rd 650 tankki ja jäähdyttimet
Valvoja: Moderaattorit
-
sinivalkopuna
- Viestit: 4
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 11:09 am
- Pyörä: AT RD03
rd 650 tankki ja jäähdyttimet
Tervehdys!
Seuraavanlaiset kyselyt tälläkertaa: 1. Huomasin just että rd 650 tankki vuotaa vas alakulmasta. Tietääkös joku, jotta onko tässä Keski-Uudellamaalla ihmistä, joka osaisi tankin ehjätä?
2. Kun irrottelin tankkia, huomasin että jäähdyttimien edessä on kumiläpyskät. Ovatkohan viritelty paikoilleen vain talvikäyttöä varten vaiko kokoaikaisiksi (ed omistaja ajeli kuulemma vain talvisin)?
Jään odottelemaan vastauksia.
Seuraavanlaiset kyselyt tälläkertaa: 1. Huomasin just että rd 650 tankki vuotaa vas alakulmasta. Tietääkös joku, jotta onko tässä Keski-Uudellamaalla ihmistä, joka osaisi tankin ehjätä?
2. Kun irrottelin tankkia, huomasin että jäähdyttimien edessä on kumiläpyskät. Ovatkohan viritelty paikoilleen vain talvikäyttöä varten vaiko kokoaikaisiksi (ed omistaja ajeli kuulemma vain talvisin)?
Jään odottelemaan vastauksia.
-
sinivalkopuna
- Viestit: 4
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 11:09 am
- Pyörä: AT RD03
Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet
Sorry! Piti tietysti olla Dr 650 josta kyselin tankista ja jäähdyttimistä.
Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet
Tankin korjaajista sille seudulla ei tietoa.
Jäähdyttimen edessä ei ole kuin harva verkko.
Kumit on talvea varten.
canam
Jäähdyttimen edessä ei ole kuin harva verkko.
Kumit on talvea varten.
canam
-
heisku
- Viestit: 318
- Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 11:05 pm
- Pyörä: transalp 600-----
- Paikkakunta: Loimaa
Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet
Mulla tuli hiushalkeema tohon mun pikku tohtorin tankkiin,lähelle sitä kohtaa mistä tankki tukee runkoon kiinni.
Oli aika huomaamaton toi halkeema.Ei kai siihen mitään ihmemiestä tarvita kunhan osaa hitsata ja muistaa varotoimenpiteet
kun tankkia hitsaa.Oletan että sulla on peltitankki siinä.
Oli aika huomaamaton toi halkeema.Ei kai siihen mitään ihmemiestä tarvita kunhan osaa hitsata ja muistaa varotoimenpiteet
kun tankkia hitsaa.Oletan että sulla on peltitankki siinä.
-
sinivalkopuna
- Viestit: 4
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 11:09 am
- Pyörä: AT RD03
Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet
Kiitän vastauksista ja neuvoista. Juu, tankki on peltiä ja eipä auta kuin etsiä hitsaaja tai tinaaja että pääsee taas tien päälle. Niin ja täytyypä repiä ne kumisuojat pois ettei kesällä kone kuumene liikaa.
Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet
Paljonkohan mahtaa olla dr:n tankin tilavuus?
Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet
Alkuperäinen peltitankki vm. 96-01 tilavuus 12l.
Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet
Mulla -91, vaikuttaa isommalta....?
Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet
Katteettomassa mallissa ("Dakar/Djebel") oli ainakin peltitankki josta muistelisin, että olisi ollut 21 litraa. On ihan joku muistikuva vaan, voin olla väärässäkin...
Ainakin harvemmin piti tankata kuin tuota nykyistä (9,5 litraa).
Ainakin harvemmin piti tankata kuin tuota nykyistä (9,5 litraa).
My way is not the highway...