Jake.o.h kirjoitti:Sain viimein tarrat paikalleen ja kyllähän se muuttui kummasti
Tuota noin niin miksei suoraan isoa advea?
Mä oon hämmästelly noita etukatteita, kun meinasin ne advestakin purkaa pois haittaamasta näkyvyyttä.. Ja kun 690:stä loppuu potku samalla kun tie levenee niin että kahvat ei enää napsu oksiin, niin mihin tarkoitukseen tämä kokoonpano kaikkineen soveltuu?
Ei sillä eikä millään, tosi hienoltahan tuo näyttää, kunhan kyselen..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Jake.o.h kirjoitti:Sain viimein tarrat paikalleen ja kyllähän se muuttui kummasti
Tuota noin niin miksei suoraan isoa advea?
Mä oon hämmästelly noita etukatteita, kun meinasin ne advestakin purkaa pois haittaamasta näkyvyyttä.. Ja kun 690:stä loppuu potku samalla kun tie levenee niin että kahvat ei enää napsu oksiin, niin mihin tarkoitukseen tämä kokoonpano kaikkineen soveltuu?
Ei sillä eikä millään, tosi hienoltahan tuo näyttää, kunhan kyselen..
Iso adve on vähän turhan painava minun kokoiselle pojalle suolla kannettavaksi, kun omat ajot on aika laidasta laitaan (suolta motarille ja takaisin).
ihan hyvin tuolta katteen takaa näkyy, siinähän on sivuilla semmoiset tapit minkä päälle voi nousta seisomaan ei tarvitse koko matkaa penkillä istuskella
Ja mitä tehoihin tulee, niin ei ole montaa kertaa päässyt loppumaan... eihän suomessa saa ajaa tiellä yli 120km/h
"If it works it works, but lets face it... looks like hammered dog shit."
Jake.o.h kirjoitti:
Iso adve on vähän turhan painava minun kokoiselle pojalle suolla kannettavaksi, kun omat ajot on aika laidasta laitaan (suolta motarille ja takaisin).
ihan hyvin tuolta katteen takaa näkyy, siinähän on sivuilla semmoiset tapit minkä päälle voi nousta seisomaan ei tarvitse koko matkaa penkillä istuskella
Ja mitä tehoihin tulee, niin ei ole montaa kertaa päässyt loppumaan... eihän suomessa saa ajaa tiellä yli 120km/h
Joo kyllähän adve painaa, mutta uskomattomista paikoista silläkin pääsee.. Jatkan vielä vähän tiedustelua eli onko noista etukatteista muuta hyötyä kuin ulkonäkö ja adven kohtuullinen valaisin? Eli paraniko pitkän matkan ominaisuudet jotenkin? Spoorille tuota tuskin enää malttaa viedä
Ja tehoista vielä sen verran että onhan näissä potkua, mutta kyllä hauskuus alue on pienissä nopeuksissa kun taas esim. LC8 tarjoilee voimaa niin laajalle että ihminen käyttää siitä suurinpiirtein käänteisen murto-osan aivojen käyttö asteeseen nähden
Nyt on 690 Enduro pihassa. Eilen kerkesin ajamaan vähän enemmän. Kyllä tuo BMW Dakarin jälkeen tuntuu, kun maastofillarin selkään hyppäisi. Eilen kävin soralla ajamassa ja mietin, että luistaako tuo kytkin, kun kierrokset vaan nousee samaa tahtia kaasukahvan kanssa. Takaisin ajellessa huomasin että ei luistanut kytkin, vaan takarengas veti perunavakoa tien pintaan. Hauska vekotin.
Öljyt ajattelin vaihtaa tuohon. Käsittääkseni motorexin 10w60 on se oikea öljy. Stormilla on näköjään on noita kahta tarvittavaa suodatinta hyllytavarana. Öljynvaihtoproseduuri vaikutti aika paljon nopeammalta kuin puimurissa.
Onko tuossa muuta huollon tarvetta? Pyörä on 08- ja ajettu vähän päälle 14tkm. Liikkeessä tuo on viimeiseksi huollettu 10tkm kohdalla. Linkkua tuossa ei ole käsittääkseni avattu kertaakaan. Vaikka edellisen omistajan mukaan ajo on ollut enimmäkseen sora/pikiteitä, niin kai tuon voisi tarkistaa ja rasvata, kun aikaa liikenee.
Koneäänet kuulostaa bemarinkin jälkeen mielenkiintoiselta, mutta kaipa rallatus ja kilinä kuuluu asiaan.
Aika mustalta tuo näyttää. Laita vaan halpa suodatin, ajan sitten Ouluun ja vinoilen vieressä kun putsaat suutinta. Voitaisiin oikeastaan mennä suolle remontoimaan
Onnea vaan, nyt ne on sitte varmat ajat takana ja reissu suunnitelmiin pitää lisätä 10km välein IF lause; jos pyörä vielä toimii niin jatketaan kohti..
Taitaa olla muuten uraalla aika rankka sylinterivaje tänä vuonna..
Pasi kirjoitti:Mikä se on tuon canam filsun tyyppi, jos vaikka koettas semmosen hommata?
Canamin varaosanumerolla 709000100 löytyy. Makso vajaa 14e. Ainakin australiasssa aavikko tms kisoja ajava heppu on noi todennut hyviksi husabergeissaan (sama suutin jne kuin kotarissa...). Takakuran tuneboy projektikejussa on noista filttereistä ollut juttua.
Ko suodatin tuli jo ihan siksi että noita löytyi helposti ja jos nuo pelaa ruisku mönkijöissä, niin kaippa ne mopoonkin on riittävän suodattavia.