suojat ajopuvun alla?

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

mek
Pyörä: V-Strom 800 DE
Viesti:

Re: suojat ajopuvun alla?

Viesti Kirjoittaja mek »

b4rb4p4p4 kirjoitti:
mek kirjoitti:tuo halpa Lidlin B-Square ei juuri jousta, siksi kai suojaavuuskin oli Biken testissä parhaasta päästä, kaupan naurettavaan hintaan nyt tuolla osat ja tarvikkeet osiossa. hiostaa se helteellä jonkin verran, mutta en ole kokenut ongelmaksi.

Spidi joustaa selvästi paremmin mukautuen selän ja rintakehän mukaan, istuvuus selvästi parempi, mutta olihan hintakin melkein viisinkertainen B-Squareen verrattuna.
Oliko tuo Biken testi missä numerossa, olis kiva lukea tuo testi.
Testi oli numerossa 7/2008 eli mars kirjastoon, kyllä se sieltä löytyy. Linkki siihen minun ilmoitukseen vielä, eli kerrankin voi saada hyvää halvalla. Vaikka oli reilusti testin halvin, niin tuo B-Square oli testin kolmanneksi paras suojaavuudeltaan, mm. Dainese Wave II jäi taakse.

Voin lähettää testin sulle sähköpostilla, laita yv:llä sähköpostiosoitteesi.
b4rb4p4p4
Pyörä: F800GS

Viesti Kirjoittaja b4rb4p4p4 »

mek kirjoitti:
b4rb4p4p4 kirjoitti:
mek kirjoitti:tuo halpa Lidlin B-Square ei juuri jousta, siksi kai suojaavuuskin oli Biken testissä parhaasta päästä, kaupan naurettavaan hintaan nyt tuolla osat ja tarvikkeet osiossa. hiostaa se helteellä jonkin verran, mutta en ole kokenut ongelmaksi.

Spidi joustaa selvästi paremmin mukautuen selän ja rintakehän mukaan, istuvuus selvästi parempi, mutta olihan hintakin melkein viisinkertainen B-Squareen verrattuna.
Oliko tuo Biken testi missä numerossa, olis kiva lukea tuo testi.
Testi oli numerossa 7/2008 eli mars kirjastoon, kyllä se sieltä löytyy. Linkki siihen minun ilmoitukseen vielä, eli kerrankin voi saada hyvää halvalla. Vaikka oli reilusti testin halvin, niin tuo B-Square oli testin kolmanneksi paras suojaavuudeltaan, mm. Dainese Wave II jäi taakse.

Voin lähettää testin sulle sähköpostilla, laita yv:llä sähköpostiosoitteesi.

Kiitos, täytyypä käydä tänään kirjastossa lukemassa tuo testi kun on muutenkin siellä käyntiä.
lasimestari
Pyörä: Transalp -99

Viesti Kirjoittaja lasimestari »

http://www.24mx.fi/motocross/p/rintapan ... ojat/s196/

tollanen tuli sit hommattua...seuraavaks sitte ajokampetta uusix...josko IXS Saratov tai Held Awara :roll:
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Budjetti kun on ahtaalla niin aattelin käydä testaamassa bilteman suoja paitaa et minkälainen on, hinta ei ois ainakaan paha
Yksinäinen Susi
gff-3
Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays

Viesti Kirjoittaja gff-3 »

jarno78 kirjoitti:Budjetti kun on ahtaalla niin aattelin käydä testaamassa bilteman suoja paitaa et minkälainen on, hinta ei ois ainakaan paha
On se varmaan tyhjää parempi.
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Mulla nromaalisti vanha,väljä suojaton ajoasu ja sen alla kaikki panssarit ,mahtuu hyvin,suojapaita,alasuoja,polvisuojat,suojapaidassa,selkä,rinta,olka,kyynärsuojat.
Jos ihan menen mummoja kirkkoon laitan tuon loistavan Vanuccin kolmikerrospuvun ja luotan sen omiin suojiin,sen alle ei panssarit mahdu.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
jarno78

Hallituksen riemuksi ja tilipäivän kunniaksi hommasin scotin suojapuvun, tuntu ihan kivalta kun kylmät tyypit pyörän päällä istuin ja tuosta saa aika kätevästi osia irti jos haluaa keventää, 170 makso et taas tietää miksi tulee töihin :lol:
Yksinäinen Susi
b4rb4p4p4

Täällä kamppaillaan nyt kahden välillä: Scott Pursuit http://www.scott-sports.com/global/en/p ... 87E74DC585
ja toisessa kulmassa olis Leatt Adventure http://www.leatt-brace.com/index.php/ch ... -adventure
hintaeroahan noilla on jonkun verran mutta onko kenelläkään kokemusta jommasta kummasta, plussia ja miinuksia otetaan vastaan. Ite kävin sovittelemassa noita molempia ja hyvin istuu molemmat.
jarno78

Mulla toi scotti ja ihan tyytyväinen olen
Yksinäinen Susi
Heljoona
Pyörä: G650xchallenge

Viesti Kirjoittaja Heljoona »

Itellä käytössä tuo ja oon ollut erittäin tyytyväinen ! Heitän nykyään aina rotsin alle kun pyörän selkään hyppään ja tuntuu orvolta ajaa ilman koska tukee samalla hyvin kroppaa...

http://allright.eu/index.php?page=prod& ... 08-00001#a
b4rb4p4p4

lasimestari kirjoitti:http://www.24mx.fi/motocross/p/rintapan ... ojat/s196/

tollanen tuli sit hommattua...
Samanlainen tuli ostettua ja nyt muutaman päivän sitä testanneena hyvältä tuntuu, hyvin saa kiinni ja ei purista ollenkaan. Eipä sitä juurikaan ajossa huomaa. Plussaa vielä siitä että jos joskus hankkii Leattin niskasuojan niin se on yhteen sopiva.
Vastaa Viestiin