KTM 990 adventure

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Jay

Viesti Kirjoittaja Jay »

timo kirjoitti:
Jay kirjoitti:
Onko kenellekään sattunut tuollaista bansahanan tuhoutumista?
.
Muuten Jay; mulla saattaa olla yksi hana jouten, ellet muualta löydä.
Ehdin jo laittaa tilaukseen pari hanikkaa paikallisen jälleenmyyjän kautta. Eri asia tietysti sitten, kuinka kauan niiden saaminen kestää. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin aikaa voi mennä. Tarkoitus olis päästä ajamaan puolentoista viikon kuluttua, joten jos hanoja ei ala kuulua, niin hyvinkin voisin olla kiinnostunut ylimääräisestä hanikastasi, mikäli sellainen on nurkkiisi jäänyt pyörimään. Kiitos vinkistä!
timo
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN

Viesti Kirjoittaja timo »

Juu, on hyllyssä Nokialla.
kymppivalve
Pyörä: fillari

Viesti Kirjoittaja kymppivalve »

Minkälaisia välityksiä olette adventuressa käyttänyt? Nyt vakio paikoillaan mutta kolmepiikkiä isompi tulossa taakse.
adventure muka painava?
Seppo Honkanen
Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R

Viesti Kirjoittaja Seppo Honkanen »

Yamaha vaihtui siis pikavauhtia "puoli-Uraan" jälkeen Kotariin! Onneksi olkoon hankinnasta! Seurakuntani kasvaa hyvää vauhtia :wink:

T. Sepi
kymppivalve

Kiitos kiitos! Pakkohan se oli ostaa kun istuin mopon päällä niin myyjä tuumasi et nostappa vähän jalkoja, työnsi mopon ulos(istuin edelleen mopon päällä) Ja sanoi pannaanko pakettiin?(istuin edelleen mopon päällä) Rupeappa siinä vänkään vastaan . Ja lopputuloshan on tiedossa, Istun edelleen mopon päällä :shock: :shock: :shock:
adventure muka painava?
juh@
Pyörä: AT RD07A

Viesti Kirjoittaja juh@ »

Seppo Honkanen kirjoitti:Yamaha vaihtui siis pikavauhtia "puoli-Uraan" jälkeen Kotariin! Onneksi olkoon hankinnasta!
Taitaa mennä sitten nikkikin vaihtoon. Millaiset on ensivaikutelmat? Älä kehu sitten liikaa ettei tarvii kateuteen kuolla :P .
404 HTTP Error File not found
niffestone
Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01

Viesti Kirjoittaja niffestone »

kymppivalve kirjoitti:Kiitos kiitos! Pakkohan se oli ostaa kun istuin mopon päällä niin myyjä tuumasi et nostappa vähän jalkoja, työnsi mopon ulos(istuin edelleen mopon päällä) Ja sanoi pannaanko pakettiin?(istuin edelleen mopon päällä) Rupeappa siinä vänkään vastaan . Ja lopputuloshan on tiedossa, Istun edelleen mopon päällä :shock: :shock: :shock:
Aivan upea tarina! :D
kymppivalve

Millaiset on ensivaikutelmat?
ERITTÄIN hyvä, ainakin s-teneren jälkeen. Eihän se tenerekään huono
ole mutta tämä on aivan jotain muuta.
Ajoasento on hyvä (189 pitkä), polvikulma loivempi ku tenessä, Ajoasento
yleensäkin (tanko<->penkki)kuin meikälle tehty,seisaaltaankin ajo onnistuu kyyristelemättä, sopivan kapea ylhäältä(tankki), matala painopiste,tunteeton sivutuulelle(asvaltti),hyvä jousitus, Eli mopo on juuri sellainen kuin olisin tenerestä halunnut.

No laitetaan muutama miinuskin. Liian pienitankki max.noin300km(tenellä pääsi yli 300 ennenkuin meni varatankille) liikaa voimaa soralle(eiköhän siihen totu)ruiskun toiminta hiljaa ajettaessa<80km/h(alkuperäinen ruisku ohjelma)
adventure muka painava?
950Tomi
Pyörä: KTM 950 Adventure

Viesti Kirjoittaja 950Tomi »

Jay kirjoitti: Ekaa kertaa oli käytössä myös Renazcon jakkara ja ei voi muuta kuin vuolaasti kehua ajomukavuutta ja ajoasentoa! Vaikka pidin orkkisjakkaraakin aivan kelvollisena (kaikki on suhteellista), niin tuo on kyllä ihan eri maailmasta.
Mistäs hankit tuon satulan? Taitaa olla aika hinnakkaita? Itse kaipaan juuri tuollaista hieman korkeampaa, orggiksen kanssa on polvet turhan mutkalla ja satulassa liikkuminenkin vähän hankalaa.

Mitäs tankoja ootte käyttäny Adventuressa?

-Tomi
Adventure

Viesti Kirjoittaja Adventure »

950Tomi kirjoitti: Itse kaipaan juuri tuollaista hieman korkeampaa, orggiksen kanssa on polvet turhan mutkalla ja satulassa liikkuminenkin vähän hankalaa.
-Tomi
Mulla on Timon korottama erikoismalli. Yksin ajaessa tykkään, ja vaimon kanssakin menee, jos ei ole takalaukkua. Takalaukun kanssa istutaan sen verran edessä, että pitkällä matkalla satula ottaa hieman väärään kohtaan persauksessa. Ajattelin modauttaa tai modata tuota hieman joka tapauksessa. Periaatteessa sen modauksen voisi tehdä myös orkkissatulasta. Minkä värinen mopo sulla onkaan, ja minkä värinen satula? Pullakahviswäppi saattaisi tulla kyseeseen, jos sitten vaikka talvella tekisi siitä orkkissatulasta omalle persaukselleen vielä sopivamman?

En aatellut tuolla isokotarilla talvea ajaa, jotta jos vaikka pystymettän jälkeen tai muuten kun lumi tulee tuota swäppiä harkitsisi. Satulan saa toki koeajaa sitä ennenkin.

-Tero-
Seppo Honkanen
Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R

Viesti Kirjoittaja Seppo Honkanen »

Jay kirjoitti: Ekaa kertaa oli käytössä myös Renazcon jakkara ja ei voi muuta kuin vuolaasti kehua ajomukavuutta ja ajoasentoa! Vaikka pidin orkkisjakkaraakin aivan kelvollisena (kaikki on suhteellista), niin tuo on kyllä ihan eri maailmasta.
Mitä tuli Renazco maksamaa Suomeen kannettuna? Kaipaisin itse korkeampaa ja kapeampaa pallia mopoon. Olis helpompi nousta seisomaan ja ajaa maastoa. Saatko kuvan satulasta esille? Advriderin palstoilla Renazcot on ylistetty maasta taivaaseen...

T. Sepi
950Tomi
Pyörä: KTM 950 Adventure

Viesti Kirjoittaja 950Tomi »

Adventure kirjoitti:
Mulla on Timon korottama erikoismalli. Yksin ajaessa tykkään, ja vaimon kanssakin menee, jos ei ole takalaukkua. Takalaukun kanssa istutaan sen verran edessä, että pitkällä matkalla satula ottaa hieman väärään kohtaan persauksessa. Ajattelin modauttaa tai modata tuota hieman joka tapauksessa. Periaatteessa sen modauksen voisi tehdä myös orkkissatulasta. Minkä värinen mopo sulla onkaan, ja minkä värinen satula? Pullakahviswäppi saattaisi tulla kyseeseen, jos sitten vaikka talvella tekisi siitä orkkissatulasta omalle persaukselleen vielä sopivamman?
Mulla on mustaa sekä mopo että satula. Itse asiassa 2 satulaa, tämä uudempi "2-osainen" ja vanha tasainen. Itse ajattelin myös repiä jomman kumman auki ja katsoa mitä sille voisi tehdä.

-Tomi
tarmo
Pyörä: F800GS

Viesti Kirjoittaja tarmo »

kymppivalve kirjoitti:..... Istun edelleen mopon päällä :shock: :shock: :shock:
Hieno Homma! Tuo on vissiin se sama identtinen kaksonen josta piti alunperin tulla mun pyörä.

Mulle siis myytiin ensin koeajopyörä etukäteen. Pyörän oisin saanut juhannukselta omaan käyttöön sen oltua ensin pari kuukautta koeajokäytössä. No joku oli jossain sotkenut ja liikkeeseen saapui 2 pyörää joista sain valita. Otatko heti uuden vähän kalliimmalla vai ootteletko pari kuukautta ja säästäs hieman samalla rahaa. Silloin kun tuota kysyttiin huhtikuun lopussa aurinko paistoi ulkona...
Jay

Viesti Kirjoittaja Jay »

kymppivalve kirjoitti:Minkälaisia välityksiä olette adventuressa käyttänyt? Nyt vakio paikoillaan mutta kolmepiikkiä isompi tulossa taakse.
16/42, joka tuntuu tosi hyvältä. vakio muistaakseni 17/42.
Jay

Viesti Kirjoittaja Jay »

950Tomi kirjoitti:
Mistäs hankit tuon satulan?

Mitäs tankoja ootte käyttäny Adventuressa?

-Tomi
Suoraan Renazcon Jaskan autotalliverstaalta Californiasta.

Vakiotanko ainakin talla erää vielä.
Vastaa Viestiin