Pekkavee kirjoitti:No mitäs sitä kannattais tehdä näin talvella kuntonsa eteen, jotta sais nostettua pyörän kumoltaan vähän liukkaammin. Se mun pyörä painaa jotain 240 kg. Oisko punttisali vai sauvakävely paikallaan.
Ei siinä tarvita kuin vähän adrenaliinia... Ainakin VFR meinasi aikanaan mennä toiselle puolelle kyljelleen samoilla vauhdeilla, kun tällainen 70-kiloinen rimpula sen nykäisi pystyyn melkoisessa v*tutuksessa. Ja väffärikin painoi pyöreästi sen 240 kiloa.
Tosin itse kyllä ajattelin aloittaa lenkkeilyn talven aikana. Kuten myös muutaman edellisen talven aikana, ja kesän, ja kevään ja.....
Pekkavee kirjoitti:No mitäs sitä kannattais tehdä näin talvella kuntonsa eteen, jotta sais nostettua pyörän kumoltaan vähän liukkaammin.
Pekka
Mitäs sitä kuntosalille kun on bmw merkkinen puntti valmiina ,ei muuta ku pyörä kumolleen muutaman kerran viikossa kyllä se kunto siitä nousee samoin nostotekniikka
ei se kaatuminen mutta kun ylös nostoa kuvattaan niin se vasta kypsyttää
jälkeenpäin sekin kuva oli ihan positiivistä kateltavaa
Kukapa katto tänään tai 30.11. HotSporttia? Olipa viihdyttävin vartti töllöttimestä tälle vuodelle! Siinä oli tarinaa roManiacs enduro-seikkailusta, melkosta menoa! Kaupunkiajoa, jossa ajoa vaikeutettu unohtamalla muutama kuppanen volga keskelle katua, kasaamalla tukkeja, oli liukkaita portaikkoja... Sitten pitkä ja vaativa matka maaseudulla ja vuoristossa, siellä oli katkenneita siltoja joiden yli piti hypätä, rotkoja, jyrkkiä rinteitä... Aivan hullua menoa.
Kari Tiainen oli btw kolmas!
Kattokaapa kuvia, löytyy googlettamalla sanalla romaniacs. Powered by RedBull.
Jukka kirjoitti:Kukapa katto tänään tai 30.11. HotSporttia? Olipa viihdyttävin vartti töllöttimestä tälle vuodelle! Siinä oli tarinaa roManiacs enduro-seikkailusta, melkosta menoa!
En ihan alusta kerennyt iltayöstä nähdä roManiacs kisaa, mutta kun suljin TV:n, niin käväisi mielessä, että onkohan kenelläkään tuota nauhoitettuna kovalevylle. Vai sattuiko just tulemaan sellaiseen aikaan, että tv-kortin tms. omaavat eivät hoksanneet tallentaa kisaa.
Vois nimittäin katsoa uudelleen...
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
No perskuta, nyt mulle alkaa selkenemään miksi sisätilanlämmittimeni aina lakkaa hyrisemästä kun ampaisen liikkeelle. Ja sama juttu sekä a*tossa että mopossa
Onnex olen sähkölaitoksella töissä niin mulla on pääsy tooooooosi pitkiiin roikkiin...
Joo-o, ulkona tulee nyrkin kokoisia lumihiutaleita taivaan täydeltä ja perjantaina pääsin hiplaamaan pyörää tallissa . Ostin autoon uudet talvirenkaat kitkattomien tilalle ja tilasin samalla TKC80:set kevääksi.
Jotain virikettä piti saada...
Jokainenhan on nuija jossakin lajissa ja mestari toisessa. Mieki olen peuhtonu näihen volttiin ja amppeeriin kanssa jo 19 vuotta, tavalla tai toisella. Olis hieman epäreilua kirjoittaa normimotoristien palstalle runsaasti ammattitermejä käyttäen ja sitten arvostella kun ei meinaa mennä jakeluun.
On melkoisen kadehdittava taito selittä kansantajuisesti sellaisesta asiasta joka itselle on tuttu kuin tyhjät taskunsa.