URAA 2013
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: URAA 2013
Kuvista kävi ilmi rentofiilis ja mukava suolillinki kengissä joka edesauttaa mukavan tuoksun muodostumista kuivauspaikalle.
Minulla ei ollut mitään ihmeellistä mukana ensimmäisellä kerralla. Työkaluja ja varaosia, jos sattuu jotain vaurioita tulemaan. Vähän bensaa mukaan niin saa aamulla tankin täyteen ni ei tarvii murehtia.
Minulla ei ollut mitään ihmeellistä mukana ensimmäisellä kerralla. Työkaluja ja varaosia, jos sattuu jotain vaurioita tulemaan. Vähän bensaa mukaan niin saa aamulla tankin täyteen ni ei tarvii murehtia.
- tertsu
- Viestit: 2813
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: URAA 2013
Minimisetti jolla jo pärjäää: Makuupussi, pyyhe, vaihtovaatteita sääskimyrkkyä, saunajuomat ja pankkikortti.turtman kirjoitti:no niin varausmaksut maksettu
nyt kun tässä ollaan ensikertalaisia niin hyvät neuvot olisi kalliita ja varsinkin kun on tuo uraan "luotettavin" pyörä mukana eli 690.
mihin kannattaa varautua? muuhun kuin teknisiin ongelmiin?
mitä kanttaa ottaa mukaan? olutta?
Kura lentää...
- Ranezki
- Viestit: 210
- Liittynyt: To Huhti 03, 2008 9:27 pm
- Pyörä: 500EXC, 990ADV
- Paikkakunta: Tuusula
Re: URAA 2013
Näyttää vaaralliselta alueelta... http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 15014.html
-
kjooseppi
- Viestit: 386
- Liittynyt: Pe Huhti 04, 2008 1:47 pm
- Pyörä: Specialized Enduro comp 29"
- Paikkakunta: Kokkola
Re: URAA 2013
Onko kukaan menossa pakettiautolla yms URAA:lle, länsirannikolta taikka rannikkoa pitkin yms? Kokkolasta olisin kyytiä vailla itselleni ja EXC:lle. Ikään en ole autolla Uraalle mennyt mutta nyt on pakko tehää poikkeus. Luonnollisesti maksan kyydistä miten sitten sovitaan. Voin myös suorittaa jonkinlaisen siirtymän mahdollisen kulkureitin varrelle sisemmälle Suomeen.
Ei uskalla itseään tapahtumaan ilmoittaa ennenkuin saa kyydin järjestymään kun ei vaimo oikein sulata talon ainoan auton viemistä=)
Laittakaa yv tai soittoa o5o3I37236
Ei uskalla itseään tapahtumaan ilmoittaa ennenkuin saa kyydin järjestymään kun ei vaimo oikein sulata talon ainoan auton viemistä=)
Laittakaa yv tai soittoa o5o3I37236
Tohtorillako=)
- Seppo Honkanen
- Viestit: 705
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 3:30 pm
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
- Paikkakunta: Vantaa/Nurmijärvi
Re: URAA 2013
Kolmen viikon kuluttua ollaan jo pitkällä menossa kohti Raajärveä! Tuskin maltan odottaa Rovajärven maastoihin pääsyä. Mopokin on jo melkein valmiiksi huollettu, vain uusi takarengas on vielä vaihtamatta.
T. Sepi
T. Sepi
Re: URAA 2013
Juuh niin sitä kai ollaan taas. Ei kai nyt vielä ole huollettu, vielähän sen ehtii rikkoa monta kertaa ennen juhannusta.Seppo Honkanen kirjoitti:Kolmen viikon kuluttua ollaan jo pitkällä menossa kohti Raajärveä! Tuskin maltan odottaa Rovajärven maastoihin pääsyä. Mopokin on jo melkein valmiiksi huollettu, vain uusi takarengas on vielä vaihtamatta.
T. Sepi
Jos sattuu niin kummasti, että joku on etelästä menossa autolla Uraalle
Ja matkaseuraksikin soppii, tarkoitus on lähteä maanantai aamusta Tampereelta pikkuteitä kohti pohjoista ja olla keskiviikkoiltana Raajärvellä, yöpymiset mitä ilmeisemmin mökkipohjalta.
MAntti
040-5504123
040-5504123
- MTRO
- Viestit: 330
- Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 11:56 am
- Pyörä: 950SE, 525 EXC, 150TPI
- Paikkakunta: E-K
Re: URAA 2013
Joensuusta tiistaina matkaan.
Viimeksi muokannut MTRO, Pe Kesä 14, 2013 1:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- hannuk
- Viestit: 1152
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 9:00 am
- Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Re: URAA 2013
Tarviskohan kohta laittaa ilmottautumista... Husa alko kääntymään kun takajousen esijännitys on kohdillaan (alku kesän se perä oli reilu pari senttiä liika syvällä), laskin keulaputkia toiseen viivaan asti ja käänsin kolmioista offsetin 22->19mm:iin. Vielä kun sais vaiheltua uudet kumit toisille vanteille niin ois aika ok. Takatankkikaan ei ole (vielä) kussut bensoja mistään väärästä välistä
Kovat arpajaiset vielä siitä tarviiko mukaan lisäksi 2L:n kannun bensaa reppuun, kun edellleenkään ei ole ihan tarkkaa kuvaa siitä miten paljon tuo tankki nyt vetää ja kuinka tyhjäksi sen saa ajettua.
Oma vastuu! Artisti maksaa...
- Seppo Honkanen
- Viestit: 705
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 3:30 pm
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
- Paikkakunta: Vantaa/Nurmijärvi
Re: URAA 2013
Ota vaan leili mukaan. Harvemmin sitä on turhaan kanisteri ollut mukana...
T. Sepi
T. Sepi
Re: URAA 2013
Millainen toimintasäde olisi toivottava pikkupyörille? En ole saanut isompaa tankkia vieläkään hankittua, joten tehtaan valehtelemalla 9.5:llä litralla pitää pärjätä. Tähän hätään ei mitään kunnon satulalaukkujakaan saa joihin menovettä mukaan lastaisi, joten repussa se on kannettava mitä pystyy.
Re: URAA 2013
Kukin ryhmä suunnittelee keskenään reitit, sen mukaan miten heikoimman toimintasäde. Kyllä tuolla vakiotankilla + vaikka 5l repussa niin pärjää jo tosi pitkälle, vakiollakin mutta sitten jo pitää tarkemmin miettiä reittejä...
antti
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA 2013
Mie kattelen tässä piakkoin ryhmät tyrkylle.
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA 2013
Ryhmäjako-ehdotus on nyt tarjolla täällä.
Tutkikaapas ja laittakaa mulle palautetta jpuurune@gmail.com
Tutkikaapas ja laittakaa mulle palautetta jpuurune@gmail.com
- tertsu
- Viestit: 2813
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: URAA 2013
Onpas kato käynyt osallistujamäärässä. About 30 ilmottautunutta kun aikaisempina vuosina ollut jossain 50-70 huitteilla.
...mutta vielä mahtuu mukaan !
...mutta vielä mahtuu mukaan !
Kura lentää...
- Seppo Honkanen
- Viestit: 705
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 3:30 pm
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
- Paikkakunta: Vantaa/Nurmijärvi
Re: URAA 2013
Kaikki vähänkin kiinnostuneet rohkeasti mukaan. Tämmöisiä ajomaastoja ei muulta Suomessa luvallisesti löydy! Ei kai sitä muuten tuonne saakka jaksaisi joka vuosi lähteä
T. Sepi
T. Sepi