Eli tuli häiriö kun päivitti zumon, kännykän ja Srcs,eli joka laitteen.
Zumo 660 kyllä löytää molemmat laitteet ja navin ohjeet tulee kypärään
mutta kun yrittää soittaa/vastata puhelimella navin kautta eipä enää yhdistykkään kypärään,muutenkuin että puhelimesta painaa kuulokkeen kuvaa pois ja päälle uudestaan et linja aukeaa.mikä ei tietenkään ajaessa ole mahdollista.
Jonkun laitteen asetus on ilmeisesti väärin-mut mikä???
Zumo 660-Samsung galagsi S2-schubertin SRCS kypäräpuhelin.
olen yrittänyt nollaamalla pari liitokset ja parittanut uudelleen,mut ei auttanut
Zumo 660 parittaminen
Valvoja: Moderaattorit
Re: Zumo 660 parittaminen
ZUMO-foorumilla ollut paljon juttua tässä kevään aikana noista uusien versioiden aiheuttamasta ongelmasta tuleviin puheluihin. Kannattaa varmaan yrittää löytää sieltä (zumoforums, vaatii rekisteröitymisen). Minulla toimii (muutaman kokeilusoiton verran kokemusta) Zumo 660-iPhone5-Scala Rider G9 -paketti moitteettomasti. Katsotaan nyt sitten kuinka kauan....
Mulla on kans samankaltainen ongelma akselilla Zumo 660, Scala Rider G9 ja Samsungin XCover. Zumo toimii molempien kans yhteen yhtäaikaa, mutta jos soittaa, ei kuulu kypärästä mitään. Mitenhän sen pitäis periaatteessa toimia? Paritetaanko kännykkä Zumoon ja Zumo kypärään, vai pitäskö vielä lisäksi saada paritettua kännykkä suoraan kypärään?
Toimii se puhelin näemmä sittenki. Ovela homma vaan että kun soittaa it, ei anna minkäänlaista hälytysääntä, mutta tärkeintä että menee läpi...Laredon kirjoitti:Mulla on kans samankaltainen ongelma akselilla Zumo 660, Scala Rider G9 ja Samsungin XCover. Zumo toimii molempien kans yhteen yhtäaikaa, mutta jos soittaa, ei kuulu kypärästä mitään. Mitenhän sen pitäis periaatteessa toimia? Paritetaanko kännykkä Zumoon ja Zumo kypärään, vai pitäskö vielä lisäksi saada paritettua kännykkä suoraan kypärään?
Toimii se puhelin näemmä sittenki. Ovela homma vaan että kun soittaa ite, ei anna minkäänlaista hälytysääntä, mutta tärkeintä että menee läpi...Laredon kirjoitti:Mulla on kans samankaltainen ongelma akselilla Zumo 660, Scala Rider G9 ja Samsungin XCover. Zumo toimii molempien kans yhteen yhtäaikaa, mutta jos soittaa, ei kuulu kypärästä mitään. Mitenhän sen pitäis periaatteessa toimia? Paritetaanko kännykkä Zumoon ja Zumo kypärään, vai pitäskö vielä lisäksi saada paritettua kännykkä suoraan kypärään?