KKKK 2012 27-29.7

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

neku
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
Pyörä: KTM 690,990 adventure
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja neku »

Neku ilmoittautuu mukaan.Pyörä edelleen KTM 690 ellei järjestäjä osta sitä :roll:
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Torsti
Viestit: 543
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Ilmoittaudun mukaan. Ja sisälle asumaan.
aka
Viestit: 158
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 2:53 pm
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Kuopio

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja aka »

Mukana ja sisälle. Kiitos
Avatar
Mika70
Viestit: 124
Liittynyt: Su Maalis 18, 2007 1:54 pm
Pyörä: AT DCT 2023
Paikkakunta: Lieksa

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja Mika70 »

Sisämajoitukseen kiitos.
Ajokiksi lainaan jälkikasvun xr 400 ärrän!!
Don’t take life too seriously. You’ll never get out of it alive.
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja kalle j »

kokeillaan tätäkin, sisämajoitukseen kiitos.
Lisää urkua monitoriin...
garbonaare
Viestit: 751
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:51 pm
Pyörä: 1100gs
Paikkakunta: Salo

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Mukaan yrittämässä, ja sisälle mielellään.
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja creative »

Mukana,majoitusta en tarttee.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
HEXA
Viestit: 57
Liittynyt: Su Touko 10, 2009 10:07 am
Pyörä: GS 1200
Paikkakunta: Kokkola

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja HEXA »

Ilmoittaudun myöskin! Kokeillaanpas telttaa tällä kertaa.
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Mukana oon ja teltta majoituksessa.
Avatar
AM
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 5:45 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Kurikka

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja AM »

Tulossa teltan kanssa
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
jajuntun
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2011 8:14 am
Pyörä: wanha KeLE
Paikkakunta: Piikkiö

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja jajuntun »

Mukaan & sisämajoitukseen kiitos.
arska73
Viestit: 317
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 7:48 pm
Pyörä: Varadero 1000
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja arska73 »

Voishan tuota tulla,telttaan, tahi ihan vaan ajeluille.. :roll:
lturune
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 4:41 pm
Pyörä: KTM 450 EXC
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja lturune »

Mukana, toiveena sisämajoitus
EsaaM
Viestit: 193
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2007 1:30 pm
Pyörä: DR800S -92
Paikkakunta: Lahti

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja EsaaM »

Tervehdys....

Mukana ollaan ja sisämajoitus passaisi.

T Esa
Avatar
petrij
Viestit: 108
Liittynyt: To Kesä 21, 2007 1:10 pm
Pyörä: RedHunter VH500
Paikkakunta: J:suu

Re: KKKK 2012 27-29.7

Viesti Kirjoittaja petrij »

Tulossa, majoitusta en tarvitse.

PJ
SS125A -> CB100 -> CB350F -> GS450L -> HVA WR125 -> XJ750 -> K100RT -> YZ250 -> R-E G2 350 -> NX650 -> WR250R -> Ariel VH500
Vastaa Viestiin