Rovaniemelle enduropuisto II-vaihe
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Rovaniemelle enduropuisto II-vaihe
No voi suti. Ukkoja tippuu...
Tuu markus kuitenkin sitten lippumieheksi jos ei kunto kestä ajaa, minäkin yritän jos löytyy paikka mihin voi nostaa ukon suoraan autosta ja ei ole vaaraa jotta jää alle vaikkei pysty väistämään yllättävässä tilanteessa eli jonkun tolpan tai muun taakse pitäisi päästä tms ei linjalle... Mutta siis toivottavasti pääset puolustamaan E miesten kunniaa.
Tuu markus kuitenkin sitten lippumieheksi jos ei kunto kestä ajaa, minäkin yritän jos löytyy paikka mihin voi nostaa ukon suoraan autosta ja ei ole vaaraa jotta jää alle vaikkei pysty väistämään yllättävässä tilanteessa eli jonkun tolpan tai muun taakse pitäisi päästä tms ei linjalle... Mutta siis toivottavasti pääset puolustamaan E miesten kunniaa.
antti
Kävikö siellä kettään talkoilemasa? Saitteko mitä aikaseks?
- GasGas300
- Pyörä: GG300EC
- Viesti:
Käytiin sutimassa vähän reitin pätkää...yllättävän haastavaa saada polku näkyväksi. Mut sellanen talvispoorin mittanen lenkki saatiin näkyväksi...vaatii toki lisää mittaa ja lisää lenkkejä mutta jotain kuitekki....pimeä tuli vastaan niin ei ehitty suurempia... Oli meitä 5 pyörää kuskeineen.
Surkian kaukana tuo puisto...5min allekirjoittaneen kotoa parkkipaikalle
Sent from Razr MAXX
Surkian kaukana tuo puisto...5min allekirjoittaneen kotoa parkkipaikalle
Sent from Razr MAXX
Ilo ilman bensan hajua on teeskentelyä!
Viikolla tulee jo aikaisin hämärää, että suosiolla menisi viikonvaihteeksi radan merkintä.
Olisiko innokkaita merkkaajia ensi lauantaille 22.9 klo 9?
Tarvittaisiin muutamia mopoja ja kenkämiehiä. Itse tuumasin lenkkareilla ja spraymaalipurkeilla. Antti lupaili sponssata maaleja. Vielä tarvitaan vesuria ym., jotta taimikosta pääsisi läpi. Saataisin vaikka 3-4km rata viikonvaihteena merkattua.
Harri
Tarvittaisiin muutamia mopoja ja kenkämiehiä. Itse tuumasin lenkkareilla ja spraymaalipurkeilla. Antti lupaili sponssata maaleja. Vielä tarvitaan vesuria ym., jotta taimikosta pääsisi läpi. Saataisin vaikka 3-4km rata viikonvaihteena merkattua.
Harri
Mie voisin tulla ja tällä kertaa ihan mopolla
HarriI kirjoitti:Viikolla tulee jo aikaisin hämärää, että suosiolla menisi viikonvaihteeksi radan merkintä.
Harri
- GasGas300
- Viesti:
Itse näillä näkymin pohjanmaalla tuohon ajankohtaan, mutta jos se reissu peruuntuu niin tulen kyllä touhuaan....varsinnii jos alotusta venytettäs ees kymppiinHarriI kirjoitti:Viikolla tulee jo aikaisin hämärää, että suosiolla menisi viikonvaihteeksi radan merkintä.
Harri

Epäilen että moni muukin mielellään kuorsais vähän pitempään..?
Sent from Razr MAXX
kymmeneltä minäkin vasta paikalla 
- GasGas300
- Viesti:
Joko se on lukittu että (aikasintaan
) kympiltä alotetaan? Näyttäis että pääsen itekki, sittenkin 
Sent from Razr MAXX
Sent from Razr MAXX
Kympiltä olen mopedilla siirtymän alussa.
10 joo. Ei haittais vaikka 11 
- GasGas300
- Viesti:
Tässä varustuksessa nukkua niin ehtii kympiksi 

Sent from Razr MAXX

Sent from Razr MAXX
Juu, hauskoja unikuvia
Käyn jalan merkkaamassa joko pe heti töiden jälkeen tai sitten lauantaina varhain aamusta (aamuihminen kun olen) kartalle suunnitellun alueen, joka on noin 6,7km. Antti lupasi ladata pisteet GPS laitteeseen ja sen kanssa merkkaukseen kuitunauhalla ja/tai spraymaalilla. Laitan kartaa tulemaan, kun olen käynnyt maastohommissa tai sitten lauantaina teidän kanssa. Saa toki lähteä kaveriksi myös jalan merkkaamaan, ilmoitelkaa, niin sovitellaan aikaa. Tuumasin yhdistää juoksulenkin merkkaamishommiin.
Siirtymäreitin urakointi näillä tietämillä urakoitsijan mukaan alkaa syys-lokakuun vaihteessa.
Harri
Käyn jalan merkkaamassa joko pe heti töiden jälkeen tai sitten lauantaina varhain aamusta (aamuihminen kun olen) kartalle suunnitellun alueen, joka on noin 6,7km. Antti lupasi ladata pisteet GPS laitteeseen ja sen kanssa merkkaukseen kuitunauhalla ja/tai spraymaalilla. Laitan kartaa tulemaan, kun olen käynnyt maastohommissa tai sitten lauantaina teidän kanssa. Saa toki lähteä kaveriksi myös jalan merkkaamaan, ilmoitelkaa, niin sovitellaan aikaa. Tuumasin yhdistää juoksulenkin merkkaamishommiin.
Siirtymäreitin urakointi näillä tietämillä urakoitsijan mukaan alkaa syys-lokakuun vaihteessa.
Harri
Tulin just jalan maastohommista ja laiton enskaporukalle s.postijakelulistalla maastokartat. Maastosta vielä puuttuu pitkän sivun merkkaukset, kun vettä alkoi tulemaan oikein kunnolla.
Maastosta löytyy keltaisella kuitunauhoilla merkattu reitti. Eli noilla merkkauksilla pääsee ainakin lauantaina alkuun. Todennäköisesti huomenna en pääse maastoon, mutta polkekaa kunnolla pyörillä uraa.
Kannattaa ottaa vesuria, kirvestä tai pientä sahaa matkaan. Siellä on muutamia puskapaikkoja, jotka pitää raivata auki, mutta ei mahdoton urakka. Muuten tulee aika sutjakasta enspolkua.
Hiittisuoran kulmaa kannattaa vielä siirtää kauemmas siitä, mutta kuvasta näkee paremmin.
Laitan myös tänne tarkempaa karttaa, kun reitti valmistuu.
Harri
Maastosta löytyy keltaisella kuitunauhoilla merkattu reitti. Eli noilla merkkauksilla pääsee ainakin lauantaina alkuun. Todennäköisesti huomenna en pääse maastoon, mutta polkekaa kunnolla pyörillä uraa.
Kannattaa ottaa vesuria, kirvestä tai pientä sahaa matkaan. Siellä on muutamia puskapaikkoja, jotka pitää raivata auki, mutta ei mahdoton urakka. Muuten tulee aika sutjakasta enspolkua.
Hiittisuoran kulmaa kannattaa vielä siirtää kauemmas siitä, mutta kuvasta näkee paremmin.
Laitan myös tänne tarkempaa karttaa, kun reitti valmistuu.
Harri
hohhooh.... Tuleekoha tosta siirtymästä oikeesti mitään
. Nyt aamula käytiin 4 pyörä voimi kurkistamassa siirtymää. Sillalle saakka aivan pers.... Niinku jokanen ois käyny uimasa vaatteet päällä ja sittenku sillale päästiin nii tulvinu koko paikka täytee vettä ~20 cm. "silta" lillu iha omia menoja sielä. Etiä päi ei sitte päästykkään. V tutusta lisäs vielä se, että aiva jääsä koko ukko ja siirtymät vielä kotia
. tais mennä melkee tunti, että päästii sillale ja takas. Liekkö huikee 700m ?
Eikö oikeesti ole mitään muuta reittiä mistä vois ees MAHOLLISESTI päästä. Saa kyllä konekki kaivaa jostaki melkose määrä maata siihe päälle.
Tuossa minun mielipide.
Eikö oikeesti ole mitään muuta reittiä mistä vois ees MAHOLLISESTI päästä. Saa kyllä konekki kaivaa jostaki melkose määrä maata siihe päälle.
Tuossa minun mielipide.
Joo siirtymä oli kyllä melko parhautta