon päähän, jotta keli ehtii vielä hieman lämmetä. Jos joku enemmän paikallisia reittejä kiertänyt lähtisi vetämään porukkaa? Onko typerä ehdotus?
Voin lähteä luotsaamaan, joten aikatauluehdotelmia vaan kehiin!
Rukan musta/harmaa takki ja valkoinen kypärä.Tee__Vee kirjoitti:Oliko kuljettajalla harmaa takki?
En siis ollut minä.
Ja itsekin voisin olla ryhmäpärinöissä mukana, aikataulusta (ja vaimosta) riippuen...
-
sam1
- Pyörä: Husqvarna 701 Enduro (2016)
Toi kuulostais hyvältä idealta, olen mukana jos vaan aikatauluihin natsaa! Ja hienoa jos saadaan Tee__Vee vetäjäksi...-Epe- kirjoitti:Pitäisikö yrittää suunnitella jotakin porukka ajelua Kuopion ympäristöön? Esimerkiksi 2 tai 3 viikon päähän, jotta keli ehtii vielä hieman lämmetä. Jos joku enemmän paikallisia reittejä kiertänyt lähtisi vetämään porukkaa? Onko typerä ehdotus?
Husqvarna 701 Enduro -16, Kovrovez 175 -61.Menneet: BMW F800 GS -08 X2, Honda CR250 -90, BMW F650GS (twin) -09, BMW F650GS (single) -04, Kawasaki VN750 -89
Tänään avasin minäkin ajokauden. Kimppa ajelu kiinnostaa kyllä.
Kävisikö teeveelle 2 viikonpäästä lauantaina, eli 26.4? Ja startti esimerkiksi puolen päivän aikaan. Ja mikä vetäjälle käy, niin sen mukaan muut pääsee tai ei.
-
Tee__Vee
Kyseinen lauantai on kuulema buukattu täyteen. Sunnuntai 27.4 sopisi...-Epe- kirjoitti:Kävisikö teeveelle 2 viikonpäästä lauantaina, eli 26.4? Ja startti esimerkiksi puolen päivän aikaan. Ja mikä vetäjälle käy, niin sen mukaan muut pääsee tai ei.
Minulle käy 27 päivä. Suunnitellaanko sinne? Toivomuksena on, että jos reitti on yli 120km, niin matkalla olisi bensa-asema. 
-
Tee__Vee
Jeps, tarkastellaan tilannetta sitten lähempänä.
-
jussimh
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Viesti:
Salemanteri?Juunass kirjoitti:
Rukan musta/harmaa takki ja valkoinen kypärä.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
-
Tee__Vee
Tätäpä minäkin arvuuttelin.jussimh kirjoitti:Salemanteri?Juunass kirjoitti:
Rukan musta/harmaa takki ja valkoinen kypärä.