KTM EXC 525 -03+vaimennettu takanapa?
Valvoja: Moderaattorit
KTM EXC 525 -03+vaimennettu takanapa?
Mistähän vehkeestä sais helpoimalla sovitettua otsikon laitteeseen vaimennetun takanavan+vanteen? Muuten ois oikeen kätevä yleispyöränäki, vaan tahtoo ketju hakata aina tietyissä vauhdeissa, tai sitte pittää ajaa vaan ylipienellä vaihteella. Lisäherkkuna ois vielä mahdollisuus pitää vaimennetulla vanteella jottai matkaendurokumia ja orkkisvanteelle vois laittaa ihan tosi rupulikumin ja vaihtelis aina vaan koko rengasta taistelutilanteen mukaan.
Re: KTM EXC 525 -03+vaimennettu takanapa?
Jos nyt en ihan väärässä oo niin esimerkiksi LC4 enskan / adventuren yms. vanteethan tuohon menee ? Edessä akselin paksuus vaihtelee mallien ja vuosimallien kesken, mutta takana olisi pitkälti samaa kamaa ?
Kyllä se ketju hakkaa vaimennetullakin navalla mutta toki vaimennettu on mukavampi kovalla alustalla, soralla ei juurikaan taida merkitystä olla.
Kyllä se ketju hakkaa vaimennetullakin navalla mutta toki vaimennettu on mukavampi kovalla alustalla, soralla ei juurikaan taida merkitystä olla.
"Tärisee ? - Se on moottoripyörä eikä kodinkone"
Re: KTM EXC 525 -03+vaimennettu takanapa?
Kaikki lc4 pl. 690 sopii. Vaimennettu on kyllä pop, mutta niin on kohdallaan olevat seoksetkin jotka tasoittaa käyntiä paljon osakaasulla. Saahan noita toki kaupastakin, 515€ saksanmaalta kaikkineen, eli vanne täydellisenä ja se rattaan tuki. Ja tuossa on kuitenkin satanen pelkkiä laakereita kun kotari käyttää ihan sikakalliita skf:n osia. Jos jostain löydät niin ilmoittele toki minullekin niin ostan pois, ei tarvitse kuin pelkän vanteen kun rattaan kiinnike on jo 
Re: KTM EXC 525 -03+vaimennettu takanapa?
Ei vissiin tuu ikinä ajettua osakaasulla. Ainakaan ei ole ollut takapyörän kanssa moisia ongelmia. Ei moto- eikä kuravanteilla. Etupyörän rengaslukko tekee välillä sopivan resonaation. Saisi varmaan kuriin keulan säädöillä, tähän asti olen hoitanut vaivaa hakeutumalla soratielle.
Haminan reissukin tuli tuolla vetästyä, EXC sivulaukuilla...
Haminan reissukin tuli tuolla vetästyä, EXC sivulaukuilla...
My way is not the highway...
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: KTM EXC 525 -03+vaimennettu takanapa?
Tässähän on selkee projektimeininki! Pistähän kuvia miten teit ja minne laukkuraudoille kiinnitykset!SP41B kirjoitti:Haminan reissukin tuli tuolla vetästyä, EXC sivulaukuilla...
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Re: KTM EXC 525 -03+vaimennettu takanapa?
Takahäkin alakorvakkeissa on koukku- & pulttikiinnitys siten, että häkkyrä tukee nimenomaan runkoon. Yläpäässä on satulankiinnityspultteihin yhristetty kiinnitys (vanhan mallin satula). Kaiken lisäksi häkkyrä lepää takaa satulan päällä painon jakamiseksi (satulan pultit ei ole kovin reilusti mitoitettuja). Kyllähän tuosta ihan tukeva tuli.
Noi laukkuraudat saa tietty irti, että lokarin päälle jää vain pieni takaritsi jos johonkin tarvihtee...
Noi laukkuraudat saa tietty irti, että lokarin päälle jää vain pieni takaritsi jos johonkin tarvihtee...
My way is not the highway...
Re: KTM EXC 525 -03+vaimennettu takanapa?
Pitää pistää korvan taa, että jos sattuis jossai vastaan tulemaan. Eihän tuo nyt kiireellinen homma ole ku ei kuitenkaa onkelmaa maantieajossakaa oo, ku vaan passailee sen vaihteen sopivaksi vauhdin mukaan.meikä kirjoitti:Kaikki lc4 pl. 690 sopii. Vaimennettu on kyllä pop, mutta niin on kohdallaan olevat seoksetkin jotka tasoittaa käyntiä paljon osakaasulla. Saahan noita toki kaupastakin, 515€ saksanmaalta kaikkineen, eli vanne täydellisenä ja se rattaan tuki. Ja tuossa on kuitenkin satanen pelkkiä laakereita kun kotari käyttää ihan sikakalliita skf:n osia. Jos jostain löydät niin ilmoittele toki minullekin niin ostan pois, ei tarvitse kuin pelkän vanteen kun rattaan kiinnike on jo
Re: KTM EXC 525 -03+vaimennettu takanapa?
Paljon jos asvalttia ajaa ( ja tietty muutenkin) kannattaa tarkkailla kiinteää napaa...


"Tärisee ? - Se on moottoripyörä eikä kodinkone"
Re: KTM EXC 525 -03+vaimennettu takanapa?
LC4:ssa on vaimennettu napa, mutta onkohan siitä haittaa, että pyörä pyörii toisin päin? LC4:ssa siis ratas oikealla puolella ja EXC:ssä vasemmalla. Joku vanne/pinna expertti voisi sanoa, että onko sillä väliä miten päin pyörä pyörii(löystyykö pinnat tjsp.)? Pyörä sopii heittämällä LC4:n ja EXC:n välillä.
-ville
-ville