URAA!!!! 2011

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
kirppu
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 10:32 am
Pyörä: NN.
Paikkakunta: Kempele

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja kirppu »

ramirin kirjoitti:Olikos Kirpulla ja -jn-:llä miten bensapuoli hoidettu? jor pääsee koko vknlopun samalla tankilla ja mullakin on reilu 20l..

Onko kukaa jaksanu mitää reitin tynkää vääntää vai ajetaanko vaan misin suoraa kilpaa?
Tere,
Minä saan todennäköisesti 12l+6l menovettä kannettua mukanani.
Mulla on muutama reitinpohja jonkin vuoden takaa jotka ajattelin Garminiin tuupata kotoa lähtiessä... ja en ehi kyllä mitään speliaaleja tähän hätään suunnittelemaan.
Jos joku haluaa reitityksen vääntää niin olkoot hyvä vaan :)
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Täällä olisi taas päivitetty versio ryhmistä, katselmoikaa.
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Pasi »

690 miehille tiedoksi että KTM Nordic on lainannut meille bensapumpun ja suuttimen siltä varalta että jollakin alkaa mopo koirimaan. Ajattelin antaa ne URAAn ajaksi Hessun säilytykseen eli tiskille kyselemään jos on tarvetta.
Avatar
-jn-
Viestit: 546
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 10:30 am
Pyörä: SE/EXC350/GS
Paikkakunta: Vihti

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja -jn- »

ramirin kirjoitti:Olikos Kirpulla ja -jn-:llä miten bensapuoli hoidettu? jor pääsee koko vknlopun samalla tankilla ja mullakin on reilu 20l..

Onko kukaa jaksanu mitää reitin tynkää vääntää vai ajetaanko vaan misin suoraa kilpaa?
Moi

Ajattelin ottaa 2 pyörää mukaan kun kerran kärrin kanss tulen , joos saan kottaraisen etutankit asennettua Jussin aikana pitäs bensan riittää , toiseen pyäörään voin lisätä 5 l kannun tarakalle .
MaicomarA tuleemeidän porukkaan ja hänellä on lisäksi 5 l kannu + 1,5 l etulokarissa ;)

Mulla on jossain varmaan viime vuoden jälkiä mutta ne on ajettu isolla Gesulla ja tekis mieli kyllä pienimmille poluille :lol:
Tärkeintä ei ole päämäärä vaan liike ....

mopokuvia http://www.hobby.pic.fi/
Skogis
Viestit: 333
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
Paikkakunta: Vasa

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Skogis »

:evil: :evil: URAA jää näköjään väliin tänä vuonna, huomasin äsken että kansi on halkennut. Löysin heti käytetty kansi ebay:lla, saa nähdä jos se ehtii saksasta ennen seuraava matka 4.7.
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Ai muillakin vastustaa, minulle tuli kaksi Ducati-merkkistä kukkaruukkua, eilen niitä pystyi vielä käyttämään sylintereinä.
Skogis
Viestit: 333
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
Paikkakunta: Vasa

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Skogis »

No onneksi se oli väärä hälytys. Hermot alkaa olla liian kireä vanhan pyörän kanssa. Viime viikonloppu syylari alkoi vuotaa, ja mä ajoin kotiin täyttämällä juomavesi aina välillä. Minä korjasin syylari ja tänään koeajoissa kun moottori alkaa lämpenee vettä alkaa spruutaa sytytystulpanreiästä. Se oli tietysti pesuvettä mikä oli jäänyt reiässä ja vuotava tulpantiiviste mikä antoi sille paine. Mutta minä olin niin hyvin valmistellut että jotain oli mennyt rikki että minä en keksin sen luonnollisin selitys. :oops:
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja ramirin »

-jn- kirjoitti:
ramirin kirjoitti:Olikos Kirpulla ja -jn-:llä miten bensapuoli hoidettu? jor pääsee koko vknlopun samalla tankilla ja mullakin on reilu 20l..

Onko kukaa jaksanu mitää reitin tynkää vääntää vai ajetaanko vaan misin suoraa kilpaa?
Moi

Ajattelin ottaa 2 pyörää mukaan kun kerran kärrin kanss tulen , joos saan kottaraisen etutankit asennettua Jussin aikana pitäs bensan riittää , toiseen pyäörään voin lisätä 5 l kannun tarakalle .
MaicomarA tuleemeidän porukkaan ja hänellä on lisäksi 5 l kannu + 1,5 l etulokarissa ;)

Mulla on jossain varmaan viime vuoden jälkiä mutta ne on ajettu isolla Gesulla ja tekis mieli kyllä pienimmille poluille :lol:
En toki sillä mielellä kyselly et pitäs mitää 300km paatosta päästää, mulle sopii kovasti lyhyempi matka ja voidaan pöristä hiekkalaareilla pitempäänkin kuin vain läpi ajaa.. Pitäskö kaikkien koittaa yhelle päivälle keksiä joku kantava ajatus, niin ei jää vetohommat joka päivä samalle kaverille? Mulla on kans aiempien vuosien reittejä, mut tekis mieli pienemmille urille.. Vilman kierto oli mukava, mut sinne on aika pitkä matka..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
HarriI
Viestit: 1120
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 4:44 pm
Pyörä: 990 Adv
Paikkakunta: Roi

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja HarriI »

Jos jollakulla tarvetta tavaroiden/tarvikkeiden kuljettamiseen Rovaniemeltä - Raajärvelle niin keskiviikkona ajattelin viedä omat kamppeet kärryllä, niin menis samalla. Ajattelin laittaa tallista joitain renkaita varalle mukaan.

yv, tai nol nel nol 544 0453
Avatar
Akilleus
Viestit: 605
Liittynyt: Pe Touko 20, 2005 9:33 am
Pyörä: KTM 1290 SAR
Paikkakunta: Littoinen, Lieto

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Akilleus »

Mopot valmiina siirtymälle kohti Raajärveä :mrgreen: . Maanantaina siis siirrytään,tiistai ja keskiviikko otetaan lämpöjä päälle Tuntsan ja Tulppion suunnalla 8)
terv. Tapsa ja Pete ja SE:t
Liitteet
kohti Lappia.jpg
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Avatar
XMS
Viestit: 47
Liittynyt: La Joulu 03, 2005 2:17 am
Pyörä: Pappa-tunturi
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja XMS »

Sinnehän mekin suunnataan Tuntsan ja Tulppion suunnalle pariksi päiväksi ennen Uraata. Eli ei vedellä ihan sisäkurvissa :)
Avatar
j.s.h
Viestit: 59
Liittynyt: Pe Tammi 23, 2009 8:20 pm
Pyörä: 500EXC, 1190R
Paikkakunta: OULU

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja j.s.h »

Hieman vettä myllyyn Juhannuksen ajolenkiltä Länsi-Lapista.
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja romu »

Joo siellä mekin kolmenmopon voimin. Tiistai-iltana tulppioon yöks.
Avatar
petev
Viestit: 772
Liittynyt: To Loka 07, 2004 4:50 pm
Pyörä: F850GS

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja petev »

romu kirjoitti:Joo siellä mekin kolmenmopon voimin. Tiistai-iltana tulppioon yöks.
Siellähän mekin ollaan tiistai illtana Akilleuksen kanssa.
Avatar
drpepper74
Viestit: 264
Liittynyt: Ma Helmi 01, 2010 12:27 am
Pyörä: KTM Adventure 990 -07
Paikkakunta: Hollola

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja drpepper74 »

j.s.h kirjoitti:Hieman vettä myllyyn Juhannuksen ajolenkiltä Länsi-Lapista.
Jääny näköjään joku ufokin kuvaan. Kts. vasen yläkulma. :lol:
mikään ei ole niin varmaa kuin, epävarma
Exät, Yamaha 125 dt -78, Kawasaki 125 kmx -87, Yamaha fj1200 -89, Honda blackbird 1100 -01,
KTM 300 exc -05, KTM 950 SM -05, KTM 990 Adventure -06, KTM 690 R -15, KTM 500 exc -15
Vastaa Viestiin