Jussi_S kirjoitti:Ja ensi maanantaina on taas jonkinlaista mp-sälää Lidlissä tarjolla. Vuosi sitten tarttui kerrasto matkaan ja hyvinhän tuo toimi (silloin kun tarvi)
Sukat voisi ehkä ostaa, 3.99 egee.
Himasta matkaa lähimpään Lidliin on 200 metriä.
Pari teknistä paitaa + yhdet alkkarit ja parit sukat tuli hankittua.
Meikäläisen kokoiselle oli XL sopiva paita (183/90). Ostin yhden ja kokeilin heti kotona; ostin sitten toisenkin (viimeisen kaupasta!) Olisi varmaan L ollut aika tiukka! Nytkin "tukee" mukavasti mutta ei purista paita. Saas nähdä kuinka hikoiluttaa vai pysyykö kuivana kuumalla
Aluspaidat/housut loppui täällä Torniossa jo ennen 10 aamulla (XXL jäi pari)! Oli näköjään kaikki mp-miehet/naiset hankintoja tekemässä. Kassa sanoikin ettei kovin paljon saaneet noita alusvaatteita.
a_man kirjoitti:Vuosi sitten keväällä ostetut Lidl-ajohanskat on sisällöltään aika hauskan näköiset. Ihmettelin, miksi niissä kädet hikoilee pikkusen läpösemmällä kelilillä ihan jumalattomasti. Alussa napakan kokoista hanskaa ei enää puolen tunnin ajon jälkeen tahdo mitenkään saada käteen. Noo, leikkelin sitten toppaukset pois, jotta saisin niistä viileemmät kesäajohanskat.
Lopputulos on hyvä ja sivutuotteeksi jäi irtovuori ja XXXXL kokoinen muovihanska
t. a
Samat hanskat, samat havainnot ja kopioin ratkaisun Kiitän vinkistä. Monasti ihmettelin kun kylmätkin kädet hikoili kummasti, joten noiden käyttö jäänyt melko vähälle. Mulla muuten nuo muovihanskat olivat jo rikki, eli laskivat kyllä veden helposti sisään... Itse tuuppasin vuoren takaisin sisään kun ne liimat sormien päissä tuntuvat ikäviltä. Ompelisiko itse, vai saako ulkoistettua, täytyy kokeilla