Olikos täällä muita kerholaisia kuin Desmo jotka on lähdössä Kiteelle 2-venttiili kokoontumiseen? Syyskuussa on sitten GS kokoontuminen Joutsassa. Liittykääs palstan Bemaristit kerhoon että saadaan kurapuolellekin painoarvoa, tahtoo olla enemmän tota LT-populaa. Tässä yksikin syksy ajokauden päättäjäisissä olin ainoa joka tuli mopolla, eikä ollu kun -16 pakkasta.
Internet on nykypäivän raamattu, keskustelupalstoilta löydät aina haluamasi vastauksen...
Ossy-57 kirjoitti:Olikos täällä muita kerholaisia kuin Desmo jotka on lähdössä Kiteelle 2-venttiili kokoontumiseen? Syyskuussa on sitten GS kokoontuminen Joutsassa. Liittykääs palstan Bemaristit kerhoon että saadaan kurapuolellekin painoarvoa, tahtoo olla enemmän tota LT-populaa.
Oli hiukan ajatuksissa lähteä Kiteelle, kun olis samalla tavannut Vaaran Ismon ja muita kuuluisuuksia. Sattuu vaan olemaan muita menoja tuolle viikonlopulle, jotka ovat sen verran tärkeitä, ettei voi lähteä.
Tuo Bemarikerhoon liittyminen taas on erittäin nihkeää allekirjoittaneen osalta...Irtisanouduin viimeisestäkin kerhosta alkutalvesta ja nyt on vetämässä hakemus Smoton tukijajäseneksi. Mulla on ihan tarpeeksi ajokavereita ilman joitain kerho-viirejäkin...
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
Ei se tuo adventuren kulutus ihan noin ole mitä tehdas lupaa. Mulla on kyseinen himmeli , enkä vielä koskaan ole ajanut vielä 600:aa km:ia tankilla vaikka bmw lupaa 700:aakin.