pkilpo kirjoitti:rainerb kirjoitti:pkilpo kirjoitti:
Minä oon jotenkin fakkiutunut tuohon lähtöpaikkaan:
Metsärinne
Siitä eteenpäin mulla on pari vaihtoehtoa.
Kävästään joskus tuolla pikkusurautuksella
Voin näyttää tuon reitin.
Sopii

Niin kauan kun pysytään Susikaarrosta etäällä..

Ainakin tällä pyörällä.
No hyvä! kävästään sitte lähiaikoina.
Ymmärrän tuon Susikaarron kommentin...Tuolla Vartin surauksella käydessä tuli puheeksi Jari S:n kanssa että sun kannattais
jättää ne sivulaukut pois pyörästä.

Nykyjäänhän minä varjelen kokonaisuutta kuin helmeä hikisellä kämmenellä!

Olihan ne laukut tänäkin vuonna paraatimeiningin mielessä wappuajossa, mutta ymmärsin kieltäytyä kohteliaasti jatkoille menosta ajon jälkeen!

Olispa viime vuonna ollut yhtä fiksu. No, vahingosta viisastuu, ja mää saan kohta Nobelin....
Käydään Mourungilla tms! Tämän viikon lopulla saan ATn nippuun (takaiskari on THAlla huollettavana ja kiristettävänä) ja muksut katoavat äiteensä luokse perjantaina... Rock'n Roll!
Työkaveri (joka oli sellaisella pyllynrusketuskyykyllä wappuletkassa - kommentoi, että näytin siltä, että olen lähdössä käymään Vladivostokissa!

Tuohan oli todellinen kohteliaisuus seikkaliupyöräilijälle!

Sen kaverin suuri huoli viimekesänä oli se, että kyykyllä jäi joka vedolla loppunopeus n. 8 kilsaa alle 300 km/h, ja kyseli sitten iskarin säätöohjeita multa, kun kuulemma noissa vauhdeissa pompauttaa ilkeästi. Mullahan on siitä kokemusta..

. Murheensa kullakin...
Kauhea kuume - pitäisi päästä tekemään oikein sellainen pitkä, PITKÄ lenkki jonnekin. Ja takaisin. Vaan auttaako se bensan heittäminen liekkeihin?

Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.