Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja aka »

Tisaineri tainnut nähdä märkiä päikkäreitä ;)
..........pyrin pysymään aurausmerkkien oikealla puolella
FSA
Viestit: 125
Liittynyt: La Syys 05, 2009 10:46 pm
Pyörä: FE 390
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja FSA »

Aika iso partio näyttää olevan savolaisilla Uraalla, mutta kai siihen vielä yksi pyörä sopii. Siirrätän itseni myös kakkosryhmään, onpahan porukkaa nostamaan :lol:
Full Speed Ahead
Avatar
jurpå
Viestit: 73
Liittynyt: To Touko 21, 2009 12:26 pm
Pyörä: KTM 625 SC -02
Paikkakunta: Torneå

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jurpå »

Tuota, Merilapin asukki majailee Muaningan seutuvilla tuossa heinäkuun toisen viikon ja mukana on Kotari varustettuna nappula- ja motorengastuksella.


Koko ikäni tuolla kulkenu ja haaveillu että joskus minä nämä tiet koluan moottoripyörällä, (paikallisille moottorjpyörä). Nyt se viikko järjestyi.

Oisko vinkkejä ajamisen arvoisista reiteistä ? Ihan tuommosia muutaman tunnin ajoreissuja aikomus tehdä ja paikallistuntemus rajoittuu Onkiveden mökkimaisemaan ;)

Kiitollisena otan vastaan vinkkejä missä kannattaa käydä kurkkaamassa jos mieleen tulee joitain ajamisen arvoisia paikkoja / teitä.

Asvalttipolut varmaan löydän itsekkin mutta jos lähiseudulla on jotain hienoa sorasurautusta niin vinkkiä vaikka privana.
"Tärisee ? - Se on moottoripyörä eikä kodinkone"
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Tuon seudun surauttelureiteistä ei ole havaintoa, mutta voisin tulla niitä metsästämään. Kovin on muuten hiljaista täällä päin.
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja romu »

Kiirettä töissä ja kotosalla... ei ole päässyt ajelemaan. Heinäkuun aikana vois käydä joku viikko ilta ajolla. URAA:lle ehdin onneksi ja oli kyllä hieno reissu.
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Onko suolle tai muulle vetelälle reitille halukkaita? Tuossa taannoin mainostin kermaperseajeluita ja nyt voisi koettaa rahkasammalajeluita...
aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja aka »

Millaisella ajakohdalla tuollaista rahkasammalta olisi ajatusta harrastaa?

-a
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Mulla on tämä kuukausi lomaa, joten parhaiten kävisi ihan arkena sitten ensi viikosta alkaen.
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

Suosittelen sitä yhtä puturaa suonenjoella, josa työnnettiin joskus samin advea tulille.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Työntö- ja nostohommat ei puhuttele, kunhan saataisiin sonta lentämään! Tosin talkoisiinkin pitää varautua...
Lähdetkö näyttämään paikkoja? Lauantaista eteenpäin sopisi.
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Oliskos joku halukas lähtemään lauantaina ajelulle? Ajattelin käydä Airakselan seutuvilla turpeen nostossa tai ihan nakinpaistoreissulla.
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

Ei kai näitä vehkeitä ole ajamista varten ostettu....
Aina kiireinen mansikanviljelijä
aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja aka »

Kokopäivän ole kerman värisellä vahalla pyöriä hangannut ;)
Taitaa mennä viikonloppu korkeemman tason hommissa kun / jos saan tuon nostimen pihaan.
-a
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Kaluston viilaamista Adventure Rällyyn lauantaina, viikon päästä to aamulla startti Orimattilasta.
Kohtuu heikosti "tänäkin" kesänä nämä kotikulmien ajelut sujuu / kerkee :roll:
Sillon tällön kerenny soolona jonkun ilta päräytyksen pyöräyttämään.
Talvella näköjään sitten ollu paremmin aikaa.
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

No voi perse, käyn kuitenkin sitten itse etsimässä jotain kosteaa. Pitäisi nimittäin kuluttaa nykyinen takagummi siihen tilanteeseen, jotta pääsee uutta kampeamaan...
Vastaa Viestiin