URAA!!!! 2011

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

kirppu
Pyörä: NN.

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja kirppu »

ramirin kirjoitti:Olikos Kirpulla ja -jn-:llä miten bensapuoli hoidettu? jor pääsee koko vknlopun samalla tankilla ja mullakin on reilu 20l..

Onko kukaa jaksanu mitää reitin tynkää vääntää vai ajetaanko vaan misin suoraa kilpaa?
Tere,
Minä saan todennäköisesti 12l+6l menovettä kannettua mukanani.
Mulla on muutama reitinpohja jonkin vuoden takaa jotka ajattelin Garminiin tuupata kotoa lähtiessä... ja en ehi kyllä mitään speliaaleja tähän hätään suunnittelemaan.
Jos joku haluaa reitityksen vääntää niin olkoot hyvä vaan :)
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
Jukka
Site Admin
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Täällä olisi taas päivitetty versio ryhmistä, katselmoikaa.
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

690 miehille tiedoksi että KTM Nordic on lainannut meille bensapumpun ja suuttimen siltä varalta että jollakin alkaa mopo koirimaan. Ajattelin antaa ne URAAn ajaksi Hessun säilytykseen eli tiskille kyselemään jos on tarvetta.
-jn-
Pyörä: SE/EXC350/GS

Viesti Kirjoittaja -jn- »

ramirin kirjoitti:Olikos Kirpulla ja -jn-:llä miten bensapuoli hoidettu? jor pääsee koko vknlopun samalla tankilla ja mullakin on reilu 20l..

Onko kukaa jaksanu mitää reitin tynkää vääntää vai ajetaanko vaan misin suoraa kilpaa?
Moi

Ajattelin ottaa 2 pyörää mukaan kun kerran kärrin kanss tulen , joos saan kottaraisen etutankit asennettua Jussin aikana pitäs bensan riittää , toiseen pyäörään voin lisätä 5 l kannun tarakalle .
MaicomarA tuleemeidän porukkaan ja hänellä on lisäksi 5 l kannu + 1,5 l etulokarissa ;)

Mulla on jossain varmaan viime vuoden jälkiä mutta ne on ajettu isolla Gesulla ja tekis mieli kyllä pienimmille poluille :lol:
Tärkeintä ei ole päämäärä vaan liike ....

mopokuvia http://www.hobby.pic.fi/
Skogis
Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300

Viesti Kirjoittaja Skogis »

:evil: :evil: URAA jää näköjään väliin tänä vuonna, huomasin äsken että kansi on halkennut. Löysin heti käytetty kansi ebay:lla, saa nähdä jos se ehtii saksasta ennen seuraava matka 4.7.
skuikka
Pyörä: SE

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Ai muillakin vastustaa, minulle tuli kaksi Ducati-merkkistä kukkaruukkua, eilen niitä pystyi vielä käyttämään sylintereinä.
Skogis
Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300

Viesti Kirjoittaja Skogis »

No onneksi se oli väärä hälytys. Hermot alkaa olla liian kireä vanhan pyörän kanssa. Viime viikonloppu syylari alkoi vuotaa, ja mä ajoin kotiin täyttämällä juomavesi aina välillä. Minä korjasin syylari ja tänään koeajoissa kun moottori alkaa lämpenee vettä alkaa spruutaa sytytystulpanreiästä. Se oli tietysti pesuvettä mikä oli jäänyt reiässä ja vuotava tulpantiiviste mikä antoi sille paine. Mutta minä olin niin hyvin valmistellut että jotain oli mennyt rikki että minä en keksin sen luonnollisin selitys. :oops:
ramirin
Pyörä: Ready To Push

Viesti Kirjoittaja ramirin »

-jn- kirjoitti:

Moi

Ajattelin ottaa 2 pyörää mukaan kun kerran kärrin kanss tulen , joos saan kottaraisen etutankit asennettua Jussin aikana pitäs bensan riittää , toiseen pyäörään voin lisätä 5 l kannun tarakalle .
MaicomarA tuleemeidän porukkaan ja hänellä on lisäksi 5 l kannu + 1,5 l etulokarissa ;)

Mulla on jossain varmaan viime vuoden jälkiä mutta ne on ajettu isolla Gesulla ja tekis mieli kyllä pienimmille poluille :lol:
En toki sillä mielellä kyselly et pitäs mitää 300km paatosta päästää, mulle sopii kovasti lyhyempi matka ja voidaan pöristä hiekkalaareilla pitempäänkin kuin vain läpi ajaa.. Pitäskö kaikkien koittaa yhelle päivälle keksiä joku kantava ajatus, niin ei jää vetohommat joka päivä samalle kaverille? Mulla on kans aiempien vuosien reittejä, mut tekis mieli pienemmille urille.. Vilman kierto oli mukava, mut sinne on aika pitkä matka..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
HarriI
Pyörä: 990 Adv

Viesti Kirjoittaja HarriI »

Jos jollakulla tarvetta tavaroiden/tarvikkeiden kuljettamiseen Rovaniemeltä - Raajärvelle niin keskiviikkona ajattelin viedä omat kamppeet kärryllä, niin menis samalla. Ajattelin laittaa tallista joitain renkaita varalle mukaan.

yv, tai nol nel nol 544 0453
Akilleus
Pyörä: KTM 1290 SAR

Viesti Kirjoittaja Akilleus »

Mopot valmiina siirtymälle kohti Raajärveä :mrgreen: . Maanantaina siis siirrytään,tiistai ja keskiviikko otetaan lämpöjä päälle Tuntsan ja Tulppion suunnalla 8)
terv. Tapsa ja Pete ja SE:t
Liitteet
kohti Lappia.jpg
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
XMS
Pyörä: Pappa-tunturi

Viesti Kirjoittaja XMS »

Sinnehän mekin suunnataan Tuntsan ja Tulppion suunnalle pariksi päiväksi ennen Uraata. Eli ei vedellä ihan sisäkurvissa :)
j.s.h
Pyörä: 500EXC, 1190R

Viesti Kirjoittaja j.s.h »

Hieman vettä myllyyn Juhannuksen ajolenkiltä Länsi-Lapista.
romu
Pyörä: KTM 300

Viesti Kirjoittaja romu »

Joo siellä mekin kolmenmopon voimin. Tiistai-iltana tulppioon yöks.
petev
Pyörä: F850GS

Viesti Kirjoittaja petev »

romu kirjoitti:Joo siellä mekin kolmenmopon voimin. Tiistai-iltana tulppioon yöks.
Siellähän mekin ollaan tiistai illtana Akilleuksen kanssa.
drpepper74
Pyörä: KTM Adventure 990 -07

Viesti Kirjoittaja drpepper74 »

j.s.h kirjoitti:Hieman vettä myllyyn Juhannuksen ajolenkiltä Länsi-Lapista.
Jääny näköjään joku ufokin kuvaan. Kts. vasen yläkulma. :lol:
mikään ei ole niin varmaa kuin, epävarma
Exät, Yamaha 125 dt -78, Kawasaki 125 kmx -87, Yamaha fj1200 -89, Honda blackbird 1100 -01,
KTM 300 exc -05, KTM 950 SM -05, KTM 990 Adventure -06, KTM 690 R -15, KTM 500 exc -15
Vastaa Viestiin