Joensuun ympäristö

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Phav
Viestit: 580
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 6:21 pm
Pyörä: R1200GS -09
Paikkakunta: Joensuu,Hammaslahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Phav »

Varmaan pikkuhiljaa alakaa mopoa kasailemaan ja rautoja kiinnittelemään, tiellä on jo sulaa kohtaa, kun ei niitä piikkejä ole...
Loud pipes save lives
-Pasi-
JanneH
Viestit: 181
Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:49 pm
Pyörä: lainaDomi
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja JanneH »

Kuraattori kirjoitti:Nyt kannattaa liittyä joukkooon tummaan kuumeesta,keuhkokuumeesta, läppäventtiili viasta tai vaikka olis sopinu jo vaimonkaa romanttisesta matkasta kainuuseen huolimatta.ajokamuja löytyy laidasta laitaan..radalla sparraamassa sm tason rr ja jääratakuski,tosin crossilla ja hiukka pitemmillä piikeillä :mrgreen:vastapainoksi mukana myös harrastaja joka ekaakertaa piikeillä :P

:cry: NO LAITTAKAA EES KUVIA!!! Voip ees niitä katella ku ei piässy mukkaan... :roll:
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja PAH »

JanneH kirjoitti:
Kuraattori kirjoitti:Nyt kannattaa liittyä joukkooon tummaan kuumeesta,keuhkokuumeesta, läppäventtiili viasta tai vaikka olis sopinu jo vaimonkaa romanttisesta matkasta kainuuseen huolimatta.ajokamuja löytyy laidasta laitaan..radalla sparraamassa sm tason rr ja jääratakuski,tosin crossilla ja hiukka pitemmillä piikeillä :mrgreen:vastapainoksi mukana myös harrastaja joka ekaakertaa piikeillä :P

:cry: NO LAITTAKAA EES KUVIA!!! Voip ees niitä katella ku ei piässy mukkaan... :roll:
Jääratapäivä onnellisesti takana ja hauskaa oli. Pärinää ja pauketta ja vaarallisia tilanteita. AT:kin kelasi pääsuoralla 120 mittariin, nopeimmat ajoivat varmaan mutkatkin kovempaa :oops: .
Ei ollut minullakaan eka kerta jääradalla, kolmas. Kaksi viimeistä tältä talvelta ja edellinen vuodelta 1985. Kaivoin kuvankin muistojen albumista.
Lauantain kuvat picasassa.

http://picasaweb.google.com/HiekkaHeikki
HiekkaHeikki
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

KIITOS,

creative,Neku,Kode ja Janne H

Oli mukavat suraus reenit ja aika moneen paikkaan ehti kattomaan tota Itä-ralliakin.

Ens viikonloppuna jatketaan :mrgreen:

Ahti ja Adve
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

Kiitos täältäkin.
Mites Ahti kylki jaksaa..:)
Riittääkö burana.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

creative kirjoitti:Kiitos täältäkin.
Mites Ahti kylki jaksaa..:)
Riittääkö burana.
Prkl :evil: Captain Morgan rommia jo toinen lasi,niin kyllä se siitä :mrgreen:

Ahti ja Tangon yli nakannu Adve
JanneH
Viestit: 181
Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:49 pm
Pyörä: lainaDomi
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja JanneH »

Kiitos ja kumarrus! Kuvat ja videot löytyypi:
http://miun.kuvat.fi/kuvat/It%E4ralli/
T. Janne
Viimeksi muokannut JanneH, Su Maalis 13, 2011 1:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
neku
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 1:23 am
Pyörä: KTM 690,990 adventure
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja neku »

Kiitos täältäkin kaikille tämän päivän pikataipaleista! Makkarat saivat kyytiä repussa 272km lumisissa maisemissa.
Hapatkoon reppuun,onneks saatiin kukko syötyä.V#### kun ei ollut navi mukana,niin hienot reitit oli.Jospa toistekin
vaikka talvisurautuksessa?
Se mikä tiellä tapahtuu, se tielle jää!
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

neku kirjoitti:Kiitos täältäkin V#### kun ei ollut navi mukana,niin hienot reitit oli.Jospa toistekin
vaikka talvisurautuksessa?
Mullapa oli ja piirsi vielä jälkilokia :mrgreen:

Tosin:Käytänössä mä ulkomuistista vedin kun vaan reittikartalta katottiin mihin mennä,ja kuten vähän oli puhetta,osa tosta on varmaan TalviSuraus saunalenkki.

Ahti ja tangon yli nakannu Adve.
kode10
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 7:09 pm

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja kode10 »

Kiitos täältäkin...!! Ei olleet vielä kaikkee vieneet,sain pari pulloo.
..ja illasta selvittiin ilman kipua.. :lol:
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

Hyvä että riitti.

Tuossa olis videonpätkää lauantain ajosta, ei ollut vielläkään kamera tarpeeksi ylos.
Kuvanlaatu on sellasta mitä 30,- kameralta voi vaatia.

http://www.youtube.com/watch?v=wYm-klyCavk
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Jes,
se oli päällä sittenkin :lol:

Kolmenkympin kameraksi,äänimaailma on ainakin MAHTAVA :lol: :lol: Ja kameran sijoitus paikka on kylla luonnollisimman kuvan antava,vois melkeen kuvitella että itte ajaa,kunnes huomaa että mähän yritän karkuun,mut en pääse :mrgreen:

Ahti ja Adve.
Pastori
Viestit: 464
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:49 pm
Pyörä: Pyörätön
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Kontiolahdella joku tuli selällään ajettavalla vastaan. Kaks viikkoa suolistotulehduksen kourissa, ja on menny täysin ohi että siellä on kohta kesä. Kuun taitteessa vois jo kävästä mp-mestalta päpättimen kotio:P

Alkaa ikävä kouria jo sydänjuuria myöten :cry: .
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

130 kilsaa Oskolan ympäristöä tänään. Pakulla heinävaaraan pelipaikoille.
Hienoo oli kun uusilumi pölisi.
Meneehän se kesäloma tälleenkin... :mrgreen:
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Pastori
Viestit: 464
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:49 pm
Pyörä: Pyörätön
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Kukas ajeli tänään Jakokoskella? Suontauksentiellä oltiin emännän kanssa lenkillä ja joku kohautteli vastaan ilmeisesti harmaalla transalpilla. Nous taas vaimon kauhuksi talvimopoilukuume uusiin ulottuvuuksiin :mrgreen:
Vastaa Viestiin