Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Å
Viestit: 1849
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 12:37 pm
Pyörä: Liian monta
Paikkakunta: Upper Sawo

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja Å »

Tee__Vee kirjoitti:No voi perse, käyn kuitenkin sitten itse etsimässä jotain kosteaa. Pitäisi nimittäin kuluttaa nykyinen takagummi siihen tilanteeseen, jotta pääsee uutta kampeamaan...
Mene asfaltille
Laita kytkin pohjaan ja laita ykkönen (tai pyörän voimien ja osaamisen mukaan jokin muu isompi)
Etujarru kiinni
Siirrä paino eteen (esim. nojaamalla tangon päällä)
Kierroksia koneeseen
Löysäät kytkimen

Kytkin pohjaan vähän ennen kuin asfaltti ottaa vanteelle.

Nyt on rengas vaihtokunnossa ja poistaminen kohtuullisen helppoa. Voit halutessasi lopettaa aiemminkin, jos ei ole tarkoitus vaihtaa sisäkumia. Eli jotain tuon tapaista - sait varmaan ideasta kiinni?
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja aka »

Niin ja ne reuna nappulat saa kulumaan kun jatkaa edellä kerrottujen ohjeiden mukaisesti hieman löysäten tuota etujarrua ja pyörittäen kahdeksikkoa.

Täällä kyllä osataan neuvoja jaella suu pielet kermavaahdossa vai miten se nyt menikään............
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Viisitoistavuotiaana olisi noin voinut tehdäkin.
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja romu »

Nyt ei jouda revittelemään. Töissä saa taas olla viikonlopun.
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Kohtuu työlästä oli kammeta mopoa ylös yksin, kun renkaat huljahtivat pitkittäin asetettujen puiden väliin. Ihmettelinkin miksi rengas ei nouse, mutta syy selvisi nopeasti.
No, sainpahan mitä halusin.
Liitteet
suossa.jpg
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Entäs nyt, tuleva viikonloppu. Onko ajelulle halukkaita ja kyvykkäitä?
aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja aka »

Voisi onnatakin tuollainen lauantai pöräys,
hieman on säätöä tällähetkellä mutta jos huomisen nimiin saisi asian taisteltua selväksi.
Olisiko jokin 10-11 lähtö hyvä.
Pehmeetä vai kovaa ......alustaa
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Kyllä lauantai käy oikein hyvin, käy jopa aikaisemminkin aamulla. Mulla ei ole kovin paljon tietoa lähialueiden pehmeistä reiteistä, joten jos sellaisia halutaan ajella saat luotsata. Mulle käy kumpikin alusta ihan hyvin, kunhan moottorin voimin pääasiassa edetään.
Olisko sulla aka jokin reitti mielessä?

Edit: mulle sopii myös sunnuntaiajelu.
Viimeksi muokannut Tee__Vee, Pe Syys 07, 2012 8:27 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja srbg »

Lauantai...hmm...ai niin, jäähallilla...katos vaan :evil: .
Sami
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Mitenkäs tehdään, lähdetäänkö lauantaina vai sunnuntaina?
Ajoreittejä/alueita voisi mietiskellä etukäteen, jos ei jollakulla ole valmista reittiä muistissa.
aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja aka »

Olisiko lähtö vaikka 9:30 ABC Pitkälahti?
Siirtymä vaikka tuonne Sjoen suuntaan.
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Jeps, tulen aapeeceelle tuolloin. Ehdotan siirtymää pikitietä välttäen. Tuleekos muita?
SavoSusi
Viestit: 286
Liittynyt: To Tammi 27, 2011 10:36 pm
Pyörä: Africa Twin RD07A, entinen AT Army RD07
Paikkakunta: kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja SavoSusi »

Terve! mennäänkö porukassa ylihuomenna kuopiosta syyskivettyyn?
Ohjaustehostin
Viestit: 147
Liittynyt: Pe Huhti 17, 2009 4:09 pm
Pyörä: KTM Adventure

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja Ohjaustehostin »

Minä ja Aka ollaan lähdössä perjantai aamupäivällä :oops:
SavoSusi
Viestit: 286
Liittynyt: To Tammi 27, 2011 10:36 pm
Pyörä: Africa Twin RD07A, entinen AT Army RD07
Paikkakunta: kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja SavoSusi »

ohjaustehostin, Okei. :cry: kun mä joudun mennä huomisen töistä vähän aikaisin (klo 13.30) ja sitten lähden yksin klo n. 14.30 kuopiosta sinnepäin.. tiijän kyllä hyvin ajelemassa yksin on hiton tylsä.. :evil:

luultavasti ei muu täältä porukassa mukaan..
Vastaa Viestiin