Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Vitutus ketju!!
Niin sulla on mun luonto. Paitsi multa uupuu tuo optimistisuus.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Täällä luen kurapyöräilijöiden reissuraportteja ja valvon, nukuin iltapäivällä kunnon unet ja ei nukuta.
Toiminnallani tähtään siihen että huominen iltakoulun Differentiaaliyhtälöt sisältävä matikan tentti menis mahd. hyvin, eli matikkaa pitäisi lukea mutta nuo reissutarinat vie voiton
Toiminnallani tähtään siihen että huominen iltakoulun Differentiaaliyhtälöt sisältävä matikan tentti menis mahd. hyvin, eli matikkaa pitäisi lukea mutta nuo reissutarinat vie voiton
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Sinulla lienee samanlainen lukutapa matikantentteihin kuin entisellä solukaverillani, joka myös luki öisin. Eräänä yönä hän oli useamman kerran keittänyt kahvia, mutta ei kertaakaan kääntänyt kirjan sivua.kevlar kirjoitti:Täällä luen kurapyöräilijöiden reissuraportteja ja valvon, nukuin iltapäivällä kunnon unet ja ei nukuta.
Onnea tenttiin.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
-
jaa
- Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Ei pojat, ei noin... Mulla oli menetelmänä ottaa koppa kaljaa viereen ja aloittaa tenttiin lukeminen. Ikänä en muista pääsinkö tenttialueen loppuun ja tulokset oli mitä oli. Mutta parasta oli, että oli hauskaa lukiessakin. Ei vituttanu edes sillonkaan kun sai hylsyn, koska tiesi että taas voi ostaa kaupasta kopan ja alkaa lukemaan uusintaan...kevlar kirjoitti:Täällä luen kurapyöräilijöiden reissuraportteja ja valvon, nukuin iltapäivällä kunnon unet ja ei nukuta.
Ei tuo tapana ole, tällä kertaa meni näin(ja koe ihan kohtuu hyvin)
Nyt riepoo kun kaaduin koulun liukkaalla parkkiksella ja loukkasin peukalon, uus rengas tuli perjantaina satapiikistä, mutta ajamaan ei asiaa ennenkuin saa kytkintä puristettua
Nyt riepoo kun kaaduin koulun liukkaalla parkkiksella ja loukkasin peukalon, uus rengas tuli perjantaina satapiikistä, mutta ajamaan ei asiaa ennenkuin saa kytkintä puristettua
Differentiaalit yms. menivät sentään läpi parilla uusinnalla, mutta opiskelumetodi oli pitkälti samantapainen, kuin sinullakin, eli kaikki muu paitsi itse asia kiinnosti. Vielä tarttis jaksaa muutama kurssi tänä keväänä, sekä opinnäytetyö ja sit se olis siinä.... yksi tyhmä insinööri lisää vitsien aiheeksikevlar kirjoitti:Täällä luen kurapyöräilijöiden reissuraportteja ja valvon, nukuin iltapäivällä kunnon unet ja ei nukuta.
- MarkusH
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Rälläsin pikkuveljen pikku-hondalla (crf 100) järvellä ja kurvailin siinä sitten leveässä luisussa ees taas, kunnes ajaminen muuttui kaarteessa yhtäkkiä hallitsemattomaksi konttaamiseksi. Nilkkaan tuli pieni murtuma ja jalkaterä venähti, kumppareilla kun ajelin. Kävely hoituu nyt kepeillä kepeästi jokusen päivän.
Uraa uurtava motoristi
Ne on sellasii ne pikkuveljet, aina pahojaan tekemässäMarkusH kirjoitti:Rälläsin pikkuveljen pikku-hondalla (crf 100) järvellä ja kurvailin siinä sitten leveässä luisussa ees taas, kunnes ajaminen muuttui kaarteessa yhtäkkiä hallitsemattomaksi konttaamiseksi. Nilkkaan tuli pieni murtuma ja jalkaterä venähti, kumppareilla kun ajelin. Kävely hoituu nyt kepeillä kepeästi jokusen päivän.
- MarkusH
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Niinpä. Olin auraamassa traktorilla lunta, mutta ajotouhut näytti hauskoilta ja menin tokaisemaan, että annas kun koitan
Päässäkin oli vain pipo ja radio-peltorit. Samalla hetkellä kun nousin ylös niin radiossa sanottiin "Otetaas alusta". Kieltämättä huvitti kivusta huolimatta.
Uraa uurtava motoristi
Tästä tuli kyllä mieleen se klassikko "Annas kun setä näyttää!!! Minullakin oli poikasena sellainen Java, se oli kova peli..."MarkusH kirjoitti:Niinpä. Olin auraamassa traktorilla lunta, mutta ajotouhut näytti hauskoilta ja menin tokaisemaan, että annas kun koitanPäässäkin oli vain pipo ja radio-peltorit. Samalla hetkellä kun nousin ylös niin radiossa sanottiin "Otetaas alusta". Kieltämättä huvitti kivusta huolimatta.
Toivottavasti selvisit vain venähdyksellä.
Topicin aiheeseen voisin lisätä, että ei kyllä vituta. Mahtavat ajokelit ja lunta riittää!
Viimeksi muokannut Sassi, Ke Helmi 02, 2011 12:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
--
Saukki
Oli KTM 690 Enduro, nyt Can-Am mönkijä
Saukki
Oli KTM 690 Enduro, nyt Can-Am mönkijä
- pkilpo
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Tuli tuosta radiosta mieleen.
Mulla meni pyörästä ajotietokone rikki. Kun tutkin ajotietokonetta käänsin sen nurinpäin ja kuinkas ollakkaan siinä luki:
Mulla meni pyörästä ajotietokone rikki. Kun tutkin ajotietokonetta käänsin sen nurinpäin ja kuinkas ollakkaan siinä luki:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kuraköröttelijä
Velipoika tuli otti ja vei mun pikku-Adven pois...nooh onneksi se muisti jättää kasan euroja vastineeksi.
Varmaan pitäisi alkaa sille eurokasalle keksimään jotakin hyötykäyttöä tässä kevään korvilla:P
Varmaan pitäisi alkaa sille eurokasalle keksimään jotakin hyötykäyttöä tässä kevään korvilla:P
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Miten olisi vaikka Egyptin matka?kirppu kirjoitti:Velipoika tuli otti ja vei mun pikku-Adven pois...nooh onneksi se muisti jättää kasan euroja vastineeksi.
Ei käy koska epyktissä tuli käytyä jo viime marraskuussa mutta lupasin kyllä itselleni että vielä joskus menen sinne takaisin ajokamojen kanssa;) Tokihan siellä olisi varmaan kypärälle ja rintapanssarille nytkin käyttöä muutoinkin kuin aavikkosurautuksillaTase kirjoitti:Miten olisi vaikka Egyptin matka?kirppu kirjoitti:Velipoika tuli otti ja vei mun pikku-Adven pois...nooh onneksi se muisti jättää kasan euroja vastineeksi.
ex. KTM 690R -09
- tertsu
- Pyörä: Husqvarna TE 300 -24, KTM 990 S -07
Selvä kasvupolkuhan olis sitten ISO advekirppu kirjoitti:Velipoika tuli otti ja vei mun pikku-Adven pois...nooh onneksi se muisti jättää kasan euroja vastineeksi.
Kura lentää...