Tosiaan, jotain faktaa vaikka näin aluksi:
Oon siis tollane 18 kesänen keskenkasvunen ja olen tässä reilut vuodenpäivät omistanu vm2000. 400cc Husabergin. Jonkinmoinen polte noihin kaks- ja neljäpyöräsiin on kait pennusta asti ollu...
Mutta asiaan!
Eli siis tuota omaa pyörää on vähän laiteltu ja katteita vaihdeltu ynnä muuta pientä, mikä nyt omaan silmään on sopinu. Kuitenkaan mitään suurempaa ei ole tehty! Tämän johdosta ajattelin varsin rohkeasti yrittää nojautua tähän foorumiin. Nytte alko tossa säiden kylmetessä nokkaketju rallattelemaan pikkusen, ja ajattelin tässä alkutalven paskasäillä asian hoitaa kuntoon!
Mielessä siis ketjun kiristäminen itse, mutta kokemusta kyseisestä ei ole, eikä näin isoista mopoista muutenkaan, alla vain yksi pappiksen koneen rakennus...
Eli, sanokaas nyt rehellisesti voiko tälläinen kokematon, mutta kuitenkin kaksi kättä omaava eikä pahin tumpelo, onnistua moisesta urakasta?
Pyörät ja koneet on tietty kaikki erilaisia, mutta arvostaisin sitä kovasti jos joku konkari kehtaisi vähän nuorta miestä aina mäessä auttaa. Kaikki neuvot ja keskustelut on sallittuja ja asiat saa selittää perinpohjin töppäysten välttämiseksi.
Oho, nyt alkaa kuulostaa siltä että: "voitteko isot pojat korjata miun mopon netin kautta". Koitan kuitenkin itse etsiä mahd. paljon tietoa ja ajatella omilla aivoilla. Myös tuosta husan nokkaketjun manuaalisesta kiristimestä oon kuullu, mikä kannattas hommata korvaamaan se alkuperäinen, faktoja kellään?
Tulipa alotettua nyt oma mopoproju topicci, ja yritän tänne kaikkea päivittää mitä vaan mieleen tulee.
Kiitoksia vastaajille, taidan tästä lähte pyörää vähän pilkkomaan jo osiin