kokoontumisia tampereen seudulla?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Kiinnostusta on. Pyörä on tosin vielä vähän osina, mutta ei siinä enää hirveästi hommaa ole. Ei vaan meinaa ehtiä tehdä sitä muutamaa iltaa mitä siihen tarvittaisiin. Tavoite on aloittaa kausi vapun jälkeisellä viikolla.
Jonkinlainen säännöllinen/epäsäännöllinen arki-ilta surauttelukin kesän aikana voisi olla kova sana.
Jonkinlainen säännöllinen/epäsäännöllinen arki-ilta surauttelukin kesän aikana voisi olla kova sana.
täälläkin olisi yksi kiinnostunut. tosin suurin osa kesästä kuluu sliksit alla mutta kyllä niilläkin pääsee kun ei ihan suolle eksytä 
pärrästä fotoja ----> http://www.motot.net/galleria/5065
Otin pyörän tänään ajoon ja kävin iltasella tiedustelemassa teiden kuntoa. Sellaiset pienimmätkit tiet, joita on aurattu, olivat jäästä/lumesta vapaat mutta auraamattomat näkemäni pätkät olivat lumen/jään peitossa. Veikkaan ettei ihan viikkokaan riitä että sulavat täysin.Stobe kirjoitti:Parhaat reitit lienevät vielä osittain lumen alla, mutta sulavat nopeasti.
Eiköhän, itse tosin odottelen että kaikki tiet ovat sulia ennen kuin innostun lähtemään surauttelemaan.Onko siis kiinnostusta järjestää jonkin sortin ryhmäajelua Tampereen liepeillä?
Miksei, tosin äänestäisin mieluummin Vehoniemeä, se on jotenkin paljon leppoisampi paikka, vähemmän tungosta ja saa ajaakin muutaman kilsan sinne päästäkseen. Aloittavat perjantain motoristeille suunnatut 0000 asti aukiolot näemmä ensi viikolla.Myöskin Pyynikillä voisi pitää palstalaisten tarinatuokion joskus ihan uteliaisuuttaan.
Hannu
Jepp... Lähden mielelläni myös mukaan ajelemaan.
Reilut 2 viikkoa olen yrittänyt kierrellä näitä Tampereen seudun hiekkateitä rupulikumeilla ja vasta nyt viikonloppuna alkoi tuntumaan siltä että pääsin kunnolla vauhtiin. Osa tiestöstä oli tosiaankin vielä lumen ja jään peitossa, mikä hidasti hieman vauhtia osaltani... Nopeasti ne sulaa sieltä loputkin.
Osan kesästä mullakin katuslicksit alla eli niillä ei sitten hirveen pehmeelle kiitos, mutta muuten mukana ollaan.
Reilut 2 viikkoa olen yrittänyt kierrellä näitä Tampereen seudun hiekkateitä rupulikumeilla ja vasta nyt viikonloppuna alkoi tuntumaan siltä että pääsin kunnolla vauhtiin. Osa tiestöstä oli tosiaankin vielä lumen ja jään peitossa, mikä hidasti hieman vauhtia osaltani... Nopeasti ne sulaa sieltä loputkin.
Osan kesästä mullakin katuslicksit alla eli niillä ei sitten hirveen pehmeelle kiitos, mutta muuten mukana ollaan.
-Jevil-
"Jos sulla olis ollu vaihde päällä niin olisit jo perillä"
"Jos sulla olis ollu vaihde päällä niin olisit jo perillä"
onko kukaan menossa tänään vehoniemeen, alkavat motoristiperjantait meinaan.
- Stobe
- Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500
Saattaa olla, että ilmestyn Vehoniemelle tänään. Pitää hakea perheeseen toinen 500:n Kawa(customi) illansuusta Ruutanasta. Samalla reissulla voisi kahvilla poiketa.
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
tenere660 kirjoitti:No niin Nääsvillen seudun katuenduro/endurokuski. Sovitaanko tapaaminen ensi viikon perjantaina 5.5.06 klo 18.00 Vehoniemen automuseolla?? Siellä on ainakin hyvät munkkikahvit tarjolla.
Olis mukava nähdä meitä endurokuskeja/pyöriä koolla vähän enemmänkin.
pitäisi lähteä viroon päristelemään tuolloin joten jäisi minulta väliin mutta kävisikö tiistai niin pääsisin minäkin paikanpäälle?
Minä taas olen tiistai-torstai ajan reissussa, perjantaina pääsisin.
No, tuskin helpolla löytyy aikaa joka kaikille sopii.
Mennään vaikka molempina päivinä, katotaan ketä milloinkin pääsee paikalle. Itse hankkiudun siis automuseolle perjantaina 5.5 klo 18
ps. sain kuin sainkin mopon kasaan perjantaina, mutten saanut sitä käyntiin
Tänään taas harjoitus jatkuu.
No, tuskin helpolla löytyy aikaa joka kaikille sopii.
Mennään vaikka molempina päivinä, katotaan ketä milloinkin pääsee paikalle. Itse hankkiudun siis automuseolle perjantaina 5.5 klo 18
ps. sain kuin sainkin mopon kasaan perjantaina, mutten saanut sitä käyntiin
Tänään taas harjoitus jatkuu.
Heh, joo, kaikille sopivaa aikaa tuskin löytyy. Ja meitähän on tässä kirjoitellut vasta kourallinen. Itse olen yleensä käynyt vehoniemessä motoristiaukioloa hyödyntäen perjantaina aikaisintaan 2000 hujakoilla. Pitää nyt katsoa josko sitä lähtisi normaalia aikaisemmin töistä ja lykkäisi päivällisen myöhemmäksi niin kai sitä 1800:ksikin sinne ehtisi...
Hannu
Kävinpä taas 200km tiedustelureissulla. Lunta oli edelleen, mutta oli sitä taas niin paljon hävinnyt että ensi viikonloppuna saattaisi jo olla kaikki pätkät auki ainakin yhden raiteen verran tms. Pari uuttakin kivaa pätkää tuli löydettyä.
Näin alustavasti saattaisi olla luvassa ajelu Näsijärven ympäri ensi viikonloppuna (varmaankin sunnuntaina). Pienimpiä mahdollisia teitä, "siirtymiäkin" toki mukana jonkin verran. Viimeksi taisi mennä 7h.
Näin alustavasti saattaisi olla luvassa ajelu Näsijärven ympäri ensi viikonloppuna (varmaankin sunnuntaina). Pienimpiä mahdollisia teitä, "siirtymiäkin" toki mukana jonkin verran. Viimeksi taisi mennä 7h.
Hannu
- Stobe
- Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500
Tänään olisi taas tarkoitus suunnata Vehoniemelle. Paikalla todennäköisesti klo 20-21 haarukassa, koska Suomen peli täytyy katsoa ensin. Eli jokohan saattaisiin miitti pystyyn?
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",