Ensimmäinen kommentti on tietenkin, että paska pyörä jolla ei tee mitään, no kyllä se mulle kelepaa
Unelma toteutui!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Rapakko
- Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010
Unelma toteutui!
Tilasin tänään Suzuki DR:än saksasta ja saapuu Suomeen 2 viikon päästä. Kuutioita on 650 ja vuosimalli 98, ajettu 14000km. kaveri kävi sen paikanpäällä läpi ja kehui tosi siistiksi, niinkuin kuvistakin pystyin päätellä. Eihän se tosin kauaa semmosena pysy 
Ensimmäinen kommentti on tietenkin, että paska pyörä jolla ei tee mitään, no kyllä se mulle kelepaa
Kun vaan saan pyörän, niin pitää vähän ruveta parantelemaan ääniä sun muuta hienosäätöä.
-
Ylimatti
- Pyörä: BMW F650 GSD 2004
Onnittelut pyöränomistajalle. Jokainen pyörä on paska silloin kun tielle jättää. Minä olen tykännyt omastani. Yksinkertainen peli yksinkertaiselle ihmiselle, olen aina sanonut perusteluiksi, kun olen DR:n halunnut.
Sebringin putki ainakin antaa sopivasti ääntä - niin tietty moni muukin.
Sebringin putki ainakin antaa sopivasti ääntä - niin tietty moni muukin.
Taas menossa jonnekin...
Juuri oikeeta mallia ja ikää...
onneksi olkoon.

onneksi olkoon.
Tuo ei ainakaan ole totta, mulla ainakin SE 650 tohtori tarjoo todella hyvin hupia koko rahan edestä ellei aivan Kari Tiaisen vauhtia tarvi päästä, peli on hyvä kompromissi sopimaan aivan kaikkeen mahdolliseen ajoon, olen ajellut yhtä lailla sorakuopalla kuin loikkinut moottoritiellä reipasta vauhtia. Syksyllä kävin sienimettällä ja ajelin aivan perille asti hakkuukoneen ajouraa myöden, ajaa siis vähän myös mönkijänkin virkaa...että paska pyörä jolla ei tee mitään
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Tälläisessa paikassa on englanninkielinen huoltomanuaali jaossa:Rapakko kirjoitti: Jostakin pitääs saada vähän huoltotietoja, mitä öljyjä mihinkin ja kuinka paljon ja usein. En tiedä tuleeko pyörän mukana edes Saksankielistä huolto opasta.
http://www.suomifinland.net/dr650se/DR650SE.pdf
- Rapakko
Tässä olis kuvia uudesta pärrästäni. Toivottavasti onnistuu.
- Liitteet
-
- IMG_0896.JPG
- (889.56 KiB) Tiedosto ladattu 344 kertaa
-
- IMG_0904.JPG
- (849.26 KiB) Tiedosto ladattu 330 kertaa
-
- IMG_0901.JPG
- (854.35 KiB) Tiedosto ladattu 360 kertaa
Tosi kivan värinen därrä ja ennenkaikkea hienokuntoinen!
Itsellä on kokemusta vanhemman mallisarjan DR650:stä ja kiva oli sekin, tuo SE taitaa olla jonkin matkaa kevyempi ja vankempaa tekoa. No, ei mullakaan muuta ongelmaa ollut kuin yksi vaihteiston ratas sanoi sopimuksen irti. Sähköstartti tietysti olisi ollu ihan kiva väline myös.
Itsellä on kokemusta vanhemman mallisarjan DR650:stä ja kiva oli sekin, tuo SE taitaa olla jonkin matkaa kevyempi ja vankempaa tekoa. No, ei mullakaan muuta ongelmaa ollut kuin yksi vaihteiston ratas sanoi sopimuksen irti. Sähköstartti tietysti olisi ollu ihan kiva väline myös.
- Rapakko
Därrähän keveni käsittääkseni 96 jälkeen aika radikaalisti. Toivottavasti vaihteisto kestää ja sähköstarttihan tässä ainakin onalepos kirjoitti:Tosi kivan värinen därrä ja ennenkaikkea hienokuntoinen!
Siistin pyörän olet hankkinut! Ostin oman rse- mallini viime loppukesästä ja ajokokemukset n.3000 km:n matkalta olivat hyvät. Sellainen harmi kyllä kävi, että startin vapaakytkin oli jostain syystä mennyt entiseksi ja kun en ole ainakaan vielä hirmuisen kokenut prätkäremonttimies, siinä meni ihmetellessä aikaa jokunen ilta poikineen. Vian korjaamisen jälkeen olikin loppuajokausi yhtä hupia ja nautiskelua kaikennäkösillä teillä. Nyt vaan odottelen ajokelejä ja Turvan toimenpiteitä vakuutushinnoittelussa. Vielä onnittelut hienosta pyörästä.