Supertenere
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
heisku
- Pyörä: transalp 600-----
Re: Supertenere
Vanha rattaanlaakeri oli made in japan
EDIT:Olikos Pilssi se tools siinä if:n tornien vieressä Kalevantiellä?
EDIT:Olikos Pilssi se tools siinä if:n tornien vieressä Kalevantiellä?
TOOLS: Teräskatu 8 Turku.
Jokos tilasit laakerin?
Jokos tilasit laakerin?
-
heisku
Jep oikeassa paikassa olin.Juu tilattu on.
-
heisku
stefa haettu toolsilta,monta jäikin vielä.Niin laakeri oli koyo(vai miten se oli)
Jaaha, samaa vikaa tuntuu olevan täälläkin. Olisko tosta stefasta jotain mittoja tai vaikka Toolssin osanumeroa?
-
heisku
Stefan mitat 42/56/7
Ei tunnu tulevan Kedolle neuloja myyntiin
Odottavan aika on piiitkä...
Istuinpäällinen alkaa pikkuhiljaa halkeilemaan ja semmonenkin tarttis jostain metsästää.
Istuinpäällinen alkaa pikkuhiljaa halkeilemaan ja semmonenkin tarttis jostain metsästää.
-
ankara
- Pyörä: Hupsvarma&LadyDomina
Tästä ainakin saisi päällisiä...Pilssi kirjoitti:Istuinpäällinen alkaa pikkuhiljaa halkeilemaan ja semmonenkin tarttis jostain metsästää.
Päällinen tulossa. Pyöräytin alle uuden kierroksen mic-T63. Huhuh taas mikä pito
Voimmaa sais olla hiukka lisää niin ruopis paremmin, vai mahtaisko venttiilit taas kantaa 
- Jutale
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Alkaa meneen pirun tarkaks tuo kaasukahvan asento että startti lähtee pyörimään. Mistäs se niinku johtuu että sillä kaasulla on haettava oikeata asentoa sellaseen kohtaan(pikkusen auki) että startti herää? Sitten kun pyörii niin voi kaasun asentoa väännellä mihin haluaa. Eli kun painan starttinapin pohjaan niin joudun hakemaan kaasukahvalla oikeaa kohtaa että alkaa pyörittämään. Alkaa olemaan niin tarkka että tekee mieli aina jollekkin nyppylälle pysähtyä jos vaikka mäkistarttia tarttis.
Ja olikos se niin että kun valot alkaa himmetä kierroksia lisätessä niin kannattais alkaa sitä säädintä sinne satulan alle miettimään?
Ja olikos se niin että kun valot alkaa himmetä kierroksia lisätessä niin kannattais alkaa sitä säädintä sinne satulan alle miettimään?
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
-
jussimh
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Viesti:
Mites te laitatte Tenereen käyntiin 20 asteen lämpötilassa (kylmänä)?. Itse yritin: Ryyppy täysille ja starttailua.. eipä lähtenytkään tulille ilman apuvirtaa. (ensimmäistä kertaa olin uudella Tenereellä lähdössä ajamaan). ilmeisesti se venttiilien kantaminen heikentää käyntiin lähtöä ? Ja tuosta pyörästä ei ole huoltohistoriasta minulla mitään tietoa.
Ja ei olis teillä kellään ylimääräistä tarakkaa ja laukkurautoja. Voisin sellaiset ostaa tuohon jos jostain löytäisin.
Jussi
Ja ei olis teillä kellään ylimääräistä tarakkaa ja laukkurautoja. Voisin sellaiset ostaa tuohon jos jostain löytäisin.
Jussi
Aina kiireinen mansikanviljelijä
- Jutale
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
jussimh kirjoitti:Mites te laitatte Tenereen käyntiin 20 asteen lämpötilassa (kylmänä)?. Itse yritin: Ryyppy täysille ja starttailua.. eipä lähtenytkään tulille ilman apuvirtaa. (ensimmäistä kertaa olin uudella Tenereellä lähdössä ajamaan). ilmeisesti se venttiilien kantaminen heikentää käyntiin lähtöä ? Ja tuosta pyörästä ei ole huoltohistoriasta minulla mitään tietoa.
Jussi
Oli kolmisen viikkoa ajamatta niin kyllä sai eilen hinkata,ei meinannu lähtee millään. Niin on käyny ennenkin ja ilmeisesti muillekkin. Nyt sit äsken ilman ryyppyä eikä mitään ongelmia,heti tulille kun nappia hipas.Lämpötilasta 20,4. Eli jos pitkään oli sullakin ilman käyttöä niin varmaan on joutunu pitkään starttaamaan. Jatkuvasti kun on käytössä niin ei ongelmia. Mitä nyt tuossa mun yksilössä jotain häikkää tuon starttauksen alotuksen kanssa.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
-
Rampe
- Pyörä: Tervatien kulkijoita
Minusta tuo pitkän seisonnan jälkeinen laiska käyntiinlähtö on tenereitten perusvika. Itse olen ottanut käyttöön tavan, kun muistan pyörän seisseen "pitkään", että ennen varusteiden pukemista starttaileen pyörää lyhyen hetken ja jättää käynnistymättömän pyörän "vetään henkeä" ja itelle vaikka kuppi kahvia tai jos on itsevarma olo, niin varusteet päälle ja pyörän luo uudestaan ja kas se käynnistyy kivasti. Suotta sitä kerralla sahaa akkua loppuun.
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

Venttiilien säädön jälkeen ei tarvinnut odottaa enää että tulis joku ja työntäis käyntiin 
-
jussimh
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Viesti:
Ok. kiitos tiedoista.
onkos täällä jossain ohjeet venttiilien säätämiselle (palat vai ruuvi säätö?). En just nyt jaksa koko viestiketjua läpi lukemaan.
Suodattimet ja öljyt myös ostin tänään, onkos öljyen vaihdossa jotain kommervenkkejä (ilmausta tai öljysäiliön tyhjäksi imemistä)?
Jussi
onkos täällä jossain ohjeet venttiilien säätämiselle (palat vai ruuvi säätö?). En just nyt jaksa koko viestiketjua läpi lukemaan.
Suodattimet ja öljyt myös ostin tänään, onkos öljyen vaihdossa jotain kommervenkkejä (ilmausta tai öljysäiliön tyhjäksi imemistä)?
Jussi
Aina kiireinen mansikanviljelijä