Olisin Pekka erittäin kiitollinen jos voisit ja kunhan kerkeät näperrellä ns. "asennus valmiiksi" ja lähettää koekäyttöön ja toki olen kiinnostunut ostamaankin sen jos sillä rupeaa toimimaan ja tottakai lähetän vanhan tilallle. Mulla ei niin kiirettä ole ku eihän tuolla kerkee ajamaan, mutta olishan se hyvä jos olis pyörä kunnossa siltä varalta, että ykskaks aikaa siunatus ajellaPekkavee kirjoitti:Mulla on vanha levy antureineen, joka on kyllä sökö. On mulla kaksi uutta Honeywell anturiakin, mutta kuumaa kestävät silikonijohdot yms. pitäisi vielä ostaa niin siitä voisi tehdä toimivan. Ei vaan ole oikein aikaa kuin ehkä ensi viikonloppuna. Jos ei sen kiireempi oo, niin voisihan tuota väkästelläkin.gessu96 kirjoitti: Nyt oon tunnin pyöritellyt ja väännellyt johtoja eikä minkään laista vilkkumista tuossa ledissä oo tapahtunu... Johdotkaan ei ole edes murtuilleet.. Jos jollain on tuommonen toimiva hall-anturi levy ni voisin ottaa lainaan ja kokeilla että onko niissä vika ennen ku tilaa uusia?
Voinhan sen sitten vaikka myydä sulle kohtuuhinnalla, jos saan vanhan vaihdossa taas peruskorjaukseen.
Pekka
![]()
![]()
Niin k-essu, ledi kyllä sammuu kun mattoveitsenterän siihen väliin laittaa, molemmat testin mukaan kunnossa, mutta eihän niistä 100% varmuutta ole..
Arttu