Harri Hemmilä kirjoitti:Olen haaveillu ens kesäksi kypäräkameran ostoa ja tuo Contour roam2 kiinnostais kovasti.
Olen jostain lukenu että koko pulju olis mennyt nurin...
Mitenkäs päivityksien kans? Onko niitä tulossa enää mistään suunnalta?
Entä kuka hoitaa takuun jos kamera hajoaa takuuaikana?
Contourin sivulla sanotaan "We're coming back". Ovat kai löytäneet rahoitusta ja aloittavat uudelleen jossain vaiheessa. Hyvä juttu, kilpailua pitää olla, ja minusta juuri tuo Roam oli helppokäyttöisin liukukytkimensä ansiosta. Siitä kun tiesi katsomatta että onko se varmasti päällä vai ei. Muissa kun on pidettävä nappia pohjassa ja odotettava piippiä (jota ei ajaessa helposti kuule).
Kannattaako GoPro Hero3:een ostaa kaukosäädintä vai onko aivan turhake? Ilmeisesti tuo wifi yhteys syö akkua aikalailla. cdon.com hinta näytti oleva 59€, mutta halevmpikin kelpais
tertsu kirjoitti:Kannattaako GoPro Hero3:een ostaa kaukosäädintä vai onko aivan turhake? Ilmeisesti tuo wifi yhteys syö akkua aikalailla. cdon.com hinta näytti oleva 59€, mutta halevmpikin kelpais
tertsu kirjoitti:Kannattaako GoPro Hero3:een ostaa kaukosäädintä vai onko aivan turhake? Ilmeisesti tuo wifi yhteys syö akkua aikalailla. cdon.com hinta näytti oleva 59€, mutta halevmpikin kelpais
iPhone applikaatiollaki pärjää en vielä tiedä onko tuosta kakesta vastaavaa hyötyä. Se on vissiin aika hankala napilla toimia. Ostin akkuja pari kpl lisää digitarvikkeesta, siinä on Oulussa noutopisteet 14,90 kpl
iPhone applikaatiollaki pärjää en vielä tiedä onko tuosta kakesta vastaavaa hyötyä. Se on vissiin aika hankala napilla toimia. Ostin akkuja pari kpl lisää digitarvikkeesta, siinä on Oulussa noutopisteet 14,90 kpl
Kyllä tuo kake on minusta ihan suht.ok käyttää mutta akkujahan tuo WIFI syö penteleesti ja melkein sitä saisi olla tunnin välein vaihtamassa akut ja kortin.
Minulla on tuo Android App mutta kyllä tuo kake on aivan ehdoton varuste.Ei tuolla Android softalla ainakaan ajon aikana pysty käyttämään kameran toimintoja.
Muuten kyllä tuon softan kautta on erittäin helppo ja nopea tehdä kameraan kaikki säädöt.Kannattaa kokeilla. http://gopro.com/software-app/gopro-app
Tänään tuli kaupasta haettua Gopro 3 black edition. Makiahan se on .
Videota katellessa tuli huomattua, että äänet alkaa häviään mitä lujempaa/röykkysempää pätkää on. Sitten semmone ihme kolkutus ääni kuuluu. Vaikka käyttiki pakkauksen mukana tullutta tärinän vähentäjä tms, mikä lie kumi höskä . Ihanku ite kamera pääsis kotelon sisällä liikkumaan.
Jos laittaa päälle, saa paremman kuvakulman. Sivulla ollessa jää toinen puoli vähän pimentoon. Päällä ollessa tosin herättää eniten muiden huomiota/hilpeyttä.
Elämä ei koostu niistä päivistä, jotka ovat menneet, vaan niistä, jotka jäivät muistiin.
-Pjotr Pavlenko-
Kuvakulmana kypärän päällä oleva kamera tappaa kyllä kaiken vauhdin ja vaaralliset tilanteet pätkistä, ainakin maaston muoto tahtoo latistua kun kuvataan ylhäältäpäin. Jos äksöntsäksöniä haluaa videolle niin kamera on saatava mahdollisimman alas, mutta jos tarkoituksena on vain kuvata missä on käyty jne. niin kypärän päältä saa laajimman kuvakulman.
Ainakin contourin kanssa se sivulla pitäminen on ihan ok vaihtoehto ja en kyllä sanoisi että toinen puoli jää pimentoon. Taitaa kypärän lipasta näkyä ihan pieni viiru kuvan reunassa. Enemmän tai melkein eniten häiritsee se jos kuvataan ihan eturengasta ja horisonttia/kauempana olevaa maastoa ei näy ollenkaan. Pari kertaa olen oikein yrittämällä yrittänyt katsoa pätkiä missä se kohdistus on ihan liian likellä -ei vaan minun mielenkiinto riitä sellasen katsomiseen. Jos mahdollista käyttää valjaita niin sitten saa hyvää kuvaa, siis jos edessä ei ole mitään häiritsevää estettä/moponosaa joka keikkuu koko ajan edessä.
Ostin tuon roam2 kameran, nyt sit kiinnostas hyvä,helppo ja halpa editointi ohjelma. Käyttiksenä mulla on tuo wintoosa 8.1, eli siihen sopivaa. Tekeeko noilla wintoosakaupan tuotteilla mitään? Ei ois nyt rahaa hajottaa tietokonetta, näyttöä, ukkovarpaita, ja jne. Eli pitäs olla helppo käyttää