Onko mulla pikkasen karstainen kone kun nyt sain pyörän ajoon, ensimmäiset sata kilsaa meni huoletta ja pyörä toimi kuin unelma. No sitten sadan kilsan kohdalla alkoi moottorin äänet kuullostaa aika pahalta. Semmoista naputusta ja rallatus laahausta

Katsaus öljyihin ja ne oli aivan mustat.
No vaihdoin öljyt uusiin delvaceihin ja taas oli hiljainen mopo koneen osalta. Noin 50km ajoa ja taas alkoin ääntely.
En käsitä. Onko moottori vain niin karstoittunut että toi delvacci irroittaa kaiken moskan hetkessä ja menettää voiteluominaisuutensa kun siihen sekoittuu moskaa?