Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
Tänään joku ajeli 20:45 pintaan Nastolassa GS:llä perässä, olikohan foorumilaisia?
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
- Jallu
- Pyörä: Gelände/Straße
Minähän siellä, meinasin jatkaa perässä pitempään, mutta ajelinkin Villähteen, Ahtialan ja Mäkelän kautta kotiin.vihtis83 kirjoitti:Tänään joku ajeli 20:45 pintaan Nastolassa GS:llä perässä, olikohan foorumilaisia?
Kukahan tuli Ahtialassa mustalla (isolla?)tohtorilla vastaan?
Ahtialaanhan minäkin ajelin mutta hieman suorempaa reittiä. Muutaman kerran tullut täällä myöskin tuo (luultavasti sama?) isotohtori vastaan.Jallu kirjoitti:Minähän siellä, meinasin jatkaa perässä pitempään, mutta ajelinkin Villähteen, Ahtialan ja Mäkelän kautta kotiin.vihtis83 kirjoitti:Tänään joku ajeli 20:45 pintaan Nastolassa GS:llä perässä, olikohan foorumilaisia?
Kukahan tuli Ahtialassa mustalla (isolla?)tohtorilla vastaan?
Kurahipiäinen rastinnoutaja
- Jallu
Vahva aavistus, että nimim. Kampi kääntyi afrikkalaisella ns. "liimatehtaan" risteyksessä Heinola KK:n suuntaan, kello 18 kinkamilla? Itse olin kaasuöljypolttimella liikkeellä...
edit: kirotusvihre
edit: kirotusvihre
- Pikkuhannu
- Pyörä: Yamaha XT 350
Kukapa ajeli eilen perjantaina Puuppolan mäkeä ylöspäin pahaäänisellä pyörällä? Juuri tulin kotilolla risteykseen, sydänkohtaus meinasi tulla, kun sellaisen murinan piti... 
- Sottapytty
- Pyörä: BMW G650XChallenge
XChallenge bongattu!
Tänään n. klo 11.40 Lahdenväylää pohjoiseen, Hakkilan korkeuksilla. Mahdoitko olla foorumilaisia? Itse ajelin omallani etelän suuntaan.
Tänään n. klo 11.40 Lahdenväylää pohjoiseen, Hakkilan korkeuksilla. Mahdoitko olla foorumilaisia? Itse ajelin omallani etelän suuntaan.
"Ikuisuus projekti"
viewtopic.php?f=8&t=6369&st=0&sk=t&sd=a
viewtopic.php?f=8&t=6369&st=0&sk=t&sd=a
Ilomantsin ja Lieksan suunnilla nähty nelisenkymmentä kurapyörää. Suurin osa Africa Twinejä. Foorumilaisia? 
Jarmo H kirjoitti:Ajettiin myös la aamuna n. 9:30 Punasuontien loppupuolelta Koirasalmentielle eli isompi porukka on ajanut sitten em. rykäisyjen välillä. Kyllä on ollut paikallisilla ihmettelemistä, yleensä siellä on tosi hiljaista.Jarmo H kirjoitti:Jarmo H & Mikko R rykäisi juuri ko. lenkin "rankan" ajopäivän päätteeksi la 11.9. n. klo 17+ saunan lämpiämistä odotellessa. Jäljistä päätellen joku muukin oli ollut liikkeellä ja su aamuna joku rallikuskiharjoittelija oli myös kokaissut reittiä. Ko. alueella on niin hiljaista että mootorisahakin kuuluu 5 km :n päästä.tumppi kirjoitti:Kuetka ne tänään oli liikkeellä korpilahden moksissa punasuon-koirasalmentiellä enskoilla? Äänet oli mahtavat!![]()
t.tumppi
Ensi kesänä uudestaan vähän isommalla porukalla!
... pientä paukuttelua saatta kuulua ko. alueella 17.-19.6. jos pyörät&kuskit ovat kasassa Kannaksen kurvailujen yms. retkien jälkeen.
Järvenpään ABC:llä bongattu F650GS Dakar, joku täältä? Itse olin AT:lla ja kaveri Kottaraisella..
Mie se taisin olla siinä ysin aikoihin illalla. Tuli perjantaina ajeltua kevyt 500km lenkki.Pikkuhannu kirjoitti:Kukapa ajeli eilen perjantaina Puuppolan mäkeä ylöspäin pahaäänisellä pyörällä? Juuri tulin kotilolla risteykseen, sydänkohtaus meinasi tulla, kun sellaisen murinan piti...
Kyllä se siitä...
- Jallu
Museotiellä (suuri savontie) Pertunmaan ja Mäntyharjun rajamailla tuli vastaan armeijanvihreä yksipyttyinen, olikohan foorumilainen?
Tunnustan ja keravalle "asti" pöristelin asentamaan matkustajalle jalkatappejaSottapytty kirjoitti:XChallenge bongattu!
- Jussi_S
- Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
2.6. nähty Hurttalantien - Kaitaintien risteyksessä sininen Transalppi kaksi päällä.
Ite olin AT:lla kuvarastia kuvailemassa, kaksi päällä liikkeellä myöskin
Ite olin AT:lla kuvarastia kuvailemassa, kaksi päällä liikkeellä myöskin
AT -95
Olikos se Pejosa, kun morjensti Siuntion kylällä seiskan aikoihin?
All go, no show !
-
heisku
- Pyörä: transalp 600-----
Mitä mitä siis Loimaalla bongattu kuramopo SE, näytti olevan foorumin väkeä tarrasta päätellen.
Noin puoli yhdentoista maissa loimaan honkkarin edessä.
Itsekin oranssilla liikkeellä (Mondeolla)
Noin puoli yhdentoista maissa loimaan honkkarin edessä.
Itsekin oranssilla liikkeellä (Mondeolla)