URAA!!!! 2011

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Rampas
Viestit: 133
Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 8:41 am
Pyörä: KTM 500 EXC Six Days
Paikkakunta: Varkaus

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Rampas »

Joko on alustavaa partiojakoa suunniteltu ?
On niin mukava sakki edellisiltä vuosilta, taitaa meidänkin partiosta tulla kohtalaisen kookas...
A KTM might not be your first motorcycle, but it will be your last. When you've tried the rest, buy the best KTM.
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Jukalla on jotakin juonia jo tekeillä mutta sun osalta suunnitelmat näyttää keskeneräisiltä. Laita ihmeessä Jukalle tarkentavia toiveita.

Sinänsä (mun muistin mukaan) URAA!!!!lla ei ole muuta kuin mukavaa sakkia.
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Jokos Jukka pian malttaa julkaista alustavia kuvioita, jotta saadaan aloittaa purnaaminen :mrgreen:
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Jukka »

ramirin kirjoitti:Jokos Jukka pian malttaa julkaista alustavia kuvioita, jotta saadaan aloittaa purnaaminen :mrgreen:
Iltasella...
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Jukka kirjoitti:
ramirin kirjoitti:Jokos Jukka pian malttaa julkaista alustavia kuvioita, jotta saadaan aloittaa purnaaminen :mrgreen:
Iltasella...
Eli nyt.
Tässä ensimmäinen ehdotus, siihen kommenttia mulle.
Pistäkää suoraan jpuurune ät gmail.com

https://spreadsheets.google.com/spreads ... utput=html
Lates
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 8:21 pm
Pyörä: TT 600 R
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Lates »

Ensikertalaisena kysyisin tuosta majoituspuolesta. Minkäslainen on tuo sisämajoitus? Onko siellä ihan sängyt ja patjat vai lattiamajoitus? Pitäisi alkaa suunnittelemaan tuota varustepuolta kun lähden reissuun jo ensi viikon puolessavälissä. Kauppa tuolla on ilmeisesti lähellä? Onkos näistä jotain vanhoja keskusteluja jossain?
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Lates kirjoitti:Ensikertalaisena kysyisin tuosta majoituspuolesta. Minkäslainen on tuo sisämajoitus? Onko siellä ihan sängyt ja patjat vai lattiamajoitus? Pitäisi alkaa suunnittelemaan tuota varustepuolta kun lähden reissuun jo ensi viikon puolessavälissä. Kauppa tuolla on ilmeisesti lähellä? Onkos näistä jotain vanhoja keskusteluja jossain?
Sängyt löytyy, niihin kannattaa varata makuupussi. Tarvittaessa voi myös vuokrata petivehkeitä paikan päällä.
Misin kauppa on 10 kilsan päässä. Ja pensaa saa Hessun varikolta kilsan päästä.
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja romu »

Meillä kans lähtö URAAlle jo ensviikolla pitkän kaavan mukaan. Mukava kyllä lähteä pölistelemään :lol:
Avatar
drpepper74
Viestit: 264
Liittynyt: Ma Helmi 01, 2010 12:27 am
Pyörä: KTM Adventure 990 -07
Paikkakunta: Hollola

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja drpepper74 »

Voiko mukaan ilmoittautua vielä ensiviikon loppupuolella? Työasiat vielä epäselviä.
mikään ei ole niin varmaa kuin, epävarma
Exät, Yamaha 125 dt -78, Kawasaki 125 kmx -87, Yamaha fj1200 -89, Honda blackbird 1100 -01,
KTM 300 exc -05, KTM 950 SM -05, KTM 990 Adventure -06, KTM 690 R -15, KTM 500 exc -15
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Jukka »

drpepper74 kirjoitti:Voiko mukaan ilmoittautua vielä ensiviikon loppupuolella? Työasiat vielä epäselviä.
Jos pidät todennäkösenä että tulet niin ilmoittaudu mukaan ja maksa ennakkomaksu. Peruahan aina voi.
Tällä periaatteella Hessu saa varattua porukalle oikean määrän lohta lautaselle.
Avatar
ATC
Viestit: 2290
Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:53 am
Pyörä: HP2E
Paikkakunta: Oulunseutu

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja ATC »

ATC kirjoitti:Wanha + 7 kamua mukana.
Ryhmä on kutistunut viiteen ja methän liikumma mönkijöillä omineen...
Weteraani kurapyöräilijä
Avatar
aapo
Viestit: 819
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 9:18 pm
Pyörä: DR 750 S
Paikkakunta: Espoo

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja aapo »

Sitte vaan heti kuvaa ja ääntä näytille! Itte ku pitää töitä tehdä niin ei päässy tällä kertaa...
Mukavan kirjavaa kalustoakin tänä vuonna.

2012 sitte tullaan ihan järkyttävän kovalla motivaatiolla!

pysykää ehjinä sielä...
-too Big to fail-
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Jukka »

https://spreadsheets.google.com/spreads ... utput=html

Tuolla on päivitetty versio partioehdotuksesta. Toiveita, kommentteja peliin.
Oisko mitään jos partio 15 pantas yhteen esim kympin kanssa, ei jäis liian pieneksi porukka?
Avatar
themetus
Viestit: 64
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 8:09 am
Pyörä: Moto Guzzi 1200 Sport
Paikkakunta: Helsinki

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja themetus »

Joudun perumaan tuloni työesteiden takia :x . Koitetaan ensi vuonna paremmalla onnella.
Avatar
mantti
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 7:54 pm
Pyörä: TE-610
Paikkakunta: Tre

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja mantti »

Terve!

Sattusko joku<TM> kulkemaan tuonne Raajärven suuntaan autolla Tampereen ohitse ja olis autossa tilaa yhdelle takarenkaalle? Jos näin olis käymässä ilmoitelkaa, niin ei tarvis säästellä tuossa menomatkalla ja saisi tuoretta nappulaa alle :evil:
MAntti
040-5504123
Vastaa Viestiin