Kokemuksia? Fly Racing Trekker kypärästä

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

wal
Pyörä: BMW F 650 GS

Re: Kokemuksia? Fly Racing Trekker kypärästä

Viesti Kirjoittaja wal »

mico kirjoitti:Täältä löytyy myös, onko liikkeestä kokemuksia?

http://www.mx-power.eu/epages/62257884. ... SubProduct
Valkoinen kypärä (Fly Racing Trekker) tuli ko. kaupasta noin 10 päivässä, toimivaa seurantakoodia en saanut. Tosin en ehtinyt kaivatakaan, kun postista tuli jo ilmoitus paketin saapumisesta. Maksoin Paypalilla. Kypärän koko S, ja tuntuu olevan juuri oikean kokoinen. Aikaisempi Arai Tour-X oli M kokoa.

wy
mico
Pyörä: KTM 990 Dakar 30th edition

Viesti Kirjoittaja mico »

Nonniin, AFX:llä ajettu ensimmäiset 50km, josta 10km pikatiellä 80-100km/h vauhtia.

Kypärä ei aiheuta nostetta eikä painetta, joten neutraali sen suhteen (pyörä KTM 990 adventure vakio pleksillä, kuski 188cm).

Eipä olisi uskonut noin halvasta, mutta siis hyvä ostos, taidan tilata toisenkin eri värisen 8)
aussijussi
Pyörä: KTM

Viesti Kirjoittaja aussijussi »

Mukava kuulla että on hyvä nosteen suhteen, adv riderissa kehuivat samaa, yks sälli meinas että ainoa kova paine tuulesta oli kun käänsi päätä sivuttain, kypärä on kyllä iso ulkoisilta mitoiltaan. Pitänee tilata vielä tumma visiiri, niitä saa varmaan myös tältä mantereelta, näky noita Fly pottia olevan myynnissä, niihin käy samat osat afx 39 kanssa. Sen verran on tosiaan halpa että ainakin minä ihmettelin kun vertasin mun hornettiin, on kuitenkin ihan eri hintaluokkaa kun afx.
AUSSIJUSSI
cahtty
Pyörä: BMW F800GS

Viesti Kirjoittaja cahtty »

Sattuipa käymään sopivasti ja minä ja kanssauhri saimme ristiinvaihdettua väärin valitsemamme koot.

Mutta asia, tilasin AFX:ltä muutaman visiirinlukitusrenkaan kun onnistuin rikkomaan omani heti kättelyssä ihan vain huolimattomuuttani (toi kiinnitysmekanismi sinänsä ei ole ehkä kaikkein vakuuttavin muutoinkaan) ja otin samalla niitä pari pakettia. Niitä siis saa tehtaalta tilaamalla melko kivuttomasti, mutta sopii vaikka yv:llä ottaa yhteyttä jos tulee kiireempi tarvis. Vaihtoehtoisesti siihen saattaisi käydä samalla sisähalkaisijalla oleva prikka, luulisin.

-cahtty-
cahtty
Pyörä: BMW F800GS

Viesti Kirjoittaja cahtty »

Jatkanpa tota kokoasiaa vielä tähän. Sain siis väärän koon vaihdettua onnellisesti, mutta pari havaintoa. Koko M oli mulle aaaaivan liian pieni. Sitten koko L vastaavasti oli jo sen verran isompi että jos jossain liikeessä olisi sen ensin päähäni laittanut, olisi varmaan kysynyt kokeilla pienempää. Ei siinä, ihan hyvä se on, ehkä sen puoli numeroa isohko. Ja mittanauhan mukaan mun oma kuuppa on ko potan kokotaulukon L-koon ylärajalla (61cm). Kuorikoko vaihtuu myös tossa välissä ja sen huomaa varsin selvästi siinä aukon koossa kun tota nykii päähänsä.

-cahtty-
Vastaa Viestiin