Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

Taidankin vaihtaa tuon "Susirajan Surauttajien" viestiketjun uudeksi nimeksi "Kermaperseitten hypoteettiset ajelut".... :lol:
Ja mitä Wiki sanoo hypoteettisesta: "Sellainen, jonka voidaan olettaa ainakin teoriassa olevan mahdollinen, mutta ei tiedetä, onko vai ei"
Aina kiireinen mansikanviljelijä
aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja aka »

Todistettavasti suoritettu yksinäinen ajosuoritus
ja näin ollen hypoteetti muuttui todeksi Jussinkin silmissä.
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

Koitetaampas "Kermaperseet" lähteä huomen aamulla klo 9 aikoihin Oravikosken kaupan pihasta parin tunnin ajelulle. Jos ei muualle niin mennään ABC:n pihaan nojailemaan pyöriimme ja kehumaan kaikille miten kauheesti ollaan ajeltu....
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja srbg »

Nyt kun on tämän päivän sateiden jälkeen vielä märkä maa, niin kannattaa käydä vähän lätäkössä pyörimässä mopovaatteet päällä ja sotkemassa vaatteita. On sitten abc:llä paljon uskottavamman näköinen.
Hurjimmat saattaa jopa sotkea pyöränsäkin :shock: .
Sami
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Perkele. Kunhan saamme majan muuton aikaiseksi ja sitä kautta pyörän+kuskin pesumahdollisuuden kotipihassa, lupaan ajaa oranssin laitteen kuskia unohtamatta niin paskaiseksi kuin mahdollista!
Juhannuksen jälkeen suolle, jookos?
Toki tätä ennenkin pienet surautukset kiinnostavat.
FSA
Viestit: 125
Liittynyt: La Syys 05, 2009 10:46 pm
Pyörä: FE 390
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja FSA »

Ketäs sinne uraalle on lähdössä? Näköjään natsaa nuo lomatkin niin ei se auta kun hakee Kallepullot kylmään ja varautua suoralliin. Mites meinasitte siirtyä Raajärvelle? Jos vaikka samaan kyytiin tai jotenkin.
Full Speed Ahead
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja romu »

Lähden, kyyti tällä tietämällä täysi. Keskiviikko aamuna ajatus nytkähtää liikkeelle. ilmottelen jos joku jää kyydistä pois.
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja srbg »

Ja lähdössä myös. Kyytihommista ei vielä tietoa. Tai siis on se tiedossa, että moponi tuonne autoon survon, mutta onko peräkärryyn tulossa mopoja ja jos, niin ketä? Niin no eipä mulla käypästä kärryäkään ole :shock: .
Sami
aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja aka »

Onko ajohaluisia lauantai pöräykselle?
Pikkusella olisi ajatus harjoitella vaikka suota
siis suottahan tätä kirjoitan kun ollaan kaikki näitä Jussin kermaperiä kaikki tyyni.
-a
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja srbg »

aka kirjoitti:Onko ajohaluisia lauantai pöräykselle?
Pikkusella olisi ajatus harjoitella vaikka suota
siis suottahan tätä kirjoitan kun ollaan kaikki näitä Jussin kermaperiä kaikki tyyni.
-a
Mieli tekis, aikaakin olisi, mutta kädessä on joku lihastulehdus, niin pitää lepuuttaa :cry: .
Sami
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

aka kirjoitti:Onko ajohaluisia lauantai pöräykselle?
Pikkusella olisi ajatus harjoitella vaikka suota
siis suottahan tätä kirjoitan kun ollaan kaikki näitä Jussin kermaperiä kaikki tyyni.
-a
Muuttokiireitä...

Täytyy pyyhkiä moposta pölyt ja hämähäkin seitit pois juhannuksen jälkeen. Sitten sinne suolle!
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

aka kirjoitti:Onko ajohaluisia lauantai pöräykselle?
Pikkusella olisi ajatus harjoitella vaikka suota
siis suottahan tätä kirjoitan kun ollaan kaikki näitä Jussin kermaperiä kaikki tyyni.
-a
Jos et muuta keksi niin ajele tänne joskus iltapäivällä, tai soita vaikka aamupäivällä niin tiedän tarkemmin iltapäivän ohjelman. voitas jossain pärryyttää pikku lenkki.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

srbg kirjoitti: Mieli tekis, aikaakin olisi, mutta kädessä on joku lihastulehdus, niin pitää lepuuttaa :cry: .
Dr. Huttunen vastaa:
Käden jatkuva edestakainen ylös/alas liike kyynärtaipeen ollessa 90 asteen kulmassa, saa aikaan tuollaisia vaivoja...
Aina kiireinen mansikanviljelijä
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja jussimh »

Joko ruvetaan T-paitoja tilaamaan??
Liitteet
Creambutt.jpg
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Viesti Kirjoittaja srbg »

Kellä muka on noin kapea vyötärö?
Sami
Vastaa Viestiin