ramirin kirjoitti:Olikos Kirpulla ja -jn-:llä miten bensapuoli hoidettu? jor pääsee koko vknlopun samalla tankilla ja mullakin on reilu 20l..
Onko kukaa jaksanu mitää reitin tynkää vääntää vai ajetaanko vaan misin suoraa kilpaa?
Tere,
Minä saan todennäköisesti 12l+6l menovettä kannettua mukanani.
Mulla on muutama reitinpohja jonkin vuoden takaa jotka ajattelin Garminiin tuupata kotoa lähtiessä... ja en ehi kyllä mitään speliaaleja tähän hätään suunnittelemaan.
Jos joku haluaa reitityksen vääntää niin olkoot hyvä vaan
690 miehille tiedoksi että KTM Nordic on lainannut meille bensapumpun ja suuttimen siltä varalta että jollakin alkaa mopo koirimaan. Ajattelin antaa ne URAAn ajaksi Hessun säilytykseen eli tiskille kyselemään jos on tarvetta.
ramirin kirjoitti:Olikos Kirpulla ja -jn-:llä miten bensapuoli hoidettu? jor pääsee koko vknlopun samalla tankilla ja mullakin on reilu 20l..
Onko kukaa jaksanu mitää reitin tynkää vääntää vai ajetaanko vaan misin suoraa kilpaa?
Moi
Ajattelin ottaa 2 pyörää mukaan kun kerran kärrin kanss tulen , joos saan kottaraisen etutankit asennettua Jussin aikana pitäs bensan riittää , toiseen pyäörään voin lisätä 5 l kannun tarakalle .
MaicomarA tuleemeidän porukkaan ja hänellä on lisäksi 5 l kannu + 1,5 l etulokarissa
Mulla on jossain varmaan viime vuoden jälkiä mutta ne on ajettu isolla Gesulla ja tekis mieli kyllä pienimmille poluille
URAA jää näköjään väliin tänä vuonna, huomasin äsken että kansi on halkennut. Löysin heti käytetty kansi ebay:lla, saa nähdä jos se ehtii saksasta ennen seuraava matka 4.7.
No onneksi se oli väärä hälytys. Hermot alkaa olla liian kireä vanhan pyörän kanssa. Viime viikonloppu syylari alkoi vuotaa, ja mä ajoin kotiin täyttämällä juomavesi aina välillä. Minä korjasin syylari ja tänään koeajoissa kun moottori alkaa lämpenee vettä alkaa spruutaa sytytystulpanreiästä. Se oli tietysti pesuvettä mikä oli jäänyt reiässä ja vuotava tulpantiiviste mikä antoi sille paine. Mutta minä olin niin hyvin valmistellut että jotain oli mennyt rikki että minä en keksin sen luonnollisin selitys.
ramirin kirjoitti:Olikos Kirpulla ja -jn-:llä miten bensapuoli hoidettu? jor pääsee koko vknlopun samalla tankilla ja mullakin on reilu 20l..
Onko kukaa jaksanu mitää reitin tynkää vääntää vai ajetaanko vaan misin suoraa kilpaa?
Moi
Ajattelin ottaa 2 pyörää mukaan kun kerran kärrin kanss tulen , joos saan kottaraisen etutankit asennettua Jussin aikana pitäs bensan riittää , toiseen pyäörään voin lisätä 5 l kannun tarakalle .
MaicomarA tuleemeidän porukkaan ja hänellä on lisäksi 5 l kannu + 1,5 l etulokarissa
Mulla on jossain varmaan viime vuoden jälkiä mutta ne on ajettu isolla Gesulla ja tekis mieli kyllä pienimmille poluille
En toki sillä mielellä kyselly et pitäs mitää 300km paatosta päästää, mulle sopii kovasti lyhyempi matka ja voidaan pöristä hiekkalaareilla pitempäänkin kuin vain läpi ajaa.. Pitäskö kaikkien koittaa yhelle päivälle keksiä joku kantava ajatus, niin ei jää vetohommat joka päivä samalle kaverille? Mulla on kans aiempien vuosien reittejä, mut tekis mieli pienemmille urille.. Vilman kierto oli mukava, mut sinne on aika pitkä matka..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Jos jollakulla tarvetta tavaroiden/tarvikkeiden kuljettamiseen Rovaniemeltä - Raajärvelle niin keskiviikkona ajattelin viedä omat kamppeet kärryllä, niin menis samalla. Ajattelin laittaa tallista joitain renkaita varalle mukaan.
Mopot valmiina siirtymälle kohti Raajärveä . Maanantaina siis siirrytään,tiistai ja keskiviikko otetaan lämpöjä päälle Tuntsan ja Tulppion suunnalla
terv. Tapsa ja Pete ja SE:t
Liitteet
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R