Talviperse 2010

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
MarkusH
Viestit: 531
Liittynyt: To Helmi 19, 2009 8:42 pm
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Paikkakunta: Eura

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Jos vielä tätä keskustelua luette, niin onnea täältäkin ja pitäkää varpaat lämpiminä ja päät kylminä. Lauantaina ois itsekkin tarkoitus olla Lahdessa.... :arrow:
Uraa uurtava motoristi
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Kiitokset meiltä kaikilta teille kaikille kannustuksesta :!:
Palaverioluet juotu ja nytt pikkuhiljaa koisimaan et saa noustua aamupalalle 07.00.

Eiköhän se tästä :?:
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Se on sitten menoks sanoi Annie Lenoxs.
Ilma Lahdessa on hiokan kostea, mutta eiköhän tuo jäähdy pohjoista kohti.
Kiitokset koko teemin puoleseta kiinnostuksesta ja kannustuksesta.
Nähdään lauantaina messualueella. :roll:
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Se on sitten menoks sanoi Annie Lenoxs.
Ilma Lahdessa on hiokan kostea, mutta eiköhän tuo jäähdy pohjoista kohti.
Kiitokset koko teemin puoleseta kiinnostuksesta ja kannustuksesta.
Nähdään lauantaina messualueella. :roll:
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Avatar
Juhana
Viestit: 2245
Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Paikkakunta: Eura,Loei

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Onko joku jo bongannut matkalaisia? :mrgreen: Sää suosii varmaan muuten,mutta suolaavat kumminkin kun lauhtui,kele!
Avatar
Yamato
Viestit: 610
Liittynyt: La Marras 24, 2007 7:59 pm
Pyörä: Hakusessa
Paikkakunta: P-Savo

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja Yamato »

Juhana kirjoitti:Onko joku jo bongannut matkalaisia? :mrgreen: Sää suosii varmaan muuten,mutta suolaavat kumminkin kun lauhtui,kele!
Nähty! Tulivat lapinlahdella vastaan neljän maissa. Yritin morjestella a*tosta 8)
make 48
Viestit: 33
Liittynyt: La Kesä 16, 2007 10:54 am
Pyörä: Yamaha Tenere XT600Z 3AJ
Paikkakunta: Sukeva

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja make 48 »

Sukevalla bongattu talviperseryhmä 16.53!
make
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

Vuorelan ramppi, Siilinjärvi 5.2.10 klo 15:35. -3,5 astetta.
Liitteet
Yksisilmäisiä näkyvissä!
Yksisilmäisiä näkyvissä!
IMG_6792.jpg
IMG_6795.jpg
IMG_6796.jpg
IMG_6798.jpg
IMG_6801.jpg
Tämä viimeinen tuli minuutin pari jäljessä, mutta sain kuitenkin ikuistettua takaapäin..
Tämä viimeinen tuli minuutin pari jäljessä, mutta sain kuitenkin ikuistettua takaapäin..
Perhokalastaja
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 9:03 pm
Pyörä: F800GS
Paikkakunta: Omenakylä

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja Perhokalastaja »

Toivottavasti ehtivät. Tiukalle aikataulu taitaa mennä, jos esimerkiski klo 17.15 pitäs olla Kajaanissa ja Sukevalla olivat 16.53.
Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Hyvinhän ne kuvat onnistui, teevee!
Toivotaan kovasti kuskeille tsemppiä ja onnistumista yritykseen, kyllä sen verran kovaan hommaan on lähteneet.

Kummallisen oudosti se sinivalkea pakettiauto parkissa motarin yli johtavalla sillalla vaan näytti autoilijoihin vaikuttavan. Miksiköhän? :P
Ja vielä teevee tähtäilemässä kameran putkella alas moottoritielle :lol:
Tee__Vee
Viestit: 445
Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
Pyörä: Honda CRF 1100D
Paikkakunta: Kuopio

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

jarikettu kirjoitti:
Kummallisen oudosti se sinivalkea pakettiauto parkissa motarin yli johtavalla sillalla vaan näytti autoilijoihin vaikuttavan. Miksiköhän? :P
Ja vielä teevee tähtäilemässä kameran putkella alas moottoritielle :lol:
Toivottavasti ei vaikuttanut näihin mopoilijoihin... Jollakulla jarruvalo vilkkui sillan jälkeenkin!
Miten lie jengillä mennyt?
veejii
Viestit: 254
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 4:40 pm
Pyörä: 990 Adv
Paikkakunta: Paimio

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja veejii »

maaninkavaaran kelikamerassa klo 2123 on joku mopotin mutta taitaa olla paikallinen kulkija?
Avatar
petev
Viestit: 772
Liittynyt: To Loka 07, 2004 4:50 pm
Pyörä: F850GS

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja petev »

Perhokalastaja kirjoitti:Toivottavasti ehtivät. Tiukalle aikataulu taitaa mennä, jos esimerkiski klo 17.15 pitäs olla Kajaanissa ja Sukevalla olivat 16.53.
Messuilla, kun kävin IBA:n osastolla niin pojat sanoi mun mielestä, että Kajaanissa piti ola 17:50 ja olivat vartin verran edessä aikataulua siinä kohtaa.
Avatar
Tuuba
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 10:41 pm
Pyörä: Transalp Super Four version R -97
Paikkakunta: Kurikka

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja Tuuba »

Pirkanmaalta oleva mopopolliisiveljeni tuossa puheli kanssa, että "joitain pohjolan kurapyöräilijöitäkö lähti tänään vähän ajelulle?"
Oli innoissaan tästä "hulluudesta", koska huomenna menee ostamaan XR hondaa virkasohvien vastapainoksi 8)

Itsekin vasta havahduin, että jumalauta, "meidän porukkaa" on valtakunnan mediassa ja helvetin hienolla asialla!

Mahtavaa! Kaikki varpaat ja peukut on täällä pystyssä! Toivottavasti aikataulu pitää ja olette tällä hetkellä kääntöpaikalla!

PS. Kun pääsette messuille takaisin, käykääpä katsomassa Bombereiden osastolla olevaa näyttelypyörää. Kurikkalainen Petri Plosila on vääntänyt suorasta pellistä TL1000 suikin päälle uuden futuristisen ilmeen. Siinä on mies, jonka syntymän aikana on ollut englanninpyörä synnytyssalissa tai jotain. Pakkelia ei nääs ole tarvittu! :lol:
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille :D
Avatar
Rapakko
Viestit: 969
Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 11:36 pm
Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010
Paikkakunta: Kokkola

Re: Talviperse 2010

Viesti Kirjoittaja Rapakko »

Joopajoo, saa nähdä tuleeko tästä talaviperseestä jokatalvinen traditio tästälähtien. Messuilta lähtö ja sinne paluu. Mikä ettei 8) .
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
Vastaa Viestiin