xena

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

freewind
Pyörä: ktm 250 exc-f

xena

Viesti Kirjoittaja freewind »

mielipiteitä xenan levyjarrulukoista/kokemuksia.ite ajattelin tota xn-14 laitetta jossa on VAT hyväksyntä ja hintaa 79e.aika kova eku määrä.biltemasta saa levylukon saa noin 15e muistaakseni.
niffestone
Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01

Viesti Kirjoittaja niffestone »

Mahtoiko olla kostealle herkkä, kun naksutteli itsensä tyhjäksi tuolla tallissa (hälyttimellinen malli). Reklaamin lupaamasta desibelimäärästä en myöskään olisi niin varma tai sitten mulla on kuulo huonontunut. No kyllä se sen verran pärisee, että rosmoa harmittaa, jos kauemmin joutuu sen kanssa pulaamaan, mutta tuskin meikäläinen ainakaan heräisi siihen ääneen. Liekö sitten syynä keskimääräistä paremmat unenlahjat - en tiedä... :D
Ylimatti
Pyörä: BMW F650 GSD 2004

Viesti Kirjoittaja Ylimatti »

Yxi xena esti rosmoa viemästä minun mopoa Helsingissä kerrostalon pihalta viime kesänä. Oli saanut tuhottua lukkopesän ettei sitä enää avaimella saanut auki, mutta luovutti sitten ja mopo säilyi. :D
On sillä tosi tarve täytynyt olla kun tuollaista yrittää viedä, kun hajabusia ja muita gixereitä on tarjolla pilvin pimein! :shock:
Taas menossa jonnekin...
428
Pyörä: R 1150 GS

Viesti Kirjoittaja 428 »

Tänä keväänä ostin tuon xena xn14 järrulevylukon.
Aika pienestä heilahduksesta hälyttää, ja kyllä siihen herää jos mopo on lähellä..

Vaikka on VAT hyväksytty, niin ei ainakaan pohjola antanut mitään alennuksia kaskoon.
perttu
Pyörä: T7

Viesti Kirjoittaja perttu »

Itsellä ollut nyt kolmisen viikkoa käytössa Xenan XZ-1 ja tyytyväinen olen ollut. Maksoi sen 39e mc-scatterilta... On kyllä hintansa väärti. Hälyttää yllättävän herkästi; laitoin kypärän peilin päälle ja otin varomattomasti pois, jonka seurauksena stonga hieman heilahti ja sai hälyn soimaan.
Vastaa Viestiin