Mistäköhän kannattasi ryhtyä osia haalimaan kasaan täällä syrjäseudulla, eli Helsingissä?
+Pasi, Helsinki
Valvoja: Moderaattorit
Etola?praatika kirjoitti:Tuumailin laittelevani pyörääni pohjapanssarin eteen työkaluille säilytyskotelon matkakäyttöön. Ajatuksissa on noin 8 cm muoviputki, jonka päihin vedenpitävät tulpat. Koko komeus panssariin kiinni vahvoilla nippusiteillä.
Mistäköhän kannattasi ryhtyä osia haalimaan kasaan täällä syrjäseudulla, eli Helsingissä?![]()
+Pasi, Helsinki
Rautakauppa. K-raudasta katselin viime vuonna sellaisia, mutta jäi silloin tekemättä.praatika kirjoitti:Tuumailin laittelevani pyörääni pohjapanssarin eteen työkaluille säilytyskotelon matkakäyttöön. Ajatuksissa on noin 8 cm muoviputki, jonka päihin vedenpitävät tulpat. Koko komeus panssariin kiinni vahvoilla nippusiteillä.
Mistäköhän kannattasi ryhtyä osia haalimaan kasaan täällä syrjäseudulla, eli Helsingissä?![]()
+Pasi, Helsinki
Pakkasesta en tiedä kun en talvella aja, mutta muovinen viemäriputki on kyllä hurjan lujaa materiaalia ja kolmen Allroad Tourin kokemuksella tuntuu kestävän matkaendurokäyttöäkin. Välillä on menty "pohjia myöten" ja olen ollut huomattavasti enemmän huolissani niistä neljästä (joista ainakin kaksi mallia Biltema) letkunklemmarista, joilla se on minulla kiinni. Putki ja tulpat ovat kyllä hintavia, mutta toisaalta tuo on varsin bolt-on ratkaisu. Tässä näkyy minun versioni aiheesta.Hannu^ kirjoitti:Itse ehkä suosittelisin metalli tötteröä iskunkestävyyden takia ja ei talven pakkasissa niin herkästi halkeilisi

Starkilta löytyi tuo kierteellinen osa muhvipäähän ja tossa linkissä sama osapraatika kirjoitti:Mistä löysit tuon kierteellisen osan? Kävin Starkissa ja heillä ei ollut kuin sisään työnnettäviä tulppia.
Entäs millä suljit alapään?
+Pasi