Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Pastori
Pyörä: Pyörätön

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Tänään puoliltapäivin Tuusniemen teboililla yamaha xt660z tenere ja joku tunnistamaton esine kaverina. Samat pyörät ja kaverit bongattu reilua tuntia myöhemmin Joensuussa.
vihtis83
Pyörä: Polkupyörä

Viesti Kirjoittaja vihtis83 »

Tänään aamupäivällä Kausalan ABC:llä oli samalla mittarilla joku kurapyörä Touratechin alulaukuilla varustettuna tankattavana. Itse olin Affella liikenteessä. Olikohan foorumilaisia?
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Huh, kukaan kurapyöräilijä ei tainnut eilen nähdä minua ruopimassa ojanpohjalla Aurassa :oops: :mrgreen:
Uraa uurtava motoristi
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Viesti Kirjoittaja rainerb »

MarkusH kirjoitti:Huh, kukaan kurapyöräilijä ei tainnut eilen nähdä minua ruopimassa ojanpohjalla Aurassa :oops: :mrgreen:
No tuo on uusi, hyvä oksa tälle palstalle: "Eikö kukaan nähnyt minua?" ! Minäkin olen yrittänyt olla niin näkyvä ja ajaa niin paljon kuin mahdollista, mutta ei minua kukaan ilmoita nähneeksi koskaan! :lol: Pitäisiköhän tarjota tätä keksintöä puolustusvoimille?
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Å
Pyörä: Liian monta

Viesti Kirjoittaja Å »

rainerb kirjoitti:
MarkusH kirjoitti:Huh, kukaan kurapyöräilijä ei tainnut eilen nähdä minua ruopimassa ojanpohjalla Aurassa :oops: :mrgreen:
No tuo on uusi, hyvä oksa tälle palstalle: "Eikö kukaan nähnyt minua?" ! Minäkin olen yrittänyt olla niin näkyvä ja ajaa niin paljon kuin mahdollista, mutta ei minua kukaan ilmoita nähneeksi koskaan! :lol: Pitäisiköhän tarjota tätä keksintöä puolustusvoimille?
Ei tarvitse kuin tulla tänne Itä-Suomeen ja kukaan ei näe sinua missään, kun ei täällä ole ketään missään - ainakaan kurapyöräilijöitä. Asfalttipetoja senkin edestä (täällä sorabaanojen keskellä) :lol:
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
kari.k
Pyörä: honda at, honda ta, jawa353.

Viesti Kirjoittaja kari.k »

jaa mitä sää löysit sieltä ojasta vai kui sää siel olit :?: :mrgreen:
Jutale
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Äsken,oisko ollu puol kolmen pintaan, tuli 4-tiellä oranssi adve vastaan. Viitasaarelle päin meni,Niinilahden kohalla missä oli se iso ratsia siinä kioskin levikkeellä rannassa. Joku täältä :?:

Oli niiiiin lähellä ettei loppunu ajelut vähäks aikaa siinä kohtaa,mut ei siitä sen enempää,tiiä kuka näitäki lukee...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

kari.k kirjoitti:
jaa mitä sää löysit sieltä ojasta vai kui sää siel olit :?: :mrgreen:
Näytti niin kivan mutaiselta. Piti kyllä ajaa yli, muttei se ihan heittämällä onnistunutkaan. Joku ystävällinen nainenkin tuli auttamaan ( :!: ) ja yhdessätoimin revimme pyörän ylös :mrgreen:
Liitteet
16082010(003).jpg
Uraa uurtava motoristi
Harri Hemmilä
Pyörä: R1200GS

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Miekkojantiellä Kannuksen ja Kokkolan välillä tuli tänään ennen kolmea vastaan valkoinen enduro, oisko ollu Honda.
Oli mutkassa niin kova vauhti päällä ettei kerenny kättä nostaa kun vastaan tuli :P
Olikohan foorumilaisia?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
JKM
Pyörä: 1100GS,1150GSA

Viesti Kirjoittaja JKM »

Å kirjoitti: Ei tarvitse kuin tulla tänne Itä-Suomeen ja kukaan ei näe sinua missään, kun ei täällä ole ketään missään - ainakaan kurapyöräilijöitä. Asfalttipetoja senkin edestä (täällä sorabaanojen keskellä) :lol:
Joopa paremman puoliskon kanssa palattiin juuri "itäisen etelälapin" reisulta niin Pörsänmäeltä etelään hiekkatiellä ohitettiin "asfalttipeto"(oli tosin pysähdyksissä)muita kaksipyöräisiä ei sillä osuudella tavattu , aiemmin kyllä tervedyksiä suht usein...
Yamato
Pyörä: Hakusessa

Viesti Kirjoittaja Yamato »

Å kirjoitti: Ei tarvitse kuin tulla tänne Itä-Suomeen ja kukaan ei näe sinua missään, kun ei täällä ole ketään missään - ainakaan kurapyöräilijöitä. Asfalttipetoja senkin edestä (täällä sorabaanojen keskellä) :lol:
Pitäis varmaan puuhata järjestettyjä kohtaamisia niin tulis edes joku vastaan :lol: Tälle kesälle yli 12 tkm takana eikä täällä seudulla ole tullut muistaakseni yhtään kurapyörää vastaan muualla kuin Iisalmen keskustassa. Ihme paikka sekin ajaa ympyrää näillä vehkeillä :?:
Saas nähdä tuleeko huomenna ketään vastaan, meinasin heittää noin 250 km lenkin Rautavaara-Jyrkkä-Nilsiä alueella.
karhu8
Pyörä: BMW R1200 GS

Viesti Kirjoittaja karhu8 »

No hei niiiiiin samoilla linjoilla :lol:

Tänä suvena ajettu 10 ja puoli eikä havaintoja. Kausi alkoi huhtikuussa "rautakanki ajolla" Tre-Ruka-Tre, Itä-Suomeakin on kierretty 1600 kilometrin verran. Oltais emännän kanssa bongattu sut, mutta oltiin Rautavaaralla 3 kk liian aikasin.

J-P
JK-Lehtinen
Pyörä: pyörätön ny juur

Viesti Kirjoittaja JK-Lehtinen »

Olikos foorumilaisia kun tuli kaksin kappalein vastaan viitapohjasta vähän Orivedelle päin, nyt puolen päivän jälkeen? Ite kiersin Enokunnasta metsäteitä pitkin viitapohjan puolelle ja sieltä Orivedelle. Kävin sitten vielä pitkäjärvellä ja eräpyhässä..

Nii ja purnun lähellä tuli kans joku oikeen kurapyörän näköinen vastaan..
Forward taapertamista - as early as -62
Jutale
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Konginkankaan kirkonkylä,tänään n.klo.16. Salen nurkilla tuli sininen XT (tai TT,nopea tilanne...) vastaan ja kanttas Sumiaisiin päin. Olin siinä just maasturilla kääntymässä kaupan pihaan. Foorumilainen :?:
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Isokangas
Pyörä: Tenere660-96

Viesti Kirjoittaja Isokangas »

Toissa viikolla tuli Kortesjärvellä,tarkemmin Purmojärvellä kylänraitilla super tennari xenoniilla vastaan,itte olin nopolla kans.Morjesteltiin.Jääny vaivaamaan ja ajokaverin kans mietitty että kuka prkl??
Vastaa Viestiin