Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

ksilla
Viestit: 43
Liittynyt: To Kesä 20, 2013 8:25 am
Pyörä: Transalp, Yamaha TT600R
Paikkakunta: Porvoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja ksilla »

Mieli tekis, viimeks oli niin kivaa! Mutta työt kutsuu...

Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Avatar
ttv
Viestit: 674
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2013 10:04 am
Pyörä: 300EXC
Paikkakunta: Hki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja ttv »

uti kirjoitti:La 5.4 leppoisa kokopäivän surautus "Loviisa Tour" sama kun viime syksynä parilla lisä kiekuralla, joku 250km karkeesti, lähtö klo 10.00 Sipoo, Nikkilän apsi.
Tähtäilen aamusta apsille.
uti
Viestit: 404
Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
Paikkakunta: Helsingin pitäjä

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja uti »

Hitusen vajaa 250 km tuli pyörähdettyä, suurin osa isoista hiekkateistä kovia, kuin assulla ajais. Kunhan yöpakkaset hellittää saadaan pehmeempää ja lanattuja latujakin toivottavasti alle. Pienemmät metsätiet varjoisimmilla paikoilla siellä täällä jäätä ja missä ei jäätä maa sentinparin syvyydestä vielä jäässä, liukasta. Videolla pyörän makuulle laitto, luulin laittaneeni kameran jo aiemmin päälle, mutta kuva alkaa kyljelleen menosta.Huomaa kuvassa ensiapulaukku, jonka lukossa ollut sivulaukku pullahdettua auki sylkäisi heti valmiiksi. Vasemmalle kaato , niin ois tullu eväät esiin, syöhän vähä että jaksat (nostaa pyörän pystyyn). Menikö tasapaino kameraa päälle laittaessa vai muuten, joka tapauksessa ajauduin keski kannakselta vasemman pyöräuran reunaan ja takapyörä ei noussut ylös vaan sutien poikittain ja lepo vaan, onhan toi takanen kyllä melko loppu. Video: https://vimeo.com/91107143
Avatar
ttv
Viestit: 674
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2013 10:04 am
Pyörä: 300EXC
Paikkakunta: Hki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja ttv »

Sivulaukkujärjestelmä ansaitsisi kyllä patentin, kun boksi haistaa että nyt mentiin kupeelleen niin laukku sylkäisee ensiaputarvikkeet kuskin ulottuville :lol:
SuperB
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Huhti 07, 2014 7:57 am
Pyörä: KTM 560exc

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja SuperB »

Näihin ollaan tulossa heti kun mopo vaan nipussa,
uti
Viestit: 404
Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
Paikkakunta: Helsingin pitäjä

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja uti »

La 12.4 surautus klo 10.00 jostain- johonkin (vantaa) n. 200- 250km paluu viim. 19.00, tarkennetaan huomenissa kuhan selviää.
K 60 Scoutti tai karkeempaa alla 1+7 ilm. tähän ketjuun jos...
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja juvander »

Hep, kerrankin näyttää että viikonloppuna kotona ja piikkikumitkin sai jo alta pois!
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
ceevu
Viestit: 1982
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
Paikkakunta: jokela

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja ceevu »

jees,tullaan
Avatar
ttv
Viestit: 674
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2013 10:04 am
Pyörä: 300EXC
Paikkakunta: Hki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja ttv »

Jawohl, tulhaan tulhaan.
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja KarMa »

Yritän tulla letkan jatkoksi.

- KarMa
JuRe
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2013 1:05 pm
Pyörä: R 1200GSA LC
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja JuRe »

Aloittelija ilmoittautuu mukaan, jos 8 gessulla pärjää reitillä.
olharius
Viestit: 5
Liittynyt: La Loka 12, 2013 9:39 am
Pyörä: F800GS

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja olharius »

uti kirjoitti:La 12.4 surautus klo 10.00
Mikä jottei
uti
Viestit: 404
Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
Paikkakunta: Helsingin pitäjä

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja uti »

JuRe kirjoitti:Aloittelija ilmoittautuu mukaan, jos 8 gessulla pärjää reitillä.
8 gessulla pärjää, "aloittelijana" ei, mutta jos edellisten surautusten (video) kaltaisia teitä ennenkin ajanut, niin mukaan vaan.
Vedän kyllä "aloittelijoille" joilla ei hiekkatiellä ajosta kokemusta joku kerta helpompaa parin tunnin harjoittelulenkkiä.

Huominen leppoisa surautus lähtö Vantaa, Ilola abc klo 10.00
jos onnistuu, niin ottakaa juomista kyytiin, puolimatkassa rillaten, paluu Vantaa, Korso abc

http://www.abcasemat.fi/asemat/abc-vantaa-ilola
http://www.abcasemat.fi/asemat/deli-vantaa-korso
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Huomaa kuvassa ensiapulaukku, jonka lukossa ollut sivulaukku pullahdettua auki sylkäisi heti valmiiksi. Vasemmalle kaato , niin ois tullu eväät esiin, syöhän vähä että jaksat (nostaa pyörän pystyyn). Menikö tasapaino kameraa päälle laittaessa vai muuten, joka tapauksessa ajauduin keski kannakselta vasemman pyöräuran reunaan ja takapyörä ei noussut ylös vaan sutien poikittain ja lepo vaan, onhan toi takanen kyllä melko loppu.
Tuo kirvoitti naurut tuo sivulaukkujuttu,kun muuten päivä mennyt päin v....a aivan kokonaan.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
JuRe
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2013 1:05 pm
Pyörä: R 1200GSA LC
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja JuRe »

8 gessulla pärjää, "aloittelijana" ei, mutta jos edellisten surautusten (video) kaltaisia teitä ennenkin ajanut, niin mukaan vaan.
Vedän kyllä "aloittelijoille" joilla ei hiekkatiellä ajosta kokemusta joku kerta helpompaa parin tunnin harjoittelulenkkiä.

Edellinen missä olin mukana oli piimee surautus viimesyssynä ja siinä hitaammassa porukassa.
Miten vertaisit siihen?
Vastaa Viestiin