Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Tisaineri tainnut nähdä märkiä päikkäreitä 
..........pyrin pysymään aurausmerkkien oikealla puolella
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Aika iso partio näyttää olevan savolaisilla Uraalla, mutta kai siihen vielä yksi pyörä sopii. Siirrätän itseni myös kakkosryhmään, onpahan porukkaa nostamaan 
Full Speed Ahead
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Tuota, Merilapin asukki majailee Muaningan seutuvilla tuossa heinäkuun toisen viikon ja mukana on Kotari varustettuna nappula- ja motorengastuksella.
Koko ikäni tuolla kulkenu ja haaveillu että joskus minä nämä tiet koluan moottoripyörällä, (paikallisille moottorjpyörä). Nyt se viikko järjestyi.
Oisko vinkkejä ajamisen arvoisista reiteistä ? Ihan tuommosia muutaman tunnin ajoreissuja aikomus tehdä ja paikallistuntemus rajoittuu Onkiveden mökkimaisemaan
Kiitollisena otan vastaan vinkkejä missä kannattaa käydä kurkkaamassa jos mieleen tulee joitain ajamisen arvoisia paikkoja / teitä.
Asvalttipolut varmaan löydän itsekkin mutta jos lähiseudulla on jotain hienoa sorasurautusta niin vinkkiä vaikka privana.
Koko ikäni tuolla kulkenu ja haaveillu että joskus minä nämä tiet koluan moottoripyörällä, (paikallisille moottorjpyörä). Nyt se viikko järjestyi.
Oisko vinkkejä ajamisen arvoisista reiteistä ? Ihan tuommosia muutaman tunnin ajoreissuja aikomus tehdä ja paikallistuntemus rajoittuu Onkiveden mökkimaisemaan
Kiitollisena otan vastaan vinkkejä missä kannattaa käydä kurkkaamassa jos mieleen tulee joitain ajamisen arvoisia paikkoja / teitä.
Asvalttipolut varmaan löydän itsekkin mutta jos lähiseudulla on jotain hienoa sorasurautusta niin vinkkiä vaikka privana.
"Tärisee ? - Se on moottoripyörä eikä kodinkone"
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Tuon seudun surauttelureiteistä ei ole havaintoa, mutta voisin tulla niitä metsästämään. Kovin on muuten hiljaista täällä päin.
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Kiirettä töissä ja kotosalla... ei ole päässyt ajelemaan. Heinäkuun aikana vois käydä joku viikko ilta ajolla. URAA:lle ehdin onneksi ja oli kyllä hieno reissu.
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Onko suolle tai muulle vetelälle reitille halukkaita? Tuossa taannoin mainostin kermaperseajeluita ja nyt voisi koettaa rahkasammalajeluita...
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Millaisella ajakohdalla tuollaista rahkasammalta olisi ajatusta harrastaa?
-a
-a
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Mulla on tämä kuukausi lomaa, joten parhaiten kävisi ihan arkena sitten ensi viikosta alkaen.
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Suosittelen sitä yhtä puturaa suonenjoella, josa työnnettiin joskus samin advea tulille.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Työntö- ja nostohommat ei puhuttele, kunhan saataisiin sonta lentämään! Tosin talkoisiinkin pitää varautua...
Lähdetkö näyttämään paikkoja? Lauantaista eteenpäin sopisi.
Lähdetkö näyttämään paikkoja? Lauantaista eteenpäin sopisi.
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Oliskos joku halukas lähtemään lauantaina ajelulle? Ajattelin käydä Airakselan seutuvilla turpeen nostossa tai ihan nakinpaistoreissulla.
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Ei kai näitä vehkeitä ole ajamista varten ostettu....
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Kokopäivän ole kerman värisellä vahalla pyöriä hangannut 
Taitaa mennä viikonloppu korkeemman tason hommissa kun / jos saan tuon nostimen pihaan.
-a
Taitaa mennä viikonloppu korkeemman tason hommissa kun / jos saan tuon nostimen pihaan.
-a
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Kaluston viilaamista Adventure Rällyyn lauantaina, viikon päästä to aamulla startti Orimattilasta.
Kohtuu heikosti "tänäkin" kesänä nämä kotikulmien ajelut sujuu / kerkee
Sillon tällön kerenny soolona jonkun ilta päräytyksen pyöräyttämään.
Talvella näköjään sitten ollu paremmin aikaa.
Kohtuu heikosti "tänäkin" kesänä nämä kotikulmien ajelut sujuu / kerkee
Sillon tällön kerenny soolona jonkun ilta päräytyksen pyöräyttämään.
Talvella näköjään sitten ollu paremmin aikaa.
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
No voi perse, käyn kuitenkin sitten itse etsimässä jotain kosteaa. Pitäisi nimittäin kuluttaa nykyinen takagummi siihen tilanteeseen, jotta pääsee uutta kampeamaan...