BMW:n teleleverin pallonivel.
Valvoja: Moderaattorit
BMW:n teleleverin pallonivel.
Mistähän noita sais tarvike osana? Alkuperänen emc:llä 110€
Re: BMW:n teleleverin pallonivel.
Motorworksiltä Englannista löytyy käytettyinä.gessu96 kirjoitti:Mistähän noita sais tarvike osana? Alkuperänen emc:llä 110€![]()
Ei noita taida juuri tarvikkeina olla.
Pekka
Viimeksi muokannut Pekkavee, To Helmi 09, 2012 11:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eihän sen osan numero vaan ole 2311409 ?
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Koko numero on 31422311409Kunkku kirjoitti:Eihän sen osan numero vaan ole 2311409 ?
Pekka
Harmi, jos ei ole sama osa. Minulla on nimittäin käsissäni tuolla em. numerolla varustettu nivel. Ollut käytössä 300km. Hyvin joutaisi käyttöön jollekin.Pekkavee kirjoitti:Koko numero on 31422311409Kunkku kirjoitti:Eihän sen osan numero vaan ole 2311409 ?
Pekka
![]()
![]()
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Saattaa tuo ollakin sama. Ehkä osaan ei ole leimattu koko numeroa. Missä pyörässä se on ollut?Kunkku kirjoitti:Harmi, jos ei ole sama osa. Minulla on nimittäin käsissäni tuolla em. numerolla varustettu nivel. Ollut käytössä 300km. Hyvin joutaisi käyttöön jollekin.Pekkavee kirjoitti:Koko numero on 31422311409Kunkku kirjoitti:Eihän sen osan numero vaan ole 2311409 ?
Pekka
![]()
![]()
Noihin sopii sama:
Sama nivel
Pekka
Juttelin just Pekan kanssa asiasta. Minulla oleva osa on K1200RS:n ja se on melko varmasti sama osa kuin tuossa Gessussa.
Kerro gessu96 osoitteesi ja osa kopsahtaa postilaatikkoosi ensi viikolla. Jos otat sen käyttöön, olisiko 50€ kohtuullinen korvaus? Osa on otettu pyörästä, jolla oli ajettu 300km.
Kerro gessu96 osoitteesi ja osa kopsahtaa postilaatikkoosi ensi viikolla. Jos otat sen käyttöön, olisiko 50€ kohtuullinen korvaus? Osa on otettu pyörästä, jolla oli ajettu 300km.
Jos gessu96 ei ota niveltä ,niin täälä olisi seuraava jonossa.
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
Otan minä, yv:tä laiteltu.. Kiitos kaikille 
Taas täytyy todeta, että mainio foorumi tämä Kurapyöräilijät.
Pekka

Pekka
Pekkavee kirjoitti:Taas täytyy todeta, että mainio foorumi tämä Kurapyöräilijät.
Pekka
![]()
![]()
Kyllä tää on paras, kaks kertaa apuva oon tarvinnu ja molemmilla kerroilla on homma selvinny saman päivän aikana..
Tiedoksi jotka kaipailee samaa osaa:
Ostin motobins :astä vuonna 2009, maksoi silloin 54puntaa. (ei postikuluja mukana, tilasin samalla muuta en tiedä mitä toimitusmaksu oli)
Nyt katsoin niin näyttää olevan 63puntaa.
http://www.motobins.co.uk/index.php
Ostin motobins :astä vuonna 2009, maksoi silloin 54puntaa. (ei postikuluja mukana, tilasin samalla muuta en tiedä mitä toimitusmaksu oli)
Tänään juuri tilattu tuolta 350€ edestä huolto-osaaantti-a kirjoitti:Tiedoksi jotka kaipailee samaa osaa:
Näytti olevan kohtuuhihnoissa.
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI