Moto Detail laukut
Valvoja: Moderaattorit
Moto Detail laukut
Louis'n katalookissa näyttäisi olevan halpoja Moto Detail laukkuja. 45 litrainen 79.95 eur/kpl. Onko kellään kokemusta. Jotain vikaahan niissä pitää olla kun on noin halpoja??
-
hannlai
- Viestit: 16
- Liittynyt: La Tammi 14, 2006 10:50 pm
- Pyörä: Triumph tiger explorer 1200
- Paikkakunta: HKI
kyllä kyllä..
ja se moto detailin 44 litranen on aivan identtinen kopio kappa k44 laukusta.Kaverilla XX:ssä vastaava 3 laukun setti jo vuosia ja hyvin näyttää kestävän.
"näillä mennään..."
-
Pecca
- Viestit: 108
- Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 11:47 pm
- Pyörä: Suzuki dr 650 rs
- Paikkakunta: Nivala
mulla ollut
44 litrasessa laukussa sisällä shadin valmistus logo, sama laukku ollu shad merkisenä myynnissä, olikohan stormilla yli 100 euron hintaa, oli vaan shdin merkki päällä ja hopea raita kyljessä. Hyvä laukku mutta kannattaa olla tarkkana kun laittaa laukun asennuslevyyn kiinni, lähti 60km/h vauhissa irti ja naarmuuntu
, tosin se oli omaa huolimattomuutta
Onko jollekin selvinnyt millainen kiinnitysmekanismi noissa halvemmissa (59.95) 42 litraisissa laukuissa on. Äkkisilmäyksellä näyttäisi olevan Monolock systeemi. Pitääkö näille asentaa kiinnityslevy (Universal Adapterplatten art nr 10025916) myös sivulaukkutelineisiin? Tulee vähän eksoottisen näköinen viritys.
45 litraisissa on ymmärtääkseni Monokey systeemi jossa sivulaukkutelineeseen tarvii kiinnittää vain kaksi tappia ja lukko-osa.
45 litraisissa on ymmärtääkseni Monokey systeemi jossa sivulaukkutelineeseen tarvii kiinnittää vain kaksi tappia ja lukko-osa.
-
Pecca
- Viestit: 108
- Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 11:47 pm
- Pyörä: Suzuki dr 650 rs
- Paikkakunta: Nivala
noh
Sekolin äsken ja edellinen neuvo oli just noista 42litrasista ei 44. Laukun mukana tulee aluslevy johon laukku kiinnitetään. Aluslevy pultataan pyörässä olevaan telineeseen. Laukussa on sellainen "uloke" joka työnnetään aluslevyssä olevaan "koloon" ja lukitaan kahvassa olevasta systeemistä. Saman tapainen kuin Kapan valmistamissa laukuissa. Laukku oli laadukkaan oloinen.
-
vkoivu
- Viestit: 1784
- Liittynyt: To Tammi 20, 2005 12:59 am
- Pyörä: pyörät myyty
- Paikkakunta: Kouvola / Espoo
Mä tilasin kolmisen vuotta sitte louisilta muistaakseni juuri motodetailin laukun. Laukku mikä sieltä tuli oli kuitenkin Kapan tekstein varustettu, joskin ainakin päällisin puolin samanlainen kuin silloin halvin tarjouksessa ollut.
Kyseinen laukku on matkannut pari kertaa euroopassa ja jonkin verran kotosuomessa. Muutoin olen ollut tyytyväinen paitsi, että avaimien muovinen osa on jotain herkästi lohkeavaa, joten molemmat avaimet olen joutunut uusimaan. Sivulaukuksi tollasta avattaessa puoliksi halkeavaa en kyllä ostaisi, mutta takalaukkuna toimii hyvin.
Kyseinen laukku on matkannut pari kertaa euroopassa ja jonkin verran kotosuomessa. Muutoin olen ollut tyytyväinen paitsi, että avaimien muovinen osa on jotain herkästi lohkeavaa, joten molemmat avaimet olen joutunut uusimaan. Sivulaukuksi tollasta avattaessa puoliksi halkeavaa en kyllä ostaisi, mutta takalaukkuna toimii hyvin.
No Niin
Laukut tuli
Ilmeisesti Kapan laukkuja koska mukana olleet manuaalit oli Kapan manuualeja.
Ensisovittamalta OK. Istuivat Five Stars telineeseen äheltämättä. Samatuntuisia kuin aikaisemmat Kapan laukut. Ei näillä varmaan mitään Mongolian matkoja kannata tehdä mutta vaimon ulkoiluttamiseen sopivat.
Ei valittamista. aika näyttää.
Laukut tuli
Ilmeisesti Kapan laukkuja koska mukana olleet manuaalit oli Kapan manuualeja.
Ensisovittamalta OK. Istuivat Five Stars telineeseen äheltämättä. Samatuntuisia kuin aikaisemmat Kapan laukut. Ei näillä varmaan mitään Mongolian matkoja kannata tehdä mutta vaimon ulkoiluttamiseen sopivat.
Ei valittamista. aika näyttää.
No niin, onnittelut hyvästä ostoksesta.
Tuolta maailmalta saa hyvää tavaraa ihan edulliseen hintaan.
Tänään tilasin kanssa kolme rengasta Reifenversandilta Suzuki Cavalkadeen kaverille, vuosimalli jotain 1983, säästö 193.- euroa Suomen hintoihin, ja kotiin kannettuna. Vaikea tukea noita Suomen kauppoja ainakaan rengashankinnoissa.
Pekka

Tuolta maailmalta saa hyvää tavaraa ihan edulliseen hintaan.
Tänään tilasin kanssa kolme rengasta Reifenversandilta Suzuki Cavalkadeen kaverille, vuosimalli jotain 1983, säästö 193.- euroa Suomen hintoihin, ja kotiin kannettuna. Vaikea tukea noita Suomen kauppoja ainakaan rengashankinnoissa.
Pekka