URAA 2013
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: URAA 2013
joo olen odotellutkin tätä keskustelua.
itä-savosta olis ainakin kaks kura poikaa tulossa..
onko ajankohta viikko jussin jälkeen...??
itä-savosta olis ainakin kaks kura poikaa tulossa..
onko ajankohta viikko jussin jälkeen...??
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA 2013
Mennäänkö entiseen tapaan?
- tertsu
- Viestit: 2813
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: URAA 2013
Mitäpä sitä hyväksi havaittua konseptia turhaan muuttamaan. Sama ajankohta Jussin jälkeisellä viikolla jne.Jukka kirjoitti:Mennäänkö entiseen tapaan?
Partiothan voi muokata sitten tapahtumaa itse mieleisekseen ajoreittien osalta ja vaikka yön yli kestävillä retkillä, kuten mekin on tehty 2:lla edelllisellä Uraa:lla.
Kura lentää...
-
Harri Hemmilä
- Viestit: 1191
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
- Pyörä: R1200GS
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: URAA 2013
Onko URAA:lle tiedossa jo tarkkaa ajankohtaa ja hintaa?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA 2013
Selviää pikapuoliin.
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA 2013
No ei selvinnyt pikapuoliin... Hintatiedustelu on vielä vailla vastausta.
Enivei, tavoitteena on edellisvuotinen kuvio, jussin jälkeisenä viikonloppuna ke-to.
Mie toimin sihteerinä, tertsu on paikan päällä vetomiehenä jos mie en joua.
Enivei, tavoitteena on edellisvuotinen kuvio, jussin jälkeisenä viikonloppuna ke-to.
Mie toimin sihteerinä, tertsu on paikan päällä vetomiehenä jos mie en joua.
- jarip
- Viestit: 213
- Liittynyt: La Loka 14, 2006 9:59 am
- Pyörä: Husqvarna Norden 901
- Paikkakunta: Kuopio
Re: URAA 2013
Eikö Mainari ole enää toiminnassa?
- tertsu
- Viestit: 2813
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: URAA 2013
Kura lentää...
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA 2013
Hyvä että on kalenterissa, en kuitenkaan saanu vielä vahvistusta ja hintoja. Selvitellään...
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA 2013
Siellä on näköjään isot kisat samaan aikaan, liekö tuottaa hankaluuksia?
http://www.youtube.com/watch?v=bXUDzwrUdYs
http://www.youtube.com/watch?v=bXUDzwrUdYs
- Lerssi
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 10:54 pm
- Pyörä: KTM 1290 Adventure
- Paikkakunta: Rovaniemi
URAA 2013
Jättää siihen toverin hyökkäyvaunun päälle ison jallun, niin näistä pojista ei ole haittaa.
Tosin jos poro-ossit saavat siitä vainun, niin hiasseja on paikalla jonoksi asti!
Tosin jos poro-ossit saavat siitä vainun, niin hiasseja on paikalla jonoksi asti!
Eihän sitä kukhan jaksa!
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA 2013
Mainari vahvisti varauksen ja hinta on 40e vuorokausi. Eli iltalomia anomaan!
- Rampas
- Viestit: 133
- Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 8:41 am
- Pyörä: KTM 500 EXC Six Days
- Paikkakunta: Varkaus
Re: URAA 2013
Hienoa, kurapyöräilijöiden joulu on siis myös tänä vuonna...varmasti mukana !
A KTM might not be your first motorcycle, but it will be your last. When you've tried the rest, buy the best KTM.
- jarip
- Viestit: 213
- Liittynyt: La Loka 14, 2006 9:59 am
- Pyörä: Husqvarna Norden 901
- Paikkakunta: Kuopio
Re: URAA 2013
Mukana ollaan, Rampaksen partiossa.