Rollon ajot ja kokoontumiset III
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Rollon ajot ja kokoontumiset III
kai sulla on tullu laskennoissa virhe? Vai kuis se rovaniemi ei oo tuolla 1-3 sijal? 
Ykkös tykki oli poissa.
Mutta kyllähän me kunniakkaasti Villen johdolla edustettiin Roita ja Jukka pääsi helpolla kuittaamaan Markuksen päänahan
Mutta kyllähän me kunniakkaasti Villen johdolla edustettiin Roita ja Jukka pääsi helpolla kuittaamaan Markuksen päänahan
antti
jos miettii että olin lauantaina saunomassa kaverin luona ja sunnuntaina sain vasta tulokset laskuttua niin...
maaliskuun lopussa roissa vai oulussa vielä tapahtuma?
maaliskuun lopussa roissa vai oulussa vielä tapahtuma?
Pidetään siellä missä on rata paremmassa iskussa silloin?
antti
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Kyllä kovasti tavotellaan leiristä seuraavat kisat Tornioon... Tiistaina mennään tekemään spooriauraa.
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Mie en käsitä miten tämä toistuu kerta toisensa jälkeen...
Joka erä meni edellistä huonommin vaikka eka erässä tunne oli, että en aja edes kilpaa, seku turruuttelen.
Toka erä mentiin samoin päin ko kolmonen ja enkelikuvista huolimatta 2 oli nopeampi.
Kolmosella oli aivan loistofiilikset, tuntu että mennään miljoonaa. Silti huonoin aika...
edit: Tarkemmin kateltuna niin kävi muillaki. Syy taitaaki tällä kertaa olla siinä, että spoori meni koko ajan
haastavampaan kuntoon?
Joka erä meni edellistä huonommin vaikka eka erässä tunne oli, että en aja edes kilpaa, seku turruuttelen.
Toka erä mentiin samoin päin ko kolmonen ja enkelikuvista huolimatta 2 oli nopeampi.
Kolmosella oli aivan loistofiilikset, tuntu että mennään miljoonaa. Silti huonoin aika...
edit: Tarkemmin kateltuna niin kävi muillaki. Syy taitaaki tällä kertaa olla siinä, että spoori meni koko ajan
haastavampaan kuntoon?
Ei käyny kaikille. Kyllä mulla ainakin vauhti koko ajan parani kun tottui erillaisiin olosuhteisiin. Kakkos erän toinen kierros meni kahden mopon takana kun ei päässyt ohi niin siksi hitaampi kierros mutta kolmosella sitten päästivät ohi ja aikakin parani mukavasti. Mutta tuli sitä pattia toki lisää.
Se jotta olisi hidas ja syherö rata niin ainakin mulla kutakuinkin sama keskinopeus kuin rovaniemen radalla.
Erittäin hauska vaihtelu ja muutenkin oli rata ja kisat.
Se jotta olisi hidas ja syherö rata niin ainakin mulla kutakuinkin sama keskinopeus kuin rovaniemen radalla.
Erittäin hauska vaihtelu ja muutenkin oli rata ja kisat.
antti
- GasGas300
- Pyörä: GG300EC
- Viesti:
Hienoa, vois tulla latua avaamaan avuksi...pyörällä...pääsis samalla tutustuun vähän rataanJukka kirjoitti:Kyllä kovasti tavotellaan leiristä seuraavat kisat Tornioon... Tiistaina mennään tekemään spooriauraa.
Sent from Razr MAXX
Ilo ilman bensan hajua on teeskentelyä!
- teppo
- Pyörä: Sama ku kaikkilla muillakin..
- Viesti:
Mie voin luopua omastani myös jos joku haluaa kisaoppiin. Enempi kannatusmielessä tuon otin muutenki. Kisaura ihan huipulla ei oo kuitenkaan kirkkain tulevaisuuden suunnitelma.miki. kirjoitti:Kantosen ajoleirille voi lunastaa minun paikan jos joku jäi ilman.
-teppo
Mitä Piip oikesti!?!? Luulin, että ois jarru levy menny kieroo ku semmone vinkuminen ja raahaaminen alko kuuluu pyörästä. Mutta eiii ku 4 vaiko 5 kertaa ajetut jarrupalat kulunu METALLILLe saakka.... nää oli jo 2 palat näille 10h sisään .... Kalliiks kohta käy 
- GasGas300
- Pyörä: GG300EC
- Viesti:
Tänään viiden jälkeen pörrään?
Sent from Razr MAXX
Sent from Razr MAXX
Ilo ilman bensan hajua on teeskentelyä!
Onhan taka-akseli suorassa? Mulla kerran reissuunlähtö aamun hätäkässä meni akselivälin säätöpalikka väärinpäin toiselle puolelle. Kemijärvellä käynti söi palat raudoille ja levyn karkeaksi. Käänsin akselin suoraan huomattuani silti pari kolme settiä meni jarrupaloja ennenku huomasin levynki olevan vaihto kunnossa-mpn kirjoitti:Mitä Piip oikesti!?!? Luulin, että ois jarru levy menny kieroo ku semmone vinkuminen ja raahaaminen alko kuuluu pyörästä. Mutta eiii ku 4 vaiko 5 kertaa ajetut jarrupalat kulunu METALLILLe saakka.... nää oli jo 2 palat näille 10h sisään .... Kalliiks kohta käy
Kyseessä etujarru. Takana kyllä on kulunut normaalia nopeutta. Pitää varmaan kokeilla linjata keula uudelleen tai jtn
Miten sulla oli levy menny pilalle?
Ai se oliki etujarru, sitä ei taida saadakkaan kovin vinoon asennettua
Mulla takalevy "sorvautu" karkeaksi, oliko sitten metallilaadussa jotain erikoista tms. Levy oli saksasta tilattu jonkun sepän pajalta