Ja liikkeelle:

Pöytään reikä ja reiän taakse kierretangon jatkopala (= juluman pitkä mutteri). Lujasti hitsillä kiinni.

Sitten tehdään tämmönen. 12mm rosterikankea, käypänen pultti alapäähän ja joku prikantapainen hieman ylemmäs.
Pää pyöristetään ja kieli keskellä suuta (omaa) veistellään rälläkällä 10mm avaimelle ote.

Sitten vaan 15" Compomotive naama alaspäin tiskiin ja kiristetään pultti.

Aivan hyvä tuli, omituista? 15" käy mainiosti 18" ja ylöspäin, 17 tuumasilla ajavat joutuu käymään vääntämässä vanteen naapurin 626:sesta.
Poonuskuva: työläinen ahtaalla :boss:
