Ja mitä Wiki sanoo hypoteettisesta: "Sellainen, jonka voidaan olettaa ainakin teoriassa olevan mahdollinen, mutta ei tiedetä, onko vai ei"
Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Taidankin vaihtaa tuon "Susirajan Surauttajien" viestiketjun uudeksi nimeksi "Kermaperseitten hypoteettiset ajelut"....
Ja mitä Wiki sanoo hypoteettisesta: "Sellainen, jonka voidaan olettaa ainakin teoriassa olevan mahdollinen, mutta ei tiedetä, onko vai ei"
Ja mitä Wiki sanoo hypoteettisesta: "Sellainen, jonka voidaan olettaa ainakin teoriassa olevan mahdollinen, mutta ei tiedetä, onko vai ei"
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Todistettavasti suoritettu yksinäinen ajosuoritus
ja näin ollen hypoteetti muuttui todeksi Jussinkin silmissä.
ja näin ollen hypoteetti muuttui todeksi Jussinkin silmissä.
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Koitetaampas "Kermaperseet" lähteä huomen aamulla klo 9 aikoihin Oravikosken kaupan pihasta parin tunnin ajelulle. Jos ei muualle niin mennään ABC:n pihaan nojailemaan pyöriimme ja kehumaan kaikille miten kauheesti ollaan ajeltu....
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Nyt kun on tämän päivän sateiden jälkeen vielä märkä maa, niin kannattaa käydä vähän lätäkössä pyörimässä mopovaatteet päällä ja sotkemassa vaatteita. On sitten abc:llä paljon uskottavamman näköinen.
Hurjimmat saattaa jopa sotkea pyöränsäkin
.
Hurjimmat saattaa jopa sotkea pyöränsäkin
Sami
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Perkele. Kunhan saamme majan muuton aikaiseksi ja sitä kautta pyörän+kuskin pesumahdollisuuden kotipihassa, lupaan ajaa oranssin laitteen kuskia unohtamatta niin paskaiseksi kuin mahdollista!
Juhannuksen jälkeen suolle, jookos?
Toki tätä ennenkin pienet surautukset kiinnostavat.
Juhannuksen jälkeen suolle, jookos?
Toki tätä ennenkin pienet surautukset kiinnostavat.
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Ketäs sinne uraalle on lähdössä? Näköjään natsaa nuo lomatkin niin ei se auta kun hakee Kallepullot kylmään ja varautua suoralliin. Mites meinasitte siirtyä Raajärvelle? Jos vaikka samaan kyytiin tai jotenkin.
Full Speed Ahead
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Lähden, kyyti tällä tietämällä täysi. Keskiviikko aamuna ajatus nytkähtää liikkeelle. ilmottelen jos joku jää kyydistä pois.
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Ja lähdössä myös. Kyytihommista ei vielä tietoa. Tai siis on se tiedossa, että moponi tuonne autoon survon, mutta onko peräkärryyn tulossa mopoja ja jos, niin ketä? Niin no eipä mulla käypästä kärryäkään ole
.
Sami
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Onko ajohaluisia lauantai pöräykselle?
Pikkusella olisi ajatus harjoitella vaikka suota
siis suottahan tätä kirjoitan kun ollaan kaikki näitä Jussin kermaperiä kaikki tyyni.
-a
Pikkusella olisi ajatus harjoitella vaikka suota
siis suottahan tätä kirjoitan kun ollaan kaikki näitä Jussin kermaperiä kaikki tyyni.
-a
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Mieli tekis, aikaakin olisi, mutta kädessä on joku lihastulehdus, niin pitää lepuuttaaaka kirjoitti:Onko ajohaluisia lauantai pöräykselle?
Pikkusella olisi ajatus harjoitella vaikka suota
siis suottahan tätä kirjoitan kun ollaan kaikki näitä Jussin kermaperiä kaikki tyyni.
-a
Sami
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Muuttokiireitä...aka kirjoitti:Onko ajohaluisia lauantai pöräykselle?
Pikkusella olisi ajatus harjoitella vaikka suota
siis suottahan tätä kirjoitan kun ollaan kaikki näitä Jussin kermaperiä kaikki tyyni.
-a
Täytyy pyyhkiä moposta pölyt ja hämähäkin seitit pois juhannuksen jälkeen. Sitten sinne suolle!
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Jos et muuta keksi niin ajele tänne joskus iltapäivällä, tai soita vaikka aamupäivällä niin tiedän tarkemmin iltapäivän ohjelman. voitas jossain pärryyttää pikku lenkki.aka kirjoitti:Onko ajohaluisia lauantai pöräykselle?
Pikkusella olisi ajatus harjoitella vaikka suota
siis suottahan tätä kirjoitan kun ollaan kaikki näitä Jussin kermaperiä kaikki tyyni.
-a
Aina kiireinen mansikanviljelijä
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Dr. Huttunen vastaa:srbg kirjoitti: Mieli tekis, aikaakin olisi, mutta kädessä on joku lihastulehdus, niin pitää lepuuttaa.
Käden jatkuva edestakainen ylös/alas liike kyynärtaipeen ollessa 90 asteen kulmassa, saa aikaan tuollaisia vaivoja...
Aina kiireinen mansikanviljelijä
-
jussimh
- Viestit: 782
- Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Paikkakunta: Suonenjoki
- Viesti:
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Joko ruvetaan T-paitoja tilaamaan??
Aina kiireinen mansikanviljelijä